Redigerad kommentar
arnio:
Synd att Wikegård är så djävla uppjagad att han inte tittar på matchbilderna och ser att Ward faktiskt kommer in som tredje man sas och lägger sig i det lilla handgemäng som Salak och den som kör på honom är inblandade i.
Och för sitt tilltag så ska väl Ward såvitt jag vet och helt korrekt ha minst en tvåa. Vad den andra tvåan beror på vet jag inte, men kan ju tänkas att han är den som är mest aktiv och fortsätter att dra i Salaks mask(?) på ett rätt så hårdhänt sätt när övriga inblandade i stort sett lagt ner. Det ser iaf inte ut som att han på ett oskyldigt sätt försöker komma loss, vilket han och många tydligen hävdar.
Så den andra tvåan kan mao mkt ha berott på att han inte lägger ner trots domarnas ihärdiga tillsägelser.
Bara en liten reflexion kring händelseförloppet, eftersom alla verkar vara så tvärsäkra på att han fick ett alldeles för hårt straff.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Skitstöveln: Jag har inte kunnat planera, allt har dykt upp på sista tiden och jag har ta mig fan gjort allt för att försöka lösa det men det går ej..
Tack för medlidandet....
Jävla dynga, nu är det klart att jag inte kan se matchen live imorgon. Massa grejer som står i vägen..
Jag har varit på ALLA hemmamatcher hittills, men denna ska jag såklart missa.. Den viktigaste av alla.
SUCK!
LID MED MIG.....
arnio: Ward gjorde ju inte ett skit, han åkte in och tog tag i målvakten med en hand eftersom att han upprepade gånger slog stöten i ansiktet på en av Wards lagkamrater. Det kom ju in massor av spelare och skulle "låsa" varandra, Ward försökte låsa målvakten.. Han slog ingen, han satt inte upp några handskar i ansiktet på någon ens. Han höll i med en hand.
2+2 för det är horribelt, sjukt, ja det är fan mobbing mot Ward som Wikegård uttryckte det.
Sedan hur han skriker och gapar efter domaren i spelargången är väl inte så klyftigt, men i sak har han faktiskt rätt och jag kan förstå att han blir förbannad.
MEn ska man va helt ärlig så tycker ju alltid hv-spelare att de är felfördelade vilket inte är sant. Däremot kanske Ward har de lite kämpigare med domarna.