Bästa inläggen
Föregående · 875 · Nästa
Sv: A proposito de nada
Lemp: "Tony is a big, smooth-skating defenseman who uses a strong stick to take away passing lanes and to close plays quickly. He has tremendous vision that made him one of the top passers and playmakers from the back-end we saw this season" Doug Wilson, San Jose GM
Verkligen en late bloomer, men känns som ett spännande namn och inga problem med språket här heller.
Verkligen en late bloomer, men känns som ett spännande namn och inga problem med språket här heller.
Länkar:
Sharks Sign Defenseman Tony Sund | NHL.comIFK Lepplax-fostrade Tony Sund jagar den amerikanska drömmen i San Jose: ?Åker med inställningen att jag inte har något att förlora? | Sport | svenska.yle.fi
Sharks Sign Defenseman Tony Sund | NHL.comIFK Lepplax-fostrade Tony Sund jagar den amerikanska drömmen i San Jose: ?Åker med inställningen att jag inte har något att förlora? | Sport | svenska.yle.fi
+ 7
Sv: A proposito de nada
Peja: De ger ju upp fort som fan, Järnkrok, Lindblom, Larsson, Markström säkert fler fick inte spela som ordinarie i NHL direkt, Färjestadarna som stuckit över har ju kommit hem lika fort bara för att de får lira AHL en halv säsong, Wikstrand kom inte ens till träningarna
+ 7
Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Kristofer Berglund och John Nyberg är klasser sämre än Björk.
den som inte ser det borde gå till en optiker.
sen har Björk störst utvecklingkurva av dom 3.
den som inte ser det borde gå till en optiker.
sen har Björk störst utvecklingkurva av dom 3.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Manner har bra koll på finländska spelare och de har koll på honom. Där kan nog Brynäs fynda rejält.
+ 7
Sv: A proposito de nada
munkas: Eller så kommer du och övriga solstrålar som vanligt att må bra när säsongen inleds med ett par förluster. Det är sen i okt/nov när spelet börjat sätta sig och vi radar upp 10 raka vinster som krisen för dig börjar infinna sig. Det blir mindre och mindre med skrivtid för dig ju bättre det går för laget.
När juluppehållet kommer och vi leder tabellen så har du tystnat helt och hållet.
Classic bild av magsur och raljerande sofftyckare på HS....
När juluppehållet kommer och vi leder tabellen så har du tystnat helt och hållet.
Classic bild av magsur och raljerande sofftyckare på HS....
+ 7
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Mikko skulle nog behöva slå sig ned framför TVn och kolla 52 omgångar av säsongen 20/21. Sen kan han revidera sitt spelsystem..
Frågan är vilket system som skulle passa ett ganska ålderstiget lag, med långsamma forwards och otekniska backar.
Kan det bli igelkotten 2.0 vi får se??
Frågan är vilket system som skulle passa ett ganska ålderstiget lag, med långsamma forwards och otekniska backar.
Kan det bli igelkotten 2.0 vi får se??
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Nu är vi där igen. Vårt problem har varit att taktiken inte har varit anpassad efter spelarmaterialet. Så har det låtit år efter år. Och det stämmer ju, eftersom truppen inte är anpassad efter dagens SHL. I grund och botten har truppen varit för dålig de senaste åren och nu adresserar man åter igen ALLT förutom just det. Det är sanslöst att slutsatsen aldrig verkar landa i att man måste renovera om truppen rejält.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Man ska nog passa sig för att bli alltför fäst vid den nya coachen. Jag tippar på att han får gå i början på december, efter att spelarna inte riktigt kommit upp i nivå.
En positiv sak som jag har tänkt på är att spelare i Brynäs, som har spelat ett par säsonger, behärskar 12 olika spelsystem. Det måste ju vara ovärderligt om man ska förändra en matchbild. 👍
En positiv sak som jag har tänkt på är att spelare i Brynäs, som har spelat ett par säsonger, behärskar 12 olika spelsystem. Det måste ju vara ovärderligt om man ska förändra en matchbild. 👍
+ 7
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Nu behöver vi bara ett lag som matchar denna exceptionella tränare 😉
+ 7
Sv: A proposito de nada
Detta känns riktigt bra och spännande!
Imponerande av Bom-Bom.
Tycker att Manner redan i denna kommentar lyckats beskriva spelsystem och filosofi bättre än vad Brynäs lyckats kommunicera under de senaste åren:
"– Det finns många duktiga spelare i Brynäs och jag tror att vi kan vara ett riktigt bra lag redan nästa år. Min filosofi är nog en blandning av svensk och finsk hockey. Jag vill att vi ska vara aggressiva och vända spelet snabbt, men också att alla fem på isen ska spela tätt, att vi samlar ihop oss och går tillsammans och att alla fem ska vara involverade i spelet. Det ska var organiserat, men vi ska också våga spela och det ska finnas utrymme för individuella spelare att fatta sina egna beslut."
Imponerande av Bom-Bom.
Tycker att Manner redan i denna kommentar lyckats beskriva spelsystem och filosofi bättre än vad Brynäs lyckats kommunicera under de senaste åren:
"– Det finns många duktiga spelare i Brynäs och jag tror att vi kan vara ett riktigt bra lag redan nästa år. Min filosofi är nog en blandning av svensk och finsk hockey. Jag vill att vi ska vara aggressiva och vända spelet snabbt, men också att alla fem på isen ska spela tätt, att vi samlar ihop oss och går tillsammans och att alla fem ska vara involverade i spelet. Det ska var organiserat, men vi ska också våga spela och det ska finnas utrymme för individuella spelare att fatta sina egna beslut."
+ 7
Sv: A proposito de nada
Jag blir glad att en så pass meriterad tränare vill komma till oss. Head coach för Kärpät och ass i landslaget.
Sen börjar jag tänka som Zzz, hur många utländska har lyckats?
Men ja, detta är fan bra nyheter!
Sen börjar jag tänka som Zzz, hur många utländska har lyckats?
Men ja, detta är fan bra nyheter!
+ 7
Sv: A proposito de nada
mikenomad: Är så jäkla trött på dig, kan inte du bara försvinna härifrån och aldrig skriva här igen? Jag tror vi alla skulle uppskatta det.
Timrå är ett jäkla skitlag och ni lär åka ur lika snabbt som ni kom upp. Och jag kommer njuta när ni väl gör det.
Och du Nisse på Mon or : Vad är en coatch?
Timrå är ett jäkla skitlag och ni lär åka ur lika snabbt som ni kom upp. Och jag kommer njuta när ni väl gör det.
Och du Nisse på Mon or : Vad är en coatch?
+ 7
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Brynäs fax fick sparken i mitten på januari. En ny fax ska utses av styrelsen i slutet av sommaren. Det enda som funkar bra just nu är föreningens swishfunktion. Där ligger vi i framkant 👍
+ 7
Sv: A proposito de nada
Avsluta högt: Är det inte muppigt att Tre Kronors förbundskapten aldrig hade varit huvudtränare innan han landade det jobbet? Förr i tiden brukade förbundskaptenen vara Sveriges bästa huvudtränare.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Huge: Här nedan kommet ett citat från dig. Skrivet rätt nyligen.
"Klart att det är en turbulent och ansträngande tid just nu men nåt jävla KAOS och totalt sönderfall som förmedlas, det tror jag inte på."
Du trodde inte på kaos där. Du t o m skrek det. Men nu plötsligt så råder det lite kaos skriver du.
Förstår du hur svårt det blir att ta dig på allvar när du in absurdum ska vrida och vända på allt du skriver. Det blir lite mytoman syndrom. Du glömmer att du har skrivit precis tvärtom innan.
"Klart att det är en turbulent och ansträngande tid just nu men nåt jävla KAOS och totalt sönderfall som förmedlas, det tror jag inte på."
Du trodde inte på kaos där. Du t o m skrek det. Men nu plötsligt så råder det lite kaos skriver du.
Förstår du hur svårt det blir att ta dig på allvar när du in absurdum ska vrida och vända på allt du skriver. Det blir lite mytoman syndrom. Du glömmer att du har skrivit precis tvärtom innan.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Huge: Tittar man historiskt på dina inlägg om hur du tycker laget har coachats, hur tränarna har skött sig? Hur du tycker Bif som organisation har skött sig? Så har du in absurdum försvarat och kallat oss gnälliga o.s.v.! Sen har det faktiskt visat sig att vi soffisar oftast haft rätt! Du kan t ex prata om någon felstuds här och otur där utan att se helheten! Du tänker som min 10 åring! Hade den pucken gått stolpe in istället för stolpe ut i 1a perioden så hade vi vunnit!!!
Brynäs har INTE parkerat längst ner i tabellen år ut och år in pga av felstudsar och otur med domarna.
Det har varit helt andra saker. Det jag menar med helheten. Spelsystem; gruppsammansättning både bland spelare och stab. Organisationen.
Brynäs har INTE parkerat längst ner i tabellen år ut och år in pga av felstudsar och otur med domarna.
Det har varit helt andra saker. Det jag menar med helheten. Spelsystem; gruppsammansättning både bland spelare och stab. Organisationen.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Huge: Du är hockeysnack's egen bagdad Bob . Komiskt att se hur Du förskönar Brynäs situation till varje pris . Hoppas för din egen skull att du trollar annars är du tamejfan inte klok.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Tror Boumedienne är för smart för att kasta Andersén under bussen i GD. Jag tror att BomBom kommer berätta för Andersén att det tyvärr inte finns någon plats för honom.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Trots att många får allergiska utslag om man nämner OTUR i nåt sammanhang så tycker jag ändå att vi hade en del av den varan i vinter.
Man är såklart färgad men visst drabbades väl Brynäs hårdast av långa speluppehåll pga covid?
Styrelsen och alla andra som har nåt med Brynäs att göra får tung kritik för precis ALLT dom har rört vid i vinter...
I somras när Bertil och Patrik Berglund skrev på tyckte jag att laget såg ganska bra ut på papperet... dessutom hade vi en rutinerad Peter Andersson som tränare... det skulle väl kunna bli bra?
Det verkar som att Peter A fick väldigt fria tyglar och tid för att ändra spelsystem för vårat lag!
Med Brynäs historik av sparkade tränare de senaste åren tror jag att prio ett den gångna säsongen var... SPARKA INTE TRÄNAREN!
För i förlängningen blir det ju väldigt svårt att få en tränare att ta sig an vårat lag... "Brynäs är laget som alltid sparkar tränare"
Detta fick till följd att Peter A fick en hel misslyckad säsong på sig, i ett annat läge hade ju spelplanen ändrats eller Peter hade sparkats...
Lägg därtill långvariga skador på bärande spelare, det tog t.ex. lång tid innan Rödin kunde göra sig själv nån sorts rättvisa.
Är då allt detta elände nåt som styrelsen tidigt skulle styrt upp?
Borde Peter ändrat spelsystem så att det bättre passat vår spelartrupp?
Varför hamnade Ingman så tidigt i frysboxen i ett lag som underpresterade över lag?
Hur stor potential låg det slumrande i ett lag som tidigt slutade lyssna och spela för Peter Andersson? Vissa matcher såg ju ganska bra ut medan de flesta andra bara såg krampaktigt, handlingsförlamat ut... spelare gled runt på isen som om dom bara ville att domaren skulle blåsa av matchen.
Jag vägrar ge upp på förhand! Med en ny ledning stöttad av BoomBoom måste vi hoppas o tro att en förändring är möjlig... revanschlustan inom föreningen måste va väldigt stor!
Man är såklart färgad men visst drabbades väl Brynäs hårdast av långa speluppehåll pga covid?
Styrelsen och alla andra som har nåt med Brynäs att göra får tung kritik för precis ALLT dom har rört vid i vinter...
I somras när Bertil och Patrik Berglund skrev på tyckte jag att laget såg ganska bra ut på papperet... dessutom hade vi en rutinerad Peter Andersson som tränare... det skulle väl kunna bli bra?
Det verkar som att Peter A fick väldigt fria tyglar och tid för att ändra spelsystem för vårat lag!
Med Brynäs historik av sparkade tränare de senaste åren tror jag att prio ett den gångna säsongen var... SPARKA INTE TRÄNAREN!
För i förlängningen blir det ju väldigt svårt att få en tränare att ta sig an vårat lag... "Brynäs är laget som alltid sparkar tränare"
Detta fick till följd att Peter A fick en hel misslyckad säsong på sig, i ett annat läge hade ju spelplanen ändrats eller Peter hade sparkats...
Lägg därtill långvariga skador på bärande spelare, det tog t.ex. lång tid innan Rödin kunde göra sig själv nån sorts rättvisa.
Är då allt detta elände nåt som styrelsen tidigt skulle styrt upp?
Borde Peter ändrat spelsystem så att det bättre passat vår spelartrupp?
Varför hamnade Ingman så tidigt i frysboxen i ett lag som underpresterade över lag?
Hur stor potential låg det slumrande i ett lag som tidigt slutade lyssna och spela för Peter Andersson? Vissa matcher såg ju ganska bra ut medan de flesta andra bara såg krampaktigt, handlingsförlamat ut... spelare gled runt på isen som om dom bara ville att domaren skulle blåsa av matchen.
Jag vägrar ge upp på förhand! Med en ny ledning stöttad av BoomBoom måste vi hoppas o tro att en förändring är möjlig... revanschlustan inom föreningen måste va väldigt stor!
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Det verkar bli en ny säsong där Brynäs har både dyrast och flest spelare till fjärdekedjan av alla i SHL.
Spelare till fjärdekedjan är nu: Alcén, Birgersson, Mannberg, Pettersson. Ljungkrantz, Kvist. Dessa 6 ska alltså slåss om 3 platser i fjärde. Att ha nåt slags utrymme för någon J20-spelare som kanske utvecklas mycket under säsongen, likt Kvist ifjol, verkar inte finnas på världskartan.
Man kan även argumentera för att Sallinen, Danielsson och Molin borde spela i fjärde i 5mot5. Jag kan tycka att de hör hemma långt ner i hierarkin, men då har vi 9 spelare till 3 positioner.
Dessutom ser jag det som oklart om Eklind kommer bli mer än en grovjobbare i SHL, men där finns åtminstone förhoppningar. Om hans offensiva skills inte håller i SHL har Brynäs alltså eventuellt 10 spelare till fjärdekedjan.
De 10 spelarna till fjärdekedjan kan jämföras med de två (Rödin, Scott) till förstakedjan.
Spelare till fjärdekedjan är nu: Alcén, Birgersson, Mannberg, Pettersson. Ljungkrantz, Kvist. Dessa 6 ska alltså slåss om 3 platser i fjärde. Att ha nåt slags utrymme för någon J20-spelare som kanske utvecklas mycket under säsongen, likt Kvist ifjol, verkar inte finnas på världskartan.
Man kan även argumentera för att Sallinen, Danielsson och Molin borde spela i fjärde i 5mot5. Jag kan tycka att de hör hemma långt ner i hierarkin, men då har vi 9 spelare till 3 positioner.
Dessutom ser jag det som oklart om Eklind kommer bli mer än en grovjobbare i SHL, men där finns åtminstone förhoppningar. Om hans offensiva skills inte håller i SHL har Brynäs alltså eventuellt 10 spelare till fjärdekedjan.
De 10 spelarna till fjärdekedjan kan jämföras med de två (Rödin, Scott) till förstakedjan.
+ 7
Sv: A proposito de nada
munkas: Jag sitter här och förbereder mig mentalt på en förlängning med Andersén. I pressmeddelandet kommer det som vanligt inte framgå vem som tagit beslutet. Det enda som står är vår assisterande tränare som säger att Andersén är en stabil pjäs i försvaret som kommer till jobbet varje dag. Och såklart nämner han att Andersén har ett stort brynäshjärta, då får man ju automatiskt ett treårskontrakt i den här föreningen oavsett kvalitéer på isen.
+ 7
Sv: A proposito de nada
magr: Birger tycker jag är en bra förlängning. Billig och kan har möjlighet att utvecklas. Om man jämför med förlängningar av 30+ i 4e kedjan. Jag tror (hoppas) att han kan utvecklas till en stabil SHL-spelare
+ 7
Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Man anlitar konsulter när kompetens som konsulten har saknas i organisationen och samtidigt är viktig för organisationen. I detta fall så har Brynäs alltså anlitat konsulter inom området ledarskap. Man kan ju inte säga att Brynäs briljerat inom det området på senare tid. Det låter alltså som en mycket klok åtgärd.
”Konsulterna har aldrig gjort någon nytta”
Konsulten i detta fall har väl redan gjort avgörande nytta för klubben genom att ta in Josef och Nisse.
”Konsulterna har aldrig gjort någon nytta”
Konsulten i detta fall har väl redan gjort avgörande nytta för klubben genom att ta in Josef och Nisse.
+ 7
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Det går inte att rekrytera kompenenta kandidater med det krav på närvaro som du har. Tror knappast Bilbolaget, Afry eller SCA släpper personer i absoluta toppen helt oplanerat som du skriver för att sammanträda ideellt i en hockeyförening. Med din modell och kravbild är det, som PEJA skriver, enda alternativet ett gäng pensionärer, därav inte sagt att det nödvändigtvis vore dåligt, men det begränsar urvalet.
Sen behöver man inte vara på plats för att stämma av utan digitala möten fungerar lika bra.
Vi ska självklart ha en platsledning som sköter det operativa. Det är inte ett arbete som en styrelse ska utföra. Sen finns det beslut som en styrelse måste ta men jag har svårt att se vad det skulle vara som inte är planlagt.
Sen behöver man inte vara på plats för att stämma av utan digitala möten fungerar lika bra.
Vi ska självklart ha en platsledning som sköter det operativa. Det är inte ett arbete som en styrelse ska utföra. Sen finns det beslut som en styrelse måste ta men jag har svårt att se vad det skulle vara som inte är planlagt.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Peja: Och Ersson ville alltså Sundlöv och Peter Andersson inte förlänga med. Det var ju helt och hållet tack vare Ersson som vi faktiskt hade häng på att slippa en kvalplats ända in i sista omgångarna. Många obegripliga beslut har tagits på Sätraåsen senaste säsongerna, men jag undrar om inte detta ändå tar priset…
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: ”Jag är en vinnare - ge mig ett år till” ( Campese 2019)
Bevingade ord....
Bevingade ord....
+ 7
Sv: A proposito de nada
munkas: För lite tröst och välmående
Länkar:
https://youtu.be/pEunwzv-I7Q
https://youtu.be/pEunwzv-I7Q
+ 7
Sv: A proposito de nada
#33: 👍 F-n vad jag längtar till en vanlig serielunkmatch en regnig torsdagskväll, för att inte tala om en match där vi spelar riktigt bra och leder betryggande inför sista och att man bara kan njuta av hockeyn!
Inte bekymmra sig över klubbens existens.
Inte bekymmra sig över klubbens existens.
+ 7
Sv: A proposito de nada
puffe: Ingen av de misstänkta härrör från Gävle - i a f en liten micro-ljuspunkt gällande sjukliga manskulturer. Kolla gärna om någon av dem har fostrats i dina trakter 🙂
+ 7
Sv: A proposito de nada
Fråga (följde inte media så noga efter sista matchen): Hur mycket snack var det om detta då? Kunde inte t ex Sannys krönika kommit redan då? Om han så solklart tycker att Brynäs gjorde fel. Varför kommer den, och allt annat (som jag upplever det), först efter han delgivits misstanke på sannolika skäl?
Jo, för att frågan vid tidpunkten för matchen inte alls var så solklar, antar jag.
Detta irriterar mig något oerhört. Får väl hoppas på någon nyanserad dokumentär om hela soppan senare med lite distans... där också media granskas.
Jo, för att frågan vid tidpunkten för matchen inte alls var så solklar, antar jag.
Detta irriterar mig något oerhört. Får väl hoppas på någon nyanserad dokumentär om hela soppan senare med lite distans... där också media granskas.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag hoppas, hur det än slutar, att det blir rätt. Är de skyldiga hoppas jag verkligen, framförallt för brottsoffrens skull, att de blir dömda. Det känns väldigt mycket viktigare än att vinna något "krig" mot ett mediadrev.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jaja. P-J ångrar ju att man spelade honom. Det får han såklart göra. Var och en får ju tycka som de vill. Går ju inte att få ogjort nu. Juridiskt hade de ju kollat så att det var okej, så det är väl inget att snacka om.
Att andra människor kan bli upprörda över det beslutet hade man såklart också tagit med i beräkningen. Det som händer nu är väl mer en konsekvens av de beslut man tog.
Sedan fall nummer två.
Jag tycker det mest är sorgligt. Jag skiter egentligen i Brynäs men det här skadar också en sport jag älskar. En sport som har och uppenbarligen behöver fortsätta jobba väldigt mycket med värdegrund och machokultur.
Det här är inte första gången, men vi kan nog alla vara överens om att det får vara nog nu. Det räcker.
Att andra människor kan bli upprörda över det beslutet hade man såklart också tagit med i beräkningen. Det som händer nu är väl mer en konsekvens av de beslut man tog.
Sedan fall nummer två.
Jag tycker det mest är sorgligt. Jag skiter egentligen i Brynäs men det här skadar också en sport jag älskar. En sport som har och uppenbarligen behöver fortsätta jobba väldigt mycket med värdegrund och machokultur.
Det här är inte första gången, men vi kan nog alla vara överens om att det får vara nog nu. Det räcker.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Hockeyälskaren: Patetiskt Pettisbif!. Samma språk, samma ord. Kom med en laguppställning oxå. Eller berätta om hur många du känner inom BIF.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Hassan: Jo men det är inte poängen att man "visste". Ingenting var bekräftat. Ingen visste vad som sas i förhör. Ingen visste om det skulle avskrivas direkt eller inte.
Varför är detta så svårt att förstå för människor utanför rättsväsendet?
Varför är detta så svårt att förstå för människor utanför rättsväsendet?
+ 7
Sv: A proposito de nada
JanT: Det behöver inte alls betyda att det blir någon skillnad annat än att Unisef på tröjan byts mot ”en bra start”. Jag har för dålig insikt i detta, men var inte samarbetet med Unisef egentligen mest ett sätt att kicka igång och dra uppmärksamhet till En bra start? Om Unisef tycker att pengarna som Brynäs drar in är så förgiftade av att två spelare som knappt varit i klubben ett år beter sig som svin på fritiden så får dom väl tycka det. Brynäs kan säkert investera dom i något annat som ger mer synlig utdelning. Det är bara att stå stadigt nu, det här blåser över. Sponsorerna är rädda för negativ PR, när det här drar över så inser dom nog att inget har förändrats i det arbete som Brynäs gör.
+ 7
Sv: A proposito de nada
dAVydov: bra med uttalande och med rent hus. Nu är grunden för att ta oss framåt satt iaf. Så får vi se vad allt tar vägen. Viktigt att visa framfötterna nu.
+ 7
Sv: A proposito de nada
#33: Jag tycker att den miljon som finns kvar på värvningskontot bör tillfalla Blåklockan
+ 7
Sv: A proposito de nada
SnowKing: Tror du verkligen det är intressant för media? Nej så klart inte. För de skiter som sagt i kvinnorna.
Kan inte ens förstå att folk tror att 2 spelare som gjort en säsong vardera skulle fälla en förening från 1912, det är ett underbetyg även för Timråtroll.
Kan inte ens förstå att folk tror att 2 spelare som gjort en säsong vardera skulle fälla en förening från 1912, det är ett underbetyg även för Timråtroll.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja förvisso. Men man väljer att låta en lägre tjänsteman kommentera frågan och endast skriftligt. Var är föreningens ledning? Det är nu de måste kliva fram och visa att de tar frågan på största allvar.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8783}: Men det är fortfarande 2 enskilda individer som - om det stämmer - skämmer ut klubben genom att på helt eget bevåg bryta mot klubbens ”värdegrund”.
Det är nu det behövs en proffsig ledning i klubben för att styra narrativet.
Det är nu det behövs en proffsig ledning i klubben för att styra narrativet.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Bara att härda ut detta stålbad och rensa bort skitskallarna som gör sådana vidriga handlingar mot kvinnor. Vi som klubb kommer ha hela hockeysverige mot oss kommande säsong. Hatiska journalister, utan tränare, sportchef samt svag och sargad trupp är förutsättningarna sämre än någonsin. Allsvenskan känns faktiskt mycket närmare nu än under någon del av matchserien mot HV. Nu hoppas jag att vi kan få in friskt blod i klubben genom JB som kan börja bygga upp det raserade bygget igen. Än finns hoppet, även om nästan varje dags nyhetsrapporteringar ger ett ytterligare slag i magen för oss supportrar...
+ 7
Sv: A proposito de nada
Honken72: Kan inte vara nån i Brynäs. GD har ju inte hängt ut med namn och bild
+ 7
Sv: A proposito de nada
Stark säsong av Brynäskusinerna Järnkrok och Lindholm. Lindholm följer upp en bra säsong med en till, 43 pinnar på 51 matcher.
Järnkrok med 28 poäng på 49 matcher, har dessutom gjort 10 av sina 13 mål i 5mot5. Har haft en stor roll i bp innan, fått spela mer PP i år.
Bäckis behöver vi inte ens nämna, nära 1000 poäng nu.
Järnkrok med 28 poäng på 49 matcher, har dessutom gjort 10 av sina 13 mål i 5mot5. Har haft en stor roll i bp innan, fått spela mer PP i år.
Bäckis behöver vi inte ens nämna, nära 1000 poäng nu.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Jag fick hjärnsläpp och har bett om ursäkt
Jag är vare sig kvinnohatare eller provokatör
Har varit medlem länge och de flesta kan gå i godo för det
Men ibland blir det fel
Jag lovar dig att jag i fortsättningen skall jag tänka till lite extra innan jag skriver
I vilket fall som helst så tycker jag väldigt bra på en Brynäsare
Har aldrig någonsin försökt provocera
Jag skall skärpa mig och som du säkert vet
Ingen är perfekt
Ha en fin kväll ❤️
Jag fick hjärnsläpp och har bett om ursäkt
Jag är vare sig kvinnohatare eller provokatör
Har varit medlem länge och de flesta kan gå i godo för det
Men ibland blir det fel
Jag lovar dig att jag i fortsättningen skall jag tänka till lite extra innan jag skriver
I vilket fall som helst så tycker jag väldigt bra på en Brynäsare
Har aldrig någonsin försökt provocera
Jag skall skärpa mig och som du säkert vet
Ingen är perfekt
Ha en fin kväll ❤️
+ 7
Sv: A proposito de nada
Har någon läst aptjattret som Mattias 74 har spytt ur sig på trottoarkantens forum? Sen är han välkommen hit och vara trevlig.
+ 7
Flyers skriver enligt Elite Prospects:
”We're excited to get Samuel under contract with the Flyers," said Brent Flahr, the Flyers Vice President and Assistant General Manager. "He's steadily progressed since his draft year and has had success in junior, the SHL and at the International level. We look forward to watching his continued development as he makes the transition to North America."
Jag tolkar det som att chansen inte är så liten att vi får låna Ersson nästa säsong.