« Föregående · 3038961 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag funderade nyss på om någon hann beställa en tröja med hans namn på ryggen :)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huga: Ibland läser man för fort..Farligt nick! Jag hann tänka.. vafan har Huge bytt profilbild!? Samt börjat använda utropstecken.. fick dubbelkolla
+ 1
Sv: A proposito de nada
Trodde alla var ville ha lite drag under sillyn, Välimäki signar nytt dagen efter, Nya målvakten blir trade'ad, Gästrin som ingen tänkte vi skulle få testa i laget har också blivit bortbytt i NHL.
har väll aldrig varit så mycket konstigt som hänt en silly som i år.
har väll aldrig varit så mycket konstigt som hänt en silly som i år.
+ 12
Sv: A proposito de nada
Hörde idag att Carlsson hade satt in sig på att spela med Brynäs. Men att hans tjej fick sista ordet. Hon ville inte till Gävle utan huvudstaden. Därav att Carlsson valde DIF. Något tofflig... kan tyckas.
Vet inte om det stämmer. Men källan är skapligt trovärdig.
Orkar inte med, sluta med skitsnack. Säger detta för er som är intresserade av rykten. Rykten som faktiskt kanske stämmer. Sen gjorde det naturligtvis inget att Wiken spådde på detta med extrem lön heller.
Vet inte om det stämmer. Men källan är skapligt trovärdig.
Orkar inte med, sluta med skitsnack. Säger detta för er som är intresserade av rykten. Rykten som faktiskt kanske stämmer. Sen gjorde det naturligtvis inget att Wiken spådde på detta med extrem lön heller.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Ett nystartat konto på HS som öppnar starkt.
Kan det möjligtvis vara en gammal bekant som är avstängd.
Kan det möjligtvis vara en gammal bekant som är avstängd.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Undrar om Välimäkis tröja bör hissas i taket efter alla hans insatser i vår dress..?
Sv: A proposito de nada
Scerban: Sasse.. killen som aldrig vågar ställa nån i Brynäs mot väggen med tuffa frågor. Och han ska jobba som journalist. Tillåt mig skratta.
Sv: A proposito de nada
Ändå bra tajming med brynäs insta måste jag säga... (ironi)
Lägger ut massa om biljettförsäljning. Nu, idag. Liknar nu Palushaj gate. Undrar vem som är media ansvarig för Brynäs insta. Kan inte ha alla hästar hemma den personen.
Lägger ut massa om biljettförsäljning. Nu, idag. Liknar nu Palushaj gate. Undrar vem som är media ansvarig för Brynäs insta. Kan inte ha alla hästar hemma den personen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Uttalande från Brynäs. Håll i er, det är långt:
Vi har tagit del av uppgifterna om att Juuso Välimäki har skrivit ett avtal med Carolina Hurricanes.
- Vi är otroligt besvikna. Vårt uppdrag är att bygga ett så starkt lag som möjligt och det arbetet fortsätter med full kraft, säger Johan Alcén, sportchef Brynäs IF
När det gäller frågor om regelverket för övergångar mellan NHL- och SHL så hänvisar vi till SHL och Svenska Ishockeyförbundet.
Vi har tagit del av uppgifterna om att Juuso Välimäki har skrivit ett avtal med Carolina Hurricanes.
- Vi är otroligt besvikna. Vårt uppdrag är att bygga ett så starkt lag som möjligt och det arbetet fortsätter med full kraft, säger Johan Alcén, sportchef Brynäs IF
När det gäller frågor om regelverket för övergångar mellan NHL- och SHL så hänvisar vi till SHL och Svenska Ishockeyförbundet.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Scerban: Utifrån Sasses artikel så känns det ju som att Alcen helt enkelt har tagit en rövare som inte gått hem.
Högst sannolikt i vetskap om att han fortfarande ändå har andra alternativ på bordet som han jobbar parallellt med.
Högst sannolikt i vetskap om att han fortfarande ändå har andra alternativ på bordet som han jobbar parallellt med.
Sv: A proposito de nada
Alcén får väl svara själv sedan, men det verkar ju kunna gå väldigt snabbt och utan större respekt för inblandade när NHL-klubbarna är i farten. Tänkte på det stod häromdagen att Milton Gästrin inte var informerad när nyheten om hans trade släpptes. En 19-åring som ställt in sig på att få spela i Brynäs och vars tillvaro vändes upp och ner på ett ögonblick. Hur respektlösa kan man bli.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Lunkan: "Inte presenterad"? Jo, men det var ju det han åtminstone verbalt var.
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: En tänkbar variant är att Välimäki skrivit på för Brynäs och därefter ångrat sig när han fått ett förslag från Carolina som han inte kunde motstå, och nu tvingas han som kontraktsbrytare ersätta Brynäs utifrån vad som står i kontraktet med Alcen i rådande läge.
Mao: Alcen har gjort allt rätt men kan och bör isf inte tvinga en spelare att spela för Brynäs om denne vill bryta ett gällande kontrakt.
Mao: Alcen har gjort allt rätt men kan och bör isf inte tvinga en spelare att spela för Brynäs om denne vill bryta ett gällande kontrakt.
Sv: A proposito de nada
Huge: Jo, kunde säkerligen hanterats bättre som sagt. Ser att Sasse nu skrivit att han frågade Alcén om det fanns någon risk att Välimäki kunde bli kvar i NHL och inte fick något riktigt svar. Det låter absolut märkligt, och vi borde väl få en kommentar snart förhoppningvis.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Scerban: Bortsett från komiken med kinkiga och otåliga fans som grinar oavsett om en spelare värvas tidigt eller sent så undrar man varför Alcen gått ut med att Brynäs gjort klart med Välimäki innan det varit just klart, till 100%.
Har han medvetet chansat och sålt skinnet innan björnen varit skjuten, fullt medveten om att det här kunde hända?
Eller har han slarvat och inte haft koll på alla tänkbara varianter i regelverket vid såna här övergångar?
Lär väl komma en förklaring och då får man avgöra ifall hans agerande känns trovärdigt och begripligt eller inte.
Rent spontant känns det iaf som ett klavertramp
av en SC att basunera ut nåt innan
ett kontrakt är till 110% vattentätt.
Har han medvetet chansat och sålt skinnet innan björnen varit skjuten, fullt medveten om att det här kunde hända?
Eller har han slarvat och inte haft koll på alla tänkbara varianter i regelverket vid såna här övergångar?
Lär väl komma en förklaring och då får man avgöra ifall hans agerande känns trovärdigt och begripligt eller inte.
Rent spontant känns det iaf som ett klavertramp
av en SC att basunera ut nåt innan
ett kontrakt är till 110% vattentätt.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Vi har väl för många kommunikatörer så det är svårt att hålla reda på vem som gör vad och när. Nu kan man säkert skylla på någon sommarvikarie som missade att den förpreppade nyheten skulle hållas tills den store JA gled in på kontoret den 1:a och ropade SLÄPP.
Shit happens!
Får nog helt enkelt hoppas på att Velimjäki inte tar en plats i Carolina utan blir släppt till Brynäs tidigt.
Shit happens!
Får nog helt enkelt hoppas på att Velimjäki inte tar en plats i Carolina utan blir släppt till Brynäs tidigt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
avdankad: Verkar vara du som lipar över att andra människor har olika åsikter än dig?
Sv: A proposito de nada
magr: Jag skrev vänta tills det är safe, varför ska jag bli lika förbannad över att någon som inte är presenterad försvinner? Man kan inte tappa något man inte har.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912:
Lägg därtill spetsbacken som skulle ha värvats hela förra säsongen innan shl ens startat men som aldrig kom. Witkowski du får ursäkta.
Som jag varit inne på under alla alcens år. Han borde inte vara sportchef i Brynäs. Och om han ska vara det borde brynäs ha anställt en General Manenger redan från dag 1 som klubben då lovade att man skulle ha.
Denna silly är faktiskt rätt jobbig.
Dessutom hör jag att spelare är klara. Men Brynäs kommunikation mot oss fans är kass. Och det känns som hela föreningen vill provucera oss fans.
Inte första gången det dröjer med offentliggörande.
Minns hela förra sillyn också. Alla visste att spelare skulle lämna men Brynäs har blivit shls sämsta klubb på kommunikation. Tyvärr.
Lägg därtill spetsbacken som skulle ha värvats hela förra säsongen innan shl ens startat men som aldrig kom. Witkowski du får ursäkta.
Som jag varit inne på under alla alcens år. Han borde inte vara sportchef i Brynäs. Och om han ska vara det borde brynäs ha anställt en General Manenger redan från dag 1 som klubben då lovade att man skulle ha.
Denna silly är faktiskt rätt jobbig.
Dessutom hör jag att spelare är klara. Men Brynäs kommunikation mot oss fans är kass. Och det känns som hela föreningen vill provucera oss fans.
Inte första gången det dröjer med offentliggörande.
Minns hela förra sillyn också. Alla visste att spelare skulle lämna men Brynäs har blivit shls sämsta klubb på kommunikation. Tyvärr.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Scerban: Förmodligen har HV en betydligt bättre dialog med spelare och agent
+ 1
Sv: A proposito de nada
waker: I sådant fall kunde man kommunicerat i efterhand att det finns ett avtal med spelaren ifråga inför nästkommande säsong också om det blir aktuellt.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Lemp: Måste det vara en fördel?
Det kan handla om att vara transparens och tydlig mot oss medlemmar, då det kan komma bakvägen i annat fall då det finns ett kontrakt skrivet.
Det kan handla om att vara transparens och tydlig mot oss medlemmar, då det kan komma bakvägen i annat fall då det finns ett kontrakt skrivet.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en till chans
Nu är samma fans förbannade över att nyförvärvet presenterades för tidigt
Hur ska ni ha det? Ska vi vänta med att presentera nyförvärv tills NHL-risken är borta? Kan ni då visa lite tålamod med värvningar?
Som någon annan skrev ni hade ni blivit lika förbannade om Brynäs släppt en nyhet senare om att man värvat en klasspelare men att den visst ska fortsätta minst en säsong i Nordamerika.
Kan förresten noteras att HV71 gjorde nyförvärvet Noah Phlip officiellt igår. Spelade i samma lag som Välimäki, och gjorde också ett starkt AHL-slutspel. Är de 100 % säkra på att ingen NHL-klubb tar honom?
Det har hänt förut för SHL-klubbar att nyförvärv inte blev av för NHL kom i mellan. Olyckligt att det bara blev ett dygn mellan nyheterna och säkerligen kunde det hanteras bättre men vi får tyvärr leva med det.
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en till chans
Nu är samma fans förbannade över att nyförvärvet presenterades för tidigt
Hur ska ni ha det? Ska vi vänta med att presentera nyförvärv tills NHL-risken är borta? Kan ni då visa lite tålamod med värvningar?
Som någon annan skrev ni hade ni blivit lika förbannade om Brynäs släppt en nyhet senare om att man värvat en klasspelare men att den visst ska fortsätta minst en säsong i Nordamerika.
Kan förresten noteras att HV71 gjorde nyförvärvet Noah Phlip officiellt igår. Spelade i samma lag som Välimäki, och gjorde också ett starkt AHL-slutspel. Är de 100 % säkra på att ingen NHL-klubb tar honom?
Det har hänt förut för SHL-klubbar att nyförvärv inte blev av för NHL kom i mellan. Olyckligt att det bara blev ett dygn mellan nyheterna och säkerligen kunde det hanteras bättre men vi får tyvärr leva med det.
+ 21
Sv: A proposito de nada
waker: Samtidigt måste inte Brynäs kommunicera ut avtalet överhuvudtaget. Man skulle lika gärna kunna kommunicerat ut avtalet nästa säsong, om det blev aktuellt då. Jag ser faktiskt inga tydliga fördelar med att offentliggöra det redan nu. Allt som sker är att vi blir hånade i sociala medier och får leva med diverse rubriker i media.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jag tänker så här gällande situationen...
Kontraktet har varit klart en längre tid men man väljer att vänta in 1/7.
När man sedan får veta att Välimäki ska skriva ett kontrakt på ett år, går man ut med det precis innan detta kontrakt skrivs - i och med att han har 2 år med Brynäs, vilket gör att kontraktet ändå är aktivt så länge han bara har 1 år där borta.
Nu vet alla om att denna förstärkning kan komma nästa säsong istället för att kontraktet skrevs i år, innan han blev erbjuden från NHL. Man säkerställde att Välimäki inte skulle spela någon annanstans än i Brynäs om det inte blev något i NHL och man blev tvungen att gå ut med det dagen innan i och med att det är skrivet på 2 år och inte 1 år.
Kontraktet har varit klart en längre tid men man väljer att vänta in 1/7.
När man sedan får veta att Välimäki ska skriva ett kontrakt på ett år, går man ut med det precis innan detta kontrakt skrivs - i och med att han har 2 år med Brynäs, vilket gör att kontraktet ändå är aktivt så länge han bara har 1 år där borta.
Nu vet alla om att denna förstärkning kan komma nästa säsong istället för att kontraktet skrevs i år, innan han blev erbjuden från NHL. Man säkerställde att Välimäki inte skulle spela någon annanstans än i Brynäs om det inte blev något i NHL och man blev tvungen att gå ut med det dagen innan i och med att det är skrivet på 2 år och inte 1 år.
+ 2
Sv: A proposito de nada
lapad: Menar väl mer att nånting behöver komma från föreningen när det här händer såpass tätt inpå att man presenterar spelaren.
Klart jag inte förväntar mig att han ska öppna upp dörrarna till exakt hur förhandlingen med Välimäki sett ut osv, menar mer bara att någon sorts signal behöver skickas ut mot supportrarna.
Klart jag inte förväntar mig att han ska öppna upp dörrarna till exakt hur förhandlingen med Välimäki sett ut osv, menar mer bara att någon sorts signal behöver skickas ut mot supportrarna.
+ 2
Sv: A proposito de nada
avdankad: Det löser sig Det vet vi ju ännu inte. Men klart som fan man blir orolig när vi inte värvat en ända spets spelare. Vi får hoppas på det bästa men just nu ser det mörkt ut
+ 1
Sv: A proposito de nada
Samsung: ''Om JA har hjärta för Brynäs så borde han ställa sin plats till förfogande under dagen.
Det här är ett fruktansvärt haveri av en kunnig yrkesman. ''
Men överdriv MER då. Helt sjukt vad ni lipar här inne över silly season. Andas. Det löser sig..
Det här är ett fruktansvärt haveri av en kunnig yrkesman. ''
Men överdriv MER då. Helt sjukt vad ni lipar här inne över silly season. Andas. Det löser sig..
+ 7
Sv: A proposito de nada
Jugge: På tal om Svedman. Vi minns väl alla att han i vanlig ordning framstod som ytterst professionell senast när de ekonomiska resultaten presenterades. Något han satt i system som är mycket lyckat är att lova i princip ingenting, sänka allas förväntningar för att sedan komma med rena imponerande resultat.
Alcén har denna vår och sommar inte riktigt följt samma mönster.
Det är ju inte utan att undra hur tankarna går hos Svedman nu. Man får ju ändå för sig att han med visst reserverat inre raseri undrar vad sjutton som händer.
På värvningsfronten intet nytt blev till byggandet av Maginotlinjen och nu är det snart dags för nästa omgång
Alcén har denna vår och sommar inte riktigt följt samma mönster.
Det är ju inte utan att undra hur tankarna går hos Svedman nu. Man får ju ändå för sig att han med visst reserverat inre raseri undrar vad sjutton som händer.
På värvningsfronten intet nytt blev till byggandet av Maginotlinjen och nu är det snart dags för nästa omgång
+ 2
Sv: A proposito de nada
aplusb:
Man ville garanterat sälja sina snordyra biljetter till utematchen i Tierp. Bygga lite hype.
Det gick ju sådär. Jag tänkte köpa idag, jag struntar i det nu. Sparar mina 900:- och köper tre lådor pilsner istället.
Helt ärligt, roligt med en sån match. Men orka att försäljningen börjar redan idag? Är ju ett halvår tills pucken släpps
Man ville garanterat sälja sina snordyra biljetter till utematchen i Tierp. Bygga lite hype.
Det gick ju sådär. Jag tänkte köpa idag, jag struntar i det nu. Sparar mina 900:- och köper tre lådor pilsner istället.
Helt ärligt, roligt med en sån match. Men orka att försäljningen börjar redan idag? Är ju ett halvår tills pucken släpps
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja ja, vad är väl en finsk NHL-meriterad back? Han är säkert jättedålig och lat och jättedålig...och precis vad vi hade behövt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Han är presenterad av Carolina men Brynäs har inte uppdaterat sin hemsida ännu.
Sv: A proposito de nada
Jugge: Man ville garanterat sälja sina snordyra biljetter till utematchen i Tierp. Bygga lite hype.
Det gick ju sådär. Jag tänkte köpa idag, jag struntar i det nu. Sparar mina 900:- och köper tre lådor pilsner istället.
Det gick ju sådär. Jag tänkte köpa idag, jag struntar i det nu. Sparar mina 900:- och köper tre lådor pilsner istället.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja:
Tråkiga besked för alla som håller på BIF. Jag måste också hålla med om att det är lite konstigt att man inte väntade ytterligare en vecka med att presentera honom om nu allt hade varit "safe" efter det. SHL är verkligen en farmarliga till NHL, men tyvärr är vi nog inte tillräckligt starka för att kunna ordna ett bättre avtal där de inte kan sno kontrakterade spelare.
Det är nog ganska osannolikt att alla tre prickar rätt, men det är också ganska osannolikt att all tre blir fel. Förmodligen kommer någon av dem bli riktigt bra och någon annan bli fansens hackkyckling.
Tråkiga besked för alla som håller på BIF. Jag måste också hålla med om att det är lite konstigt att man inte väntade ytterligare en vecka med att presentera honom om nu allt hade varit "safe" efter det. SHL är verkligen en farmarliga till NHL, men tyvärr är vi nog inte tillräckligt starka för att kunna ordna ett bättre avtal där de inte kan sno kontrakterade spelare.
Det är nog ganska osannolikt att alla tre prickar rätt, men det är också ganska osannolikt att all tre blir fel. Förmodligen kommer någon av dem bli riktigt bra och någon annan bli fansens hackkyckling.
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Ja, det här var ju ett haveri utan dess like och idag får Alcén stå i skamvrån med dumstruten på.. Har karln inte koll på reglerna eller?.. Fanns den minsta risken att tappa Välimäki innan den 1/7 så avvaktar man ju med att presentera honom tills dess!
Nu framstår man ju som en blåögd, naiv rookie! Enda anledningen som jag kan komma fram till varför Välimäki presenterades när han gjorde är att Alcén känner pressen från supportrarna att presentera spets. Finns ingen annan anledning som jag ser det. Har man väntat så länge med att presentera han så väntar man så klart en vecka till om risken finns att han tappas
Nu blir det väl Witkowski som ansluter i november när det visar sig att Djoos sockervaddskropp inte håller för mer än att knyppla Denna gång till 350K/månad Men det är ju bara under 5 månader.
Nu väntar jag bara på att Huge ska vakna och försvara Alcéns agerande med motiveringen att vi andra inte vet ett skit om Alcéns förutsättningar. Han blev så klart tvingad av Svedman att presentera Välimäki när han gjorde det
Nu framstår man ju som en blåögd, naiv rookie! Enda anledningen som jag kan komma fram till varför Välimäki presenterades när han gjorde är att Alcén känner pressen från supportrarna att presentera spets. Finns ingen annan anledning som jag ser det. Har man väntat så länge med att presentera han så väntar man så klart en vecka till om risken finns att han tappas
Nu blir det väl Witkowski som ansluter i november när det visar sig att Djoos sockervaddskropp inte håller för mer än att knyppla Denna gång till 350K/månad Men det är ju bara under 5 månader.
Nu väntar jag bara på att Huge ska vakna och försvara Alcéns agerande med motiveringen att vi andra inte vet ett skit om Alcéns förutsättningar. Han blev så klart tvingad av Svedman att presentera Välimäki när han gjorde det
+ 14
Sv: A proposito de nada
Samsung: Det får vi verkligen hoppas , vi alla vet vad som hände rödda ..Men Alcén måste nu lämna , denna sillyn är skamligt dålig . Så detta med väli är droppen. Har Brynäs fyllt kontot med 50 milj tack vare en otrolig fanbas . Brynäs tar fansen som en självklarhet . Då är det dags att aggera som en professionell klubb .
+ 1
Sv: A proposito de nada
Först LC och nu detta, kan inte minnas en mer frustrerande silly.. jävla fiasko!!!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Bob: håller med,det finns en mening med det som händer....bara spoota i händerna och pået igen
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: lite av en feberdröm det här ja. Börjar likna ett ohälsosamt förhållande med så kallad gaslighting. Börjar tvivla på verkligheten själv. Ska man skratta eller gråta?
Det här är ju en image-fråga också. Det ser direkt pinsamt ut gentemot resten av hockeysverige
Det här är ju en image-fråga också. Det ser direkt pinsamt ut gentemot resten av hockeysverige
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Det här var droppen med JA. Hela hockeysverige skrattar idag.
Der får dock INTE gå så långt så nån testosteronsupporter drar något hot mot han.
Riktigt orolig för det...
Der får dock INTE gå så långt så nån testosteronsupporter drar något hot mot han.
Riktigt orolig för det...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Samsung: Ja, föreningen går ju under framför våra ögon, hög tid att man börjar om från ruta 1 igen efter de senaste årens bedrövliga nedgång och förfall.
Sv: A proposito de nada
Samsung: Är inte det minsta förvånad ..Hur många chanser ska Alcén få?? Han skickade för första gången Brynäs till allsvenskan . Nu får det förfan vara nog . Satans amatörklubb .
+ 1
Sv: A proposito de nada
Carlsson till Djurgården
Söderström till Schweiz
Finnen Klar Nej jag menar stannade i NHL
När kommer nästa pungspark.. väck mig ur denna jävla mardröm. Vanligtvis går jag och längtar att nästa säsong ska starta vid denna tidpunkt. Det kan man lugnt säga att jag inte gör nu.
Söderström till Schweiz
Finnen Klar Nej jag menar stannade i NHL
När kommer nästa pungspark.. väck mig ur denna jävla mardröm. Vanligtvis går jag och längtar att nästa säsong ska starta vid denna tidpunkt. Det kan man lugnt säga att jag inte gör nu.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Tror ärligt inte att Juuso är så mycket att deppa över. Tror han hade fått stora problem i hemgångar, eller mot ett SAIK i d-zon. Sålänge Djoos kropp håller och kan röra sig bättre än sedan återkomsten tycker jag backsidan är klart uppgraderad även utan nyförvärv. Inte minst då vissa startar på en helt annan plats. Glömt Norlinder på sluttampen? Vilken fältherre Hägg var stundtals sista halvan? Att Berras korsband gick bara 12 månader innan säsongen tog slut? Det är ändå en backsida som grejade topp 2 från årskiftet, så vi behöver väl inte ge upp säsongen riktigt än. Men visst, en quarterback av kvalité hade gett oss en nivå till men är långt ifrån säker på att Välimäki hade varit den spelaren 26/27.
+ 1
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Klockren analys. Oavsett vilken ursäkt Brynäs ledning har i efterhand så är agerandet under all kritik. Visste man att risken fanns innan 1 juli, eller värre.. att han redan var på väg bort, så blir det så fel att ändå köra en presentation. Att dumpa en sådan nyhet bara för att visa fansen 'titta, vi är aktiva och gör något' är ett desperat spel som sänker förtroendet till noll. Det gör bara den här tysta silly season-perioden ännu mer frustrerande.
« Föregående · 3038961 · Nästa »