Historik
1 · NästaTruppen spikad??
Va fan, när jag räknar så är det 9 spelare ut o 6 spelare in...
Nån mer får vi nog värva tycker jag
Näste mästare att lämna Brynäs | Brynäs | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Lumber Jack: Nej, det kommer ju inte gå att få någon ordning på det denna gången.
Måste ju skötas på ett annat sätt från början.
Hur ska de kunna bevisa vad någon har betalat för en biljett o.s.v
arnio: Hade jag varit med själv o spelat så hade man troligtvis inte varit det minsta nervös, men är jobbigt att kolla på o inte kunna påverka något.
Så hoppas o tror att det är som du säger, spelarna bryr sig inte det minsta om det är match 5 lr 7 de vet vad som gäller.
arnio: Stolpskottet igår känns som ett riktigt jävla stolpskott.
Tungt som satan, känns bara som att det är imorgon som vi har matchboll, de ev. 2 andra matcherna känns det som att det är vi som kommer ha kniven mot strupen.
....ja har dåliga nerver
Stör mig på skyltar osv att guldet är klart.....är det först till 4 så är det först till 4....
Skitstöveln:
Svedbergs är ju rätt mycket fulare.
Angånde båssituationen igår så är det klart att de passar på att försöka psyka motsåndare på alla sätt, ex. spelaren som kommer o trycker till bertil med knät när han ligger ner.
Lindström: Vi ska väl inte värva spelare till bänken.
Måste ju värva spelare som går rakt in i laget, självklart måste sundlöv leta efter.
Defensiv backklippa, bra PP Back , Målskyttar, hårt jobbande spelare o.s.v
nån som vet vilken tv kanal nästa match går på?
Går det på 4:an tro?
Gundersson håller ju inte, tappa poäng i Växsjö pga av han, fan där hade ju vem som helst som kan stå på ett par skridskor stått upp bättre, tänker på Växsjös 2-1 mål.
Vad fan det är ju fredag, jag o skotern har delat på en flaska mintu, gäller o värma upp inför helgen. Tänkte supa skotern under bordet men är en törstig jävel drar sopa som fan, men jag är inte den som är den. Gäller att hänga med så gått det går, även om det är kallt ute så behövher man ju inte frysa :-)
Den tycker jag passar till Dixon, finns väl möjlighet att de får spela låten nån gång med...
Jag ska fundera ut några bra, "brolin , brolin" vill jag ha fast "Molin , Molin" då så klart :-)
307 SVT Text Torsdag 14 jan 2010
ISHOCKEY: Elitserien 14 januari
Brynäs rasar över Dixon-avstängning
I lördags slogs Brynäs Stephen Dixon
och Färjestads Johan Andersson och
båda blev avstängda en match. Idag kom
beskedet att Dixon får ytterligare en
match avstängning av disciplinnämden.
-Det är bara att acceptera beslutet,
vi behöver inte tycka om det eller
ens förstå det, säger Brynäs sportchef
Michael Sundlöv till SVT Sport.
I och med påbackningen av straffet
missar Dixon inte bara kvällens match
utan även lördagens match mot Rögle.
Johan Andersson berättade efter slags-
målet att han ville få bort Dixon.
Fan det är ju hockey, ok om 2 stridstuppar får gå av för resten av matchen.
Men nästa omgång så måste de ju få vara med igen, löjligt med flera matchers avstängning på dixon
"Har lite problem med sitt humör och det gör att han ibland tar onödiga utvisningar"
Det där är dock inget som vi behöver usch och fy
1 · Nästa