Colorado Avalanche to sign Grand Rapids Griffins captain Darren Haydar | Snapshots - MLive.com
Historik
Föregående · 383 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Modoante:
Jo, nog är det lite tveksamt, men som jag sagt i TIK-boken tidigare , är impad över hans mentala styrka, lite av teflon, kör bara på när det tar emot. Det är väl oftast griniga coacher, galningar och egon som tagit Modo till guld och finaler de senaste åren. Luckner, Bäckman, Brithén :-)
Jo, nog är det lite tveksamt, men som jag sagt i TIK-boken tidigare , är impad över hans mentala styrka, lite av teflon, kör bara på när det tar emot. Det är väl oftast griniga coacher, galningar och egon som tagit Modo till guld och finaler de senaste åren. Luckner, Bäckman, Brithén :-)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Challe söker hus i Ö-vik :-)
Länkar:
?Challe? kommer allt närmare Modo | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
?Challe? kommer allt närmare Modo | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa:
Bernd Brückler var ju ett alternativ inför förra säsongen och säkert under säsong också. Fick dock en knäskada som jag inte vet status på nu.
Bernd Brückler var ju ett alternativ inför förra säsongen och säkert under säsong också. Fick dock en knäskada som jag inte vet status på nu.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa: Ja. Det vore ju skoj om MoDo kunde landa några toppnamn tidigt här på Silly Season, det behövs.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
T T:
Vill inte förtala Big Leif D, men det ligger en hund begraven kring den mannens affärer....
www.avanza.se/aza/insider/forum/showThread.jsp?tipsid=1137202
Vill inte förtala Big Leif D, men det ligger en hund begraven kring den mannens affärer....
www.avanza.se/aza/insider/forum/showThread.jsp?tipsid=1137202
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
T T:
Linus Omark: "MoDo har alltid varit mitt favoritlag"
Linus Omark: "MoDo har alltid varit mitt favoritlag"
Länkar:
TV | Aftonbladet
TV | Aftonbladet
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Nu har en tredje Sedinare dykt upp i Vancouver....när får han speltid tro?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
..så leder H.Sedin poängligan i NHL igen. 3p i natt och han har nu 99p.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sture Rautila, MoDo-it, Övertorneå. Sjukt rolig radiointervju 29 min in i programmet :-)
www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2256983&BroadcastDate=&IsBlock=
www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2256983&BroadcastDate=&IsBlock=
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
mikenomad: Lite senare slog Svartvadet in pucken och tog guld?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
73Sjöbba:
Inga fler mörka tankar om MoDo och Foppa nu, ta ett djupt andetag, ahhhh!
Inga fler mörka tankar om MoDo och Foppa nu, ta ett djupt andetag, ahhhh!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahl Bundy:
Timrå är värda en enda riktig framgång i livet, att försvinna till att bara vara ett simpelt "T" i S/T Hockey gjorde att ni fick sådana mörka tankar och mentala störningar längre fram i livet :-)
Timrå är värda en enda riktig framgång i livet, att försvinna till att bara vara ett simpelt "T" i S/T Hockey gjorde att ni fick sådana mörka tankar och mentala störningar längre fram i livet :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan:
Jag tror att TIK tar hem bucklan. Styf åker då direkt hem till P.Forsberg i Ö-vik och strör lite extra salt i såren: "HA! En sån här har du minsann inte!"
Jag tror att TIK tar hem bucklan. Styf åker då direkt hem till P.Forsberg i Ö-vik och strör lite extra salt i såren: "HA! En sån här har du minsann inte!"
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Rögle 2010-03-13
Per HApps:
Stackars Stenis har aldrig fått varit med om nån hockeyframgång.
Stackars Stenis har aldrig fått varit med om nån hockeyframgång.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
När TIK äntligen får (skapar) lite plats i media, ja då handlar det än en gång om MoDo-legenden Foppa. När man från TIK-håll för några år sen ville hylla en tjej före match för att hon bar en TIK-keps i Lilla Sportspegeln, förstod jag hur svältfödda stackarna är på uppmärksamhet. Går dock TIK till final kommer jag att gratulera deras största framgång genom tiderna ;-)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
65selander:
Jag såg då inga brassar där på beachen vid kallhålet Sångsjön 1979 :-)
Jag såg då inga brassar där på beachen vid kallhålet Sångsjön 1979 :-)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
NuMo:
Hahaha, jag bodde i Ytterhogdal i sex år, jag ljuger inte. På Buanvägen 28. Värva mig!
Hahaha, jag bodde i Ytterhogdal i sex år, jag ljuger inte. På Buanvägen 28. Värva mig!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pätr: Heta unga hemvävda Timrå ligger efter ett gäng trötta halta gamlingar som gjort sin sämsta säsong någonsin....nä, flytta arenan till Sundsvall, där kan man spela hockey :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TimråikPower:
Gunno....och Påhlsson, N.Kapanen, M.Nylander, J.Krog. Alla vill till Timrå :-)
Gunno....och Påhlsson, N.Kapanen, M.Nylander, J.Krog. Alla vill till Timrå :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Jo, det vore ju verkligen bra för hjärtat om MoDo gör två suddenvinster som avslutning och går vidare....
Jo, det vore ju verkligen bra för hjärtat om MoDo gör två suddenvinster som avslutning och går vidare....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: 76p då:
MoDo - SSK = 2p MoDo
TIK - DIF = 3p TIK
Rögle - Luleå = 3p Luleå
MoDo - Rögle 3p MoDo
Luleå - TIK = 2p TIK
Frölunda = 1p
:-)
MoDo - SSK = 2p MoDo
TIK - DIF = 3p TIK
Rögle - Luleå = 3p Luleå
MoDo - Rögle 3p MoDo
Luleå - TIK = 2p TIK
Frölunda = 1p
:-)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Kan det bli så att alla fyra lag får samma poäng tro :-)
Kan det bli så att alla fyra lag får samma poäng tro :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:
Tänt var det här, Modig och Honken får det hett om öronen framöver....
Tänt var det här, Modig och Honken får det hett om öronen framöver....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:
Ja, de behöver allt mentalt stöd de kan få. Ahdrian tycker nog att det är omoraliskt att man skjuter så hårda puckar på Honken.
Ja, de behöver allt mentalt stöd de kan få. Ahdrian tycker nog att det är omoraliskt att man skjuter så hårda puckar på Honken.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Bragd-Birger:
Nä, nog vill ni väl avgöra i en sjunde, tänk på publikintäkterna... :-)
Nä, nog vill ni väl avgöra i en sjunde, tänk på publikintäkterna... :-)
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Bragd-Birger:
MoDo och Timrå till slutspel är väl möjligt? Ahdrian blir nog skitnödig om ni vinner ikväll.
MoDo och Timrå till slutspel är väl möjligt? Ahdrian blir nog skitnödig om ni vinner ikväll.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Wesse1: Om "Semlan" Karlsson lägger sig kommer han nog aldrig upp igen :-)
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Nä, nu går vi om Frölunda istället, som nog kammar noll i de kommande matcherna..
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
spud:
Likt en nervös fakir sitter jag själv som på nålar. Vi får vara glada för Antos skull om SAIK vinner :-)
Likt en nervös fakir sitter jag själv som på nålar. Vi får vara glada för Antos skull om SAIK vinner :-)
MoDo Hockey > Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-03-06
Pikkarainen visar Tedenby vem som är mest dominant vid reklamskylten för turkisk yogurt:
nyheter24.se/incoming/article316269.ece/ALTERNATES/img514x344/sxeeacec.jpg
För ytterligare humor, läs Kåldockans HV-blogg:
nyheter24.se/bloggar/hockeybloggar/hv71/316263-gnall-gnall-gnall
nyheter24.se/incoming/article316269.ece/ALTERNATES/img514x344/sxeeacec.jpg
För ytterligare humor, läs Kåldockans HV-blogg:
nyheter24.se/bloggar/hockeybloggar/hv71/316263-gnall-gnall-gnall
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Paddan: Det låter dramatiskt, varför skriver nu ingen kvällstidning om Timrå? Om någon gör en dokumentär om TIK, snackar vi då om trädkramare som aldrig ger upp och Håll-i-Wood?
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
73Sjöbba:
Jag är nog portad där. Jag blir nog kvar här. Behöver ni hjälp med nåt, typ mentala problem, så ställer jag upp. Jag kan lite voodoo och andra alternativa läkekonster...
Jag är nog portad där. Jag blir nog kvar här. Behöver ni hjälp med nåt, typ mentala problem, så ställer jag upp. Jag kan lite voodoo och andra alternativa läkekonster...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
thha:
Beror det inte på att ni har en Modolid som lagkapten?
Beror det inte på att ni har en Modolid som lagkapten?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
shinzawai:
"Avund är den uppriktigaste formen av smicker"
"Avund är den uppriktigaste formen av smicker"
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Clubsport:
Jag tycker att det är alldeles för många 08:or i Clubben...Zucca åker ju åttor kring nollorna där..
Jag tycker att det är alldeles för många 08:or i Clubben...Zucca åker ju åttor kring nollorna där..
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Pikkadollens hyllningstråd
spud:
Vill du veta mer om fordonen, kontakta huvudkontoret i Timrå :-)
Vill du veta mer om fordonen, kontakta huvudkontoret i Timrå :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Du har rätt, det är nog roligare för dem att läsa alla spaltmeter om det negativa som skrivs om Heart of Hockey, typ denna artikel:
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Kan inte Ros skriva lite om Timrå för en gångs skull, de vill ju ha lite kvällsrubriker, de svältfödda stackarna. Timrå är ju faktiskt det bästa hockeylaget i Sundsvall och siktar på final. Med TIK's dunderekonomi står nog en ny dyr superarena snart klar i Sundsvalls hamn inom kort och då vill nog alla bra NHL-centrar typ Påhlsson, Kapanen, Nylander och Krog spela där, och då i mer än en säsong, fantastiskt! Tänk om de även skulle vinna över MoDo hemma med uddamålet, vilken bragd :-)
Kan inte Ros skriva lite om Timrå för en gångs skull, de vill ju ha lite kvällsrubriker, de svältfödda stackarna. Timrå är ju faktiskt det bästa hockeylaget i Sundsvall och siktar på final. Med TIK's dunderekonomi står nog en ny dyr superarena snart klar i Sundsvalls hamn inom kort och då vill nog alla bra NHL-centrar typ Påhlsson, Kapanen, Nylander och Krog spela där, och då i mer än en säsong, fantastiskt! Tänk om de även skulle vinna över MoDo hemma med uddamålet, vilken bragd :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spelar Tomas Ros bara dum eller?
"Tänk er situationen om Rönnqvists Almtuna ställs mot Luleå i en kvalserie? Då kan alltså Rönnqvist spela bort sin nya arbetsgivare från elitserien."
Men innebär jobbet bara att skriva mest skit så....
"Tänk er situationen om Rönnqvists Almtuna ställs mot Luleå i en kvalserie? Då kan alltså Rönnqvist spela bort sin nya arbetsgivare från elitserien."
Men innebär jobbet bara att skriva mest skit så....
Redigerad kommentar
Föregående · 383 · Nästa
Välkommen att bli en del av en andrakedja i MoDo denna säsong istället :-)