Historik
Föregående · 384 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2010-03-04
Jag är, utan att veta några detaljer, bjuden till nån skum "guldloge" i Fjällräven Center imorrn, så ser ni att det ryker nånstans, så är det jag som offrar lite inredning för en Voodoo-vinst.
MoDo Hockey > Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
spud:
Jag älskar icing i alla dess former, inget slår en härligt brutal icing i ett avgörande läge. Konstigt nog har jag inte sett nån video med en massa highlight-icing:ar på Youtube..konstigt.
Jag älskar icing i alla dess former, inget slår en härligt brutal icing i ett avgörande läge. Konstigt nog har jag inte sett nån video med en massa highlight-icing:ar på Youtube..konstigt.
MoDo Hockey > Sv: Timrå IK- MODO Hockey 2010-03-01
spud:
MoDo's uppryckning i PP blir än viktigare i finalen mot HV71, vem bryr sig om grundserien? Voodoo gör Skröder frisk och MoDo ger HV pisk...
MoDo's uppryckning i PP blir än viktigare i finalen mot HV71, vem bryr sig om grundserien? Voodoo gör Skröder frisk och MoDo ger HV pisk...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W: Skjut på allt, döda utvisningar, krossa motståndet, segra, Werner, Stridsfordon 90, offra allt, var strategisk, Zucca är målsökande. Nu är det krig!!!!!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W: Det lönar sig att kriga....om olja eller en slutspelsplats.
MoDo Hockey > Sv: Träningsmatch Brynäs IF - MoDo Hockey 100223
Nikki Nine:
Malek har räddat 5 skott....Markström 13.
Malek har räddat 5 skott....Markström 13.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
HillBiliRedNeck:
Det kommer även bli kul i framtiden då man i media kommer att kalla de 39-åriga Sedinarna och 35-årige Alex Steen för "gubbarna i MoDo". Undra om Ove fortfarande är dominant i Brynäs då?
Det kommer även bli kul i framtiden då man i media kommer att kalla de 39-åriga Sedinarna och 35-årige Alex Steen för "gubbarna i MoDo". Undra om Ove fortfarande är dominant i Brynäs då?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Aravirta och Fahlman dyker upp i soffan i TV4:s Nyhetsmorgon måndag.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Hobson har en AHL-lön på 30,000 kr i månaden. Källa: CapGeek.com
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Berka:
Du får titta på den här nya YLE-dokumentären om Foppa och Aravirta istället...
Du får titta på den här nya YLE-dokumentären om Foppa och Aravirta istället...
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Dream Team:
Silvret 2007 då, när TIK var bara en ramträff från ett SM-guld?
Silvret 2007 då, när TIK var bara en ramträff från ett SM-guld?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Hur många av er i Timrå är HillbilisRedNecks egentligen? :-)
Hur många av er i Timrå är HillbilisRedNecks egentligen? :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Nu ska du inte ha komplex. TIK har ju en ratad MoDo-it som lagkapten...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Hade det varit utrymme för lite humor inom OS, så hade Sedinarna under invigningen styrt Foppa i rullstol där han hållit hårt i fanan....
Hade det varit utrymme för lite humor inom OS, så hade Sedinarna under invigningen styrt Foppa i rullstol där han hållit hårt i fanan....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Ni har det inte så lätt. Tänk, en gång i tiden var ni topp-4 i Elitserien och bara en ynka ramträff från ett SM-guld :-)
Ni har det inte så lätt. Tänk, en gång i tiden var ni topp-4 i Elitserien och bara en ynka ramträff från ett SM-guld :-)
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Huge:
Någon i MoDo måste stänga vägen för super-Ove i finalen. Tänk om gamle Ove är en ny Ove, Dixon är den nye Bissett och Markström är den nye Honken....jag ryser. Vem vet, kanske Hasse Jonsson dyker upp igen i en final mot Brynäs..och Petter R kommenterar.
Någon i MoDo måste stänga vägen för super-Ove i finalen. Tänk om gamle Ove är en ny Ove, Dixon är den nye Bissett och Markström är den nye Honken....jag ryser. Vem vet, kanske Hasse Jonsson dyker upp igen i en final mot Brynäs..och Petter R kommenterar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Du har rätt, Zäta hade kunnat haft ett sommarhus i Ö-vik, men det blev Ängelholm istället. Vi önskar honom all lycka i framtiden...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
supertrött:
Det är MoDo som ställer krav på SOK. Det var var MoDo som ville att Zäta skulle få en friplats i OS, eftersom Zäta är MoDo-it.
Det är MoDo som ställer krav på SOK. Det var var MoDo som ville att Zäta skulle få en friplats i OS, eftersom Zäta är MoDo-it.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
De tre senaste OS-fanbärarna har varit Modo-iter, förresten grattis Foppa!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
McFire:
Är Boorkfebern här? Boorkfeber är en virussjukdom som sprids via Leif Boork. Nära besläktade virus finns på andra håll i världen och kan ge upphov till illamående, yrsel och synvillor. Smittspridning från Leif Boork till människa sker framför allt via inläsning av text från skräpig tidning....
Är Boorkfebern här? Boorkfeber är en virussjukdom som sprids via Leif Boork. Nära besläktade virus finns på andra håll i världen och kan ge upphov till illamående, yrsel och synvillor. Smittspridning från Leif Boork till människa sker framför allt via inläsning av text från skräpig tidning....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Tveksam om Samme kommer att lira i Elitserien, men nog ligger väl MoDo rätt bra till. Det är ju verkligen en spelare som gör nytta och jag tycker att hans skridskoåkning fortfarande är super. Annars får han väl bli en ny Wernblom som står och gruffar framför mål på gamla dar...
Tveksam om Samme kommer att lira i Elitserien, men nog ligger väl MoDo rätt bra till. Det är ju verkligen en spelare som gör nytta och jag tycker att hans skridskoåkning fortfarande är super. Annars får han väl bli en ny Wernblom som står och gruffar framför mål på gamla dar...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Påhlsson är med i OS, han är ju lite hårdare:
www.youtube.com/watch?v=-vtNUkj4JYw
www.youtube.com/watch?v=-vtNUkj4JYw
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:
Själv försök' jag att varje helg, undvik' å köp' en butelj med märket Abbot Ale, den ä som du förstå' litt' svårt å svälj'
Själv försök' jag att varje helg, undvik' å köp' en butelj med märket Abbot Ale, den ä som du förstå' litt' svårt å svälj'
Länkar:
Abbot Ale - Perfect Real Ale
Abbot Ale - Perfect Real Ale
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:
Jag gav nyligen bort Freddans 80-talsbenskydd till en barnfamilj på Grubbe, förhoppningsvis ger det mer voodookraft än en Lumberjack som våldför sig på en stubbe. Visualisera redan nu hur vi ska kunna manövrera ut Hv71 i finalen. Tänk positivt och aktivera allt som har med Norge och Finland att göra, drick Koskenkorva och ät lax. Är jag galen eller är det inte dags att börja köra?
Jag gav nyligen bort Freddans 80-talsbenskydd till en barnfamilj på Grubbe, förhoppningsvis ger det mer voodookraft än en Lumberjack som våldför sig på en stubbe. Visualisera redan nu hur vi ska kunna manövrera ut Hv71 i finalen. Tänk positivt och aktivera allt som har med Norge och Finland att göra, drick Koskenkorva och ät lax. Är jag galen eller är det inte dags att börja köra?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:
Det tar emot, men MoDo är rökta om inget voodoo-mirakel uppstår. Det är för många karaktärslag som tampas om poängen. Starkt dock att ta ikapp 10p på indianerna tidigare, men MoDo ser för djävla otränade och sega ut nu. Jag säger det igen, vi har mindre poäng i år än förra säsongen...de måste vara desperata i varje match efter OS.
Det tar emot, men MoDo är rökta om inget voodoo-mirakel uppstår. Det är för många karaktärslag som tampas om poängen. Starkt dock att ta ikapp 10p på indianerna tidigare, men MoDo ser för djävla otränade och sega ut nu. Jag säger det igen, vi har mindre poäng i år än förra säsongen...de måste vara desperata i varje match efter OS.
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
T T:
Haha! Det behöver du inte tala om för mig. Ni gjorde ju bänkvärmaren Styf till lagkapten. Bänkad i Modo och du blir med automatik kung i Timrå? Styf, en ramträff från SM-guld :-)
Haha! Det behöver du inte tala om för mig. Ni gjorde ju bänkvärmaren Styf till lagkapten. Bänkad i Modo och du blir med automatik kung i Timrå? Styf, en ramträff från SM-guld :-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
250kg kärlek:
MoDo ville tidigt ersätta Rindell med J.R och hans kollega , men fick nobben.
MoDo ville tidigt ersätta Rindell med J.R och hans kollega , men fick nobben.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:
Löven ligger risigt till också, jag klarar mig hyfsat från en massa hån på fikarasten här i Umeå nuförtiden. Ändå är MoDo 5p sämre än fjolårets fiasko vid samma tid:
9 MODO Hockey 47 18 6 23 126 : 146 64
Löven ligger risigt till också, jag klarar mig hyfsat från en massa hån på fikarasten här i Umeå nuförtiden. Ändå är MoDo 5p sämre än fjolårets fiasko vid samma tid:
9 MODO Hockey 47 18 6 23 126 : 146 64
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Westin har gjort två mål. Zacke är 81% hittills.
Länkar:
http://stats.swehockey.se/
http://stats.swehockey.se/
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Ribbo:
Forsberg tycker nog bara att det där är trevlig stämning. Han oroas nog mest över hur MoDo ska kunna hålla undan för ett uppåtgående Timrå och krypa närmare Luleå och Frölunda, för tittar man på spelschemat som är kvar så är då inte jag optimist längre.
Forsberg tycker nog bara att det där är trevlig stämning. Han oroas nog mest över hur MoDo ska kunna hålla undan för ett uppåtgående Timrå och krypa närmare Luleå och Frölunda, för tittar man på spelschemat som är kvar så är då inte jag optimist längre.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Och snart är det 10-årsjubileum av en annan då stor nyhet...
Och snart är det 10-årsjubileum av en annan då stor nyhet...
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
arnio:
Den fruktade Ipren-mannen har en ny handske ikväll?
Den fruktade Ipren-mannen har en ny handske ikväll?
Timrå IK > Sv: Dax att odla slutspelsskägget!
Johnny Hazard:
Det finns bara en profil i TIK och det är Challe B, jag har börjat fatta varför det kostar 25000 kr i timmen att snacka med honom. Han är kungen av Sundsvall!
Det finns bara en profil i TIK och det är Challe B, jag har börjat fatta varför det kostar 25000 kr i timmen att snacka med honom. Han är kungen av Sundsvall!
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Allehandas mest lästa nyheter:
1. Två personer hoppade ut från fönster
2. ”Foppa” klev av när Modo föll
3. Krönika: Man kan bara lita på Peter Forsberg...
4. Tappade likkistan mitt i trafiken
5. Två till sjukhus efter krock
Modo måste spela bättre, se bara vad som händer annars...
1. Två personer hoppade ut från fönster
2. ”Foppa” klev av när Modo föll
3. Krönika: Man kan bara lita på Peter Forsberg...
4. Tappade likkistan mitt i trafiken
5. Två till sjukhus efter krock
Modo måste spela bättre, se bara vad som händer annars...
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
bisterfinnen:
Nu ska jag ge mig , men visste du att Foppa tidigare spelat med Finger?
Nu ska jag ge mig , men visste du att Foppa tidigare spelat med Finger?
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
bisterfinnen:
Du menar att skriva om MoDo's krokiga väg till slutspel?
Du menar att skriva om MoDo's krokiga väg till slutspel?
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
bisterfinnen: Jag borde jobba på en kvällstidning:
"Foppa har alltid ett finger med i spelet"
"Foppa ger domaren och Dif-klacken fingret"
"Foppa: Ger man dem fingret så tar de oftast hela handen"
"Foppas spel är en fingervisning om hur jävla dåligt PP MoDo har"
"Det pekar åt fel håll för MoDo"
"Någonting är snett i MoDo"
"Foppa har alltid ett finger med i spelet"
"Foppa ger domaren och Dif-klacken fingret"
"Foppa: Ger man dem fingret så tar de oftast hela handen"
"Foppas spel är en fingervisning om hur jävla dåligt PP MoDo har"
"Det pekar åt fel håll för MoDo"
"Någonting är snett i MoDo"
MoDo Hockey > Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Berka:
Ja, jag har kommit fram till nåt liknande. Finalen tar vi hem ganska lätt tror jag, lite bättre skridskoåkning och driv än idag så är guldet klart. Alla vill att MoDo ska vinna, vi känner stödet.
Ja, jag har kommit fram till nåt liknande. Finalen tar vi hem ganska lätt tror jag, lite bättre skridskoåkning och driv än idag så är guldet klart. Alla vill att MoDo ska vinna, vi känner stödet.
Föregående · 384 · Nästa