Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Haha, vi är generellt glad att slippa honom och hans lön. Så hitta inte på massa grejer.
Kanske en av de mest överskattade spelarna i SHL enligt mig.
Kanske en av de mest överskattade spelarna i SHL enligt mig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Division 1- Om Hinken själv får välja!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: edit.
Gnäller på domarna ska det vara..
Gnäller på domarna ska det vara..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Modo går upp,
Timrå åker ur,
Modo är bättre tränade än nånsin,
Nya Tränaren är kanon,
Bara Timrå gnäller på tränaren,
Personliga påhopp,
Allt e som vanligt med dig ser jag.
Timrå åker ur,
Modo är bättre tränade än nånsin,
Nya Tränaren är kanon,
Bara Timrå gnäller på tränaren,
Personliga påhopp,
Allt e som vanligt med dig ser jag.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Bagdad Bob levererar igen..
Det är ju inte Timrå som harvar i allsvenskan, din favoritserie iofs, så jag förstår att du är nöjd med Hinkens jobb.
Och ja, bra fråga från forumet, hur ser du på domarna kommande säsong?!
Det är ju inte Timrå som harvar i allsvenskan, din favoritserie iofs, så jag förstår att du är nöjd med Hinkens jobb.
Och ja, bra fråga från forumet, hur ser du på domarna kommande säsong?!
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tror personligen att Hinken ryker inom 12månader, eller att man först smygrekryterar en assisterande, som kan ta över när man har råd att lösa ut Hinken.
Han hade sin prime i början, men nu verkar han ha slut på kontakter och letar chansspelare sedan 3 år
Han hade sin prime i början, men nu verkar han ha slut på kontakter och letar chansspelare sedan 3 år
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Det är sen gammalt att Modo tränar för lite. Det hörde jag ryktas om via kontakter för 10år sen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: Så du säger ändå att Foppas kontakter hjälpte honom att få jobbet!?
Jamendåså.
Jamendåså.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Jag skulle killgissa att hela Hinkens karriär inom yrkeslivet, är upphängt på hans kompisskap med Foppa..
+ 5
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Kulltorp: Men Hinken satsar förmodligen på ngn okänd, oprövad chl spelare som han kan sätta på läktaren. ;-)
Nä men jag tycker att det vore skandal om han inte satsar på Jansson om han kmr ut på marknaden.
Nä men jag tycker att det vore skandal om han inte satsar på Jansson om han kmr ut på marknaden.
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Silly: Center eller så kan han säkert gå ytter om det krisar.
Säkert kort på er nivå. Rätt ålder.
Säkert kort på er nivå. Rätt ålder.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Christoffer Jansson, center i FBK ryktas vara ute på marknaden. Vore ju ett drömförvärv för er, kan jag tycka.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pucken: Apropå att veta var man bor..
En gång i tiden hade Boobsen ett öppet forum. Det var 90-tal.
Det forumet var den plats där jag fulländade min sarkastiska sida.
Jag vet att jag skrivit detta förut kanske, men min sarkasm i deras forum slutade med att de tog reda på vart jag bodde och vad jag hette. Lite småhot kom …sådär.
Då visste jag att jag ”besegrat” dem i deras egen borg. :-)
Kort därefter låste dem forumet….
En gång i tiden hade Boobsen ett öppet forum. Det var 90-tal.
Det forumet var den plats där jag fulländade min sarkastiska sida.
Jag vet att jag skrivit detta förut kanske, men min sarkasm i deras forum slutade med att de tog reda på vart jag bodde och vad jag hette. Lite småhot kom …sådär.
Då visste jag att jag ”besegrat” dem i deras egen borg. :-)
Kort därefter låste dem forumet….
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Willow: Håna och nedvärdera…låter som den där JFK som fanns i forumet förr…
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Av Korpberget?
Näe, Uppväxt på Rörvägen, sen Droppvägen Sörberge/Tallnäs, Härnösand sedan 17 år. Stuga i Lillsand, Norrfällsviken.
Thats me..
Var bor ni andra? Om vi ska passa på att lära känna varandra lite under lågsäsong…
Näe, Uppväxt på Rörvägen, sen Droppvägen Sörberge/Tallnäs, Härnösand sedan 17 år. Stuga i Lillsand, Norrfällsviken.
Thats me..
Var bor ni andra? Om vi ska passa på att lära känna varandra lite under lågsäsong…
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Nu pratar du med dig själv igen. Ta scizzomedicinen nu, klockan är snart 19…
Och sluta PM:a alla i Tikforumet. Det känns lite eljest….
Och sluta PM:a alla i Tikforumet. Det känns lite eljest….
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag tycker att du för en diskussion runt Hinken som är faktabaserad, sund och verklighetsförankrad
Håll dig till det, och sluta med din äckliga politik.
Håll dig till det, och sluta med din äckliga politik.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är det fler än jag, som fick lite vibes när Sverige mot alla odds tog sig till fotbolls-VM?
Man så fram emot härliga sommarnätter med pilsner, snacks och goda vänners lag.
Efter 1,5 vänskapsmatch så känner man mer….ska vi kanske lämna över vår VM-plats till ngn annan…..
Man så fram emot härliga sommarnätter med pilsner, snacks och goda vänners lag.
Efter 1,5 vänskapsmatch så känner man mer….ska vi kanske lämna över vår VM-plats till ngn annan…..
+ 11
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: ”Trump och Putin är fantastiska ledare”…
Där dog min respekt för dig fullständigt. Världens farligaste nu levande människor!!!!
Avskum är vad de är! Mördare! Korrupta svin utan moral och mänsklig förmåga!!
Jag blir upprörd när det finns personer som kan hylla Trump och Putin! Lågintelligensens baksida.
Där dog min respekt för dig fullständigt. Världens farligaste nu levande människor!!!!
Avskum är vad de är! Mördare! Korrupta svin utan moral och mänsklig förmåga!!
Jag blir upprörd när det finns personer som kan hylla Trump och Putin! Lågintelligensens baksida.
+ 27
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Tycker att Sanny är en av de bättre kommentatorerna på TV4. Tillsammans med bla Kronvall.
Väldigt rak och ärlig och analyserande. Men alla har väl sina favoriter, så är det. Sen finns det väl en del som inte gillar Sanny bara för att han aktivt representerat en viss klubb, men det är ju bara barnsligt enligt mig.
2 olika roller liksom...
Väldigt rak och ärlig och analyserande. Men alla har väl sina favoriter, så är det. Sen finns det väl en del som inte gillar Sanny bara för att han aktivt representerat en viss klubb, men det är ju bara barnsligt enligt mig.
2 olika roller liksom...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Willow: Jag undrar hur alla domare skulle må, om de skulle fått ta del av den skitstorm du kört mot dem i 10 års tid?? Totalt utan underlag och utan konstruktivitet överhuvudtaget.
Ditt försvar mot Hinken kan du lägga ner. Återigen, och du borde veta detta, tar man en roll som tex sportchef som får man stå ut med att det blåser, framförallt när det inte går bra.
Man får ta det goda med det onda. Är det så att man får väldigt mycket kritik, så kanske man är fel man på posten.
Mne jag förstår att din kompis mår dåligt av kritiken. Ingen tycker synd om han ändå. Byt jobb om det inte passar!
Ditt försvar mot Hinken kan du lägga ner. Återigen, och du borde veta detta, tar man en roll som tex sportchef som får man stå ut med att det blåser, framförallt när det inte går bra.
Man får ta det goda med det onda. Är det så att man får väldigt mycket kritik, så kanske man är fel man på posten.
Mne jag förstår att din kompis mår dåligt av kritiken. Ingen tycker synd om han ändå. Byt jobb om det inte passar!
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Tycker på riktigt synd om er då Emil L verkar bli kvar.
Har alltid tyckt att han är ett lagsänke.
Har alltid tyckt att han är ett lagsänke.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
1 · Nästa
Hans "frånvaro" i spelet under stora delar av säsongen har retat supportrar i åratal.