Kulltorp

11947 inlägg · 8183 besäkare

Historik

1 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Haha, vi är generellt glad att slippa honom och hans lön. Så hitta inte på massa grejer.
Kanske en av de mest överskattade spelarna i SHL enligt mig.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : Men skönt att ni värvade hem Kapten Toby Enström, så han kunde sitta i norrfällsviken och pimpla bira 24/7.
Kan var den bästa värvning ni gjort på länge.

In Sweden we call him Conan-Rundningsmärket

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Division 1- Om Hinken själv får välja!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zource: Jag svarade inte på din fråga, jag ställde en motfråga.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Hartmann fick oförtjänt mycket speltid i PP mm. Därav hans poängskörd.

Jag säger sälj sälj sälj

Hartmann är bara en romantisk emotionell fling.
Hans lön kan vi hitta ngt mycket bättre för.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zource: Är ni på väg mot division 1?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp: Självklart ska vi släppa Hartmann till rätt peng.
Han har underpresterat konstant sen han kom. Bra i korta perioder. Däremellan, mellanmjölk.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: edit.
Gnäller på domarna ska det vara..

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Modo går upp,
Timrå åker ur,
Modo är bättre tränade än nånsin,
Nya Tränaren är kanon,
Bara Timrå gnäller på tränaren,
Personliga påhopp,

Allt e som vanligt med dig ser jag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Bagdad Bob levererar igen..

Det är ju inte Timrå som harvar i allsvenskan, din favoritserie iofs, så jag förstår att du är nöjd med Hinkens jobb.

Och ja, bra fråga från forumet, hur ser du på domarna kommande säsong?!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tror personligen att Hinken ryker inom 12månader, eller att man först smygrekryterar en assisterande, som kan ta över när man har råd att lösa ut Hinken.

Han hade sin prime i början, men nu verkar han ha slut på kontakter och letar chansspelare sedan 3 år

Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
Silly: Guldet ska hem!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Det är sen gammalt att Modo tränar för lite. Det hörde jag ryktas om via kontakter för 10år sen.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Hahaha, Hinken är så kass

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Bad_Brett: Tack! Har skrattat gott under din nedräkning!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Han är bara sig själv, det räcker länge ibland...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Hinken är ju en av de sämsta sportcheferna i modern tid.
Det har han bevisat om och om igen.

Men bra tycker jag, man vet var Modo kommer att befinna sig så länge han är kvar.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: Så du säger ändå att Foppas kontakter hjälpte honom att få jobbet!?
Jamendåså.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Inavel, det är det luriga.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Jag skulle killgissa att hela Hinkens karriär inom yrkeslivet, är upphängt på hans kompisskap med Foppa..

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Kulltorp: Men Hinken satsar förmodligen på ngn okänd, oprövad chl spelare som han kan sätta på läktaren. ;-)

Nä men jag tycker att det vore skandal om han inte satsar på Jansson om han kmr ut på marknaden.

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Silly: Center eller så kan han säkert gå ytter om det krisar.
Säkert kort på er nivå. Rätt ålder.

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Christoffer Jansson, center i FBK ryktas vara ute på marknaden. Vore ju ett drömförvärv för er, kan jag tycka.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Du missförstod det hela, och jag var otydlig.
Jag betedde mig inte illa, jag gav dem svar på tal i deras hat mot Timrå, på ett sarkastiskt sätt.

Sanningen sved i deras sjuka hat…

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pucken: Apropå att veta var man bor..

En gång i tiden hade Boobsen ett öppet forum. Det var 90-tal.
Det forumet var den plats där jag fulländade min sarkastiska sida.
Jag vet att jag skrivit detta förut kanske, men min sarkasm i deras forum slutade med att de tog reda på vart jag bodde och vad jag hette. Lite småhot kom …sådär.
Då visste jag att jag ”besegrat” dem i deras egen borg. :-)

Kort därefter låste dem forumet….

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Snygga nya kepsar i shopen. Framförallt den vita diggar jag.

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Willow: Håna och nedvärdera…låter som den där JFK som fanns i forumet förr…

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : I min bok, så slåss han om platsen som andra center, till att börja med.

Och ja, produktionen måste upp, men jag tror den kommer till denna säsong.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Alla verkar glömma Linus E.
Killen som kom tillbaka efter JVM och fullkomligt ägde.
Vet inte om jag sett sån utveckling sedan Zätas tid.

Håll i hatten där säger jag….

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Av Korpberget?
Näe, Uppväxt på Rörvägen, sen Droppvägen Sörberge/Tallnäs, Härnösand sedan 17 år. Stuga i Lillsand, Norrfällsviken.

Thats me..

Var bor ni andra? Om vi ska passa på att lära känna varandra lite under lågsäsong…

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Skönt att du är tillbaka, som den jag känner…

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Nu pratar du med dig själv igen. Ta scizzomedicinen nu, klockan är snart 19…

Och sluta PM:a alla i Tikforumet. Det känns lite eljest….

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag bad han gå tillbaka till Korpberget.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är det fler som får PM:s av Constanzas psykotiska tvilling, Burkleffe?

Det är mycket Stranger Things som bor i modoforumet kan jag säga…

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Känns som att Tallnäs FF hade haft bättre försvar…

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag tycker att du för en diskussion runt Hinken som är faktabaserad, sund och verklighetsförankrad
Håll dig till det, och sluta med din äckliga politik.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är det fler än jag, som fick lite vibes när Sverige mot alla odds tog sig till fotbolls-VM?
Man så fram emot härliga sommarnätter med pilsner, snacks och goda vänners lag.

Efter 1,5 vänskapsmatch så känner man mer….ska vi kanske lämna över vår VM-plats till ngn annan…..

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: ”Trump och Putin är fantastiska ledare”…

Där dog min respekt för dig fullständigt. Världens farligaste nu levande människor!!!!

Avskum är vad de är! Mördare! Korrupta svin utan moral och mänsklig förmåga!!

Jag blir upprörd när det finns personer som kan hylla Trump och Putin! Lågintelligensens baksida.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Tycker att Sanny är en av de bättre kommentatorerna på TV4. Tillsammans med bla Kronvall.

Väldigt rak och ärlig och analyserande. Men alla har väl sina favoriter, så är det. Sen finns det väl en del som inte gillar Sanny bara för att han aktivt representerat en viss klubb, men det är ju bara barnsligt enligt mig.
2 olika roller liksom...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Nej nej nej

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Willow: Jag undrar hur alla domare skulle må, om de skulle fått ta del av den skitstorm du kört mot dem i 10 års tid?? Totalt utan underlag och utan konstruktivitet överhuvudtaget.

Ditt försvar mot Hinken kan du lägga ner. Återigen, och du borde veta detta, tar man en roll som tex sportchef som får man stå ut med att det blåser, framförallt när det inte går bra.

Man får ta det goda med det onda. Är det så att man får väldigt mycket kritik, så kanske man är fel man på posten.

Mne jag förstår att din kompis mår dåligt av kritiken. Ingen tycker synd om han ändå. Byt jobb om det inte passar!

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Costanza: Fanns det inte ngn glädjedam i Kramfors…?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Min pappa tjänstgjorde som FN-soldat i Kongo under Katanga-krisen. Jag har fått höra en hel del historier.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Tycker på riktigt synd om er då Emil L verkar bli kvar.
Har alltid tyckt att han är ett lagsänke.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ja men du borde pyssla ihop ngt i ditt användarnamn, med hans namn i….som en hyllning tänkte jag…så att alla förstår. ;-)

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: ZÄTAOMENALT!!!!!!!

Gåshud!!!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Garpenlöv och Hallam. Sveriges genom tiderna sämsta landslagscoacher.
Det är inte konstigt att man tappat intresse för VM.
Pinsamt!!

Men kul för Norge!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jag glömmer ju aldrig när Timrå höll på att konka men räddades i sista sekunden.
Boobsisarna skrev i alla forum de kunde om hur värdelöst Timrå IK var och hur vi skulle konka mm mm.

Boom! Karma x1000!!’

Sundsvall Hockey går i konkan istället!!
Hahahaha!
Jag tror bestämt att boobsisarna aldrig kmr att hämta sig ur den nesan.
Det blev som när Obelix ramlade ner i grytan, fast denna gång var det bitterheten som fastnade.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vikingmodo : ”Upp till bevis” Den kan man köra i många säsonger…

1 ·
Om Kulltorp
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE