Linköping HC - MoDo 140110
J F K:
Man kan ju undra. Riktig socialistcoachning för tillfället. Alla ska spela lika mycket. Ritola hade väl 5 minuters istid i den första perioden.
Ärligt, det måste ju vara uppenbart för alla att Sockan är helt ur slag. Även de bästa kan ha dåliga perioder. Låt honom vila tills han har fått tillbaka flytet.
Redigerad kommentar
Å BP nu. Perfekt. Bajsmatch.
J F K: Håller i viss mån med. Man vill ju ha en överdjävulsk målvakt när försvaret agerar patetiskt.
Tyvärr överväger det patetiska.
Kolla nu t.ex. Regehr gör en puck out och Sockan kommer att få för det. Kanske....
Fyfan! Tur att vi har mr. perfect. Öberg.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
J F K:
Fan Torp är ju helt under isen idag. han vill mycket men kan litet.
J F K:
Bara att konstatera. Vi bjuder på för mycket. Såklart hade vi inte släppt in ett enda mål ifall målvakten räddat alla skott.
Men jag anser att det är vårt spel, inte målvakten.
Jaja lycka till Ullmark.
J F K: Sockan... Va fan sysslár coacherna med? Vill man inte ha poäng?????
Det finns stora fel i defensiven absolut, men Ullmark hade tagit fyra eller fem hittills.
J F K:
Självklart verkar det som att Ullmark är den bättre målvakten. Han verkar läsa spelet och ev. eventualliteter lite bättre än Sockan. Sockan är mer robot. Om pucken går utanför hans ram, ja då blir det mål.
Har länge försvarat Sockan men han har inte vare bra på slutet.
Sen har ju försvaret vare bedrövligt idag men ändå.
supertr?tt: Såja. Godaste rödvinssås jag någonsin gjort. Synd på allt vin bara.
Fyra mål på en period. Det har gjorts förut, men det kanske är omöjligt utan Hensick?
J F K: Jag tror att man försöker få maximal uveckling på målvakterna Ullmark är bättre nu, men vem vet om en månad. Oavsett så tror jag att man väljer en när det börjar bli dags. Antagligen Ullmark.
Fan nu släppte Ullmark in en puck.
Varför kan man inte bara visa lite känslor....o iaf försöka tacklas lite när INGET funkar?
Hade jag varit spelare hade jag spelat lite småfult
Rödvinet var iaf bra...:)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Och Junland for inte en enda minut? sjukt...
Gerdin: Det är ju en jättetydlig fasthållning mot Torp. Att vi får en femma som resultat är ett så djävla dåligt av domarna så att man undrar om de är på allvar dumma i huvudet på riktigt.
J F K:
Får flashbacks från den här matchen:
http://www.youtube.com/watch?v=mbbnTmgED6Y
Redigerad kommentar
Nu är jag partisk men tycker gått och väl man kan ge honom en tvåa för unsportmanship om så var fallet. Leder man med 7-2 behöver man inte va spydig i ett sånt läge.
Sen kan det iofs vara så att han bara flinade lr nått då Torp lar ha vare rätt förbannad vid tillfället. Och då är det ju svårt å ta ut han...
Domarna igår får betyget 2,5 av 5 någonstans, men det har nog mest med att dom hade otur när dom tänkte och inget med att dom inte är bättre.
Hej å hå 8-2 de slog vi Timrå med för några år sedan och Justin Morrison gjorde hat-trick
Sockan Sockan Sockan...