Växsjö Lejkers HK - MoDo
Patrik Källstr: Fyy Faen, endast en Huge kan försvara detta spel!
3-1 hänger i luften, bara Starkis som håller oss kvar.
Redigerad kommentar
Hur fan ska Uffe få fart på detta, visst ett mål kan ju ändra saker men va fan ingen i Modo ger ju 100% och man undrar ju varför?!?
J F K: Jo, han är klart hetast bland forwards, men hästlängder före de andra. Vart är de?
Gubben i lådan Skröder räknar jag inte.
Lite bättre sista pp utan att vara bra.
Nu har vi spelar upp oss och är bara usla.
Fan Uffe blev förbannad men spelet blev nästan sämre hahaha
Monno:
puckkontroll som om dom spelar med klubban upp och ned...
Starkbaum passar på att ta simborgarmärket...
Redigerad kommentar
PP nu. Fram med skämskudden.
Monno:
Nöjda med slutspelsplatsen förmodligen. De verkar ju inte ens själva tro på att de ska hamna topp fyra.
1. Växjö gör mål i PP
2. Växjö gör mer än 1 mål
3. Uffe tar time Out
Redigerad kommentar
Less jag blir på att dom inte tar i ordentligt!
Å där kom 2-1 och Växjö leker med oss nu.
Det blir ju så förbannat tråkigt att titta på när spelare ramlar å har sig å domarna tar ut folk hit å dit och kompensera brukar man heller inte vara sena med här i Sverige.
J F K:
Madsenformationen har haft problem ett tag. Mårten själv tog sitt ansvar när det behövdes och öste in poäng. När de ordinarie kom tillbaks tog han tillbaks den gamla rollen och där har det gått från stenhårt nyttigt jobb där kedjan överaskade positivt, till pimpinett spel och negativt resultat.
Annars pinsamt dåligt tempo på alla förutom förstakedjan. Vad fan har hänt med Madsens kedja? K Fopp försöker slå finare passningar och Madsens skridskoåkning botten.
Jag har aldrig sett något värre, va fan ska hockey bli bandy eller vad fan är det man vill?? Man blåser ju tamefan om någon jävel spottar på isen snart!!
Suck.
Övrigt är vi dåliga idag, kousa kan man nog skicka hem för jag ser Ingen direkt förbättring på killen, han är sävlig och verkar helt sakna kommunikation med sina medspelare?!
NuMo:
Med det här spelet så hjälper vi ännu ett lag att bryta en dålig trend.
valiumhockey...
Ja jisses amalia..
Heja MoDo
Klart vore det kul om samme får igång tekningarna och gör lite mer poäng men skröders form är mest oroande i dagsläget.
MODO Hockey (White) | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 23. Svensson, Björn | 35. Gunnarsson, David | 12. Spina, Dave | |||||
| 27. Öberg, Peter | 28. Forsberg, Kristian | 17. Madsen, Morten | |||||
| 38. Torp, Nichlas | 88. Kousa, Mikko | ||||||
| 18. Ritola, Mattias | 26. Påhlsson, Samuel | 70. Kempe, Mario | |||||
| 3. Lehtivuori, Joonas | 15. Cumiskey, Kyle | ||||||
| 10. Skröder, Per-Åge | 24. Sundström, Niklas | 25. Müller, Marcel | |||||
| 51. Ahnelöv, Jonas | 49. Regehr, Richie | ||||||
| 29. Starkbaum, Bernhard 30. Ullmark, Linus | |||||||
| |||||||
| Referee(s) | Christer Lärking, Linus Öhlund | |||||
| Linesmen | Emil Ryd, Andreas Lundén | |||||