Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Det känns ju dock som att han är som bäst när han är lite hetsig. En loj Pärssinen är ingen bra Pärssinen.
Btw. Claesson är en idiot.
Vilka idéer?
Du menar att tråka ihjäl moståndarna som Modo gjorde mot Brynäs och som vi gjorde många matcher förra säsongen?
Simmalugnt: Alltså Challe hade sina goda sidor och han har potential att bli en bra tränare tycker jag. Men hans ideér passade inte riktigt in i Timrå eller så var han inte tillräckligt kunnig för att kunna lära ut dem till spelarna i truppen. Redan från första början såg man tydliga brister i spelet som man störde sig på. Själv tog jag det då som att Challe var ny, det var ett nytt spelsystem och jag gav honom tid. Jag förväntade mig att det skulle bli bättre. Det blev väl lite bättre över tiden men riktigt bra blev det aldrig egentligen.
Kanske kommer Challe lyckas bättre i MoDo, den som väntar får se.
Självklart måste det bli det. Ardbeg får det bli här..
Det är nästan så man saknar Challe lite grann. Eller inte.
Kommer på mig själv att tänka på Challe som "vakuumet". För det är precis så det känns, tiden mellan Lill-Kentas sista match i Timråbåset och denna match har varit ett mentalt vakuum.
Det tyckte jag så klart inte i omgång 55 förra säsongen men efter denna match känns det så.
Hoppas att Hirschovits inte är, precis som dr-nix säger, allvarligt skadad.
Jag gillar också att Timrå hade en ordentlig attityd. Det var inget tjafs.
Fan va nöjd jag är nu.
Ingen föll ur ramen, och útdömde Timo o Pelle fantastiska, för att inte nämna Åke o Sebbe.
Röymark!!
Pikken!!
Jokela!!!
Lagseger, men den här typen av Hockey kräver större trupp!
Skön premiär av Timrå. Bra inställning bland spelarna. Jag hoppas att det inte allt för allvarligt med Hirschovits bara. Nu lär väl Corso kunna kliva in och agera ersättare ett tag men jag hoppas inte att han blir borta längre än några veckor.
Fast jag har ingen aning om hur lång tid det tar med revbensskador, någon med koll?
Ska det se ut så här så vill jag möta Frölunda i alla hemmamatcher.
Som sagt skönt med Hallin och sedan så har jag på känn att Halonen kan bli en liten gullegris för mig.
Vilken kämpe samtidigt som han är lite lagom småful! En sådan som man älskar att ha i sitt eget lag men hatar i motståndarlaget. Precis en sådan spelare som Timrå har saknat de senaste säsongerna.
"Sämre än Sundsvall, Ja ni är sämre än Sundsvall!"
HAHAHAHAHAHA
Jadu vilket jävla party! Och folk lär ju inte gå hem och lägga sig efter matchen.
Boorken... En jävla idiot som täcker hela TV-skärmen när han visar sitt storhuvud i bild! Ha ha ha, 5-1!
Fuck off Frölunda, fuck off Frölunda! Jävla storhuvve-Boorken...
"VEM SKA NUBBEN KÖPA NU?"
HAHAHAHAHAHAHA Älska klacken!
Jo visst var det så, vilket jag kom på i samma ögonblick som jag klickade på "skicka"
*hockeytumme!*
Jag bara väntade på att den skulle komma.
Jag är ett dubbelmoralistiskt svin. So sue me.
Nä men så klart är det inte roligt att se någon bli skadad, jag har själv pajat knät och det är trots flera andra skador genom åren lätt den värsta smärta jag har varit med om.
Det var onödigt av mig, men i stridens hetta så blir mina inlägg lätt ofiltrerade på HS så att säga.
Det är kul att plocka billiga poänger men det blir fel i bland.
Skulle vilja påstå att vi har en ny ungdomsstjärna på gång att lotsa fram till NHL-kontrakt. Boyce ser riktigt bra ut. Respektlös och mogen i spelet så här långt. Lite missflyt bara när han missförstod Pärs när han skulle fått ett friläge serverat.