Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
« Föregående · 1443762 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
El Maco: 1 poäng iaf, det ska man nog vara jävligt glad över med det spel som Timrå presterar. Luleå är både bättre och betydligt tråkigare.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Tycker Hagos sett bra ut på slutet. Teknisk och smart. Bättre nu än på tiden han var riktigt bra, typ.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Woody:
Perra kan inte räkna. Och jag som trodde det var Nolaskogsare som har sex fingrar på varje hand. Men det gäller tydligen värmlänningar också.
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr:
Men herregud! Hur många sådana utvisningar har Timrå haft i år?
Men herregud! Hur många sådana utvisningar har Timrå haft i år?
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Aaarggghhh! Inte en utvisning på hela matchen, minuten kvar, sex man på isen. ONÖDIGT!
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
tidernas snällaste match? inte en enda utvisning, och inte lär det bli någon heller
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr:
Tack för tipset. Ska mejla också. Det är inget fel på Lundström i dag!
Tack för tipset. Ska mejla också. Det är inget fel på Lundström i dag!
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Timrå Icon: men kan ingen bara sänka det där fiskansiktet harju? Tror han att man får köra på målvakten hur som helst bara för att man är ful, på samma sätt som skröder?
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr:Det måste vara en tråkig match om man diskuterar sändningskvalite isf håkki :)
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Olle: Snygg nedtagning av Murran!
Och därefter lika usel som vanligt
Och därefter lika usel som vanligt
Redigerad kommentar
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr: Jaså? Det har dom inte nämt ett smack om när jag har mejlat och ringt.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
hubbenorlen: inte? ifjol drog de av motsvarande en match när jag hade månadsavtal.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr: Ja jag gjorde så förra året, men nu sitter jag och betalar 449 spänn i månaden. Hur kompenseras man då? Svaret är: Inte alls.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
hubbenorlen: jag mailar kundtjänst varje gång det inte är prickfritt, har fått "en gratis match" varje gång. inte för att det gör att tjänsten funkar bättre, men det är alltid något.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
pefr: Csports är så jävla uselt att det inte är sant. Man kan för fan inte ta betalt för en tjänst som ALDRIG funkar!
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
RED DEVILS: men du måste tänka på att den stackaren kommenterar alla luleås matcher. Klart att han saknar lite livsgnista när han tvingas se deras skithockey.
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Raggaren Putte:
Javisst. Jag klagade inte. Jag bara konstaterade. ;-)
Javisst. Jag klagade inte. Jag bara konstaterade. ;-)
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Woody: Jag tycker att det är hur bra som helst. Avstår gärna från 2 stycken PP för varje BP som vi slipper.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Raggaren Putte:
Ja, det ser helt ok ut. Upp ett snäpp i hastighet i anfallszon så kanske. Bättre tryck från fler femmor i kväll också. Mot Linköping var det bara förstafemman som producerade.
Ja, det ser helt ok ut. Upp ett snäpp i hastighet i anfallszon så kanske. Bättre tryck från fler femmor i kväll också. Mot Linköping var det bara förstafemman som producerade.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
RED DEVILS: Han kan verkligen inte beskyllas för att göra något för att förhöja stämningen. Men han är hyfsat objektiv i alla fall så det är lite svårt att ogilla honom jättemycket. Bara allmänt skittråkig.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Tycker att vi gör en riktigt bra andra perre. Får ofta fast Lule i egen zon. Men lite dåligt med chanser och mycket spel runt sargerna. Samtidigt är matchen ganska tråkig och Lule ser ut ungefär som sist vi mötte dem borta. Bra chans inför sista.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Raggaren Putte:
Breaking news! Utvisningar officiellt avskaffade i Elitserien!
Breaking news! Utvisningar officiellt avskaffade i Elitserien!
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Oj vilken inlevelse kommentatorn har, känns som om han refererar en begravning.
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Knylan:Bremberg gav bort pucken, men offensivaste spelaren det "anfallet" hette Mat Robinson.. Inte en enda spelare på defensiv sida av röda..
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
Knylan: Ok, tack! Det var riktigt dåligt. Tur att vi fick en snabb kvittering.
« Föregående · 1443762 · Nästa »