Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
« Föregående · 1236155 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Inte många lag som skulle misslyckas med att slå Rögle i dagsläget.........Ta-tag i grejerna för faan!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
ChriZt3r: heh jo snubben här uppe är "suverän" på det här med att intervjua på Engelska.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Jag brukar ju klaga på ppv kommentatorernas engelska så nu får jag nog berömma denne gubbe då som faktiskt gör sig förstådd på ett bra sätt.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Pär: Nu är det faktiskt synd om Pärsinen. Flicklagsklass på den där situationen. Han konkurrerar nu med Hynnings miss och Sonnenberg. Tänk om man inte vinner denna match efter en sån situation
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Vart är Timrå hockeyn med fart o fläkt, inställning o kämpaanda?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Borde leda med 8-0 en sån här match om man kommer upp i någorlunda normal standard
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Raggaren Putte: Stolpe... som Sonnenberg för nån match sen... för små mål den här säsongen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: Den här matchen är nästan outhärdligt dålig just nu. Man vill egentligen bara stänga av skiten.
Och Timo verkar glödhet.
Och Timo verkar glödhet.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Haha... weradiokommentatorn jämförde precis matchen med Göta Kanal 3.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
othan: Gå in på Csports.se mycket rnklare faktiskt.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Pär: Andra perioden är än så länge mycket tröttsam på många sätt.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
superfalle: Det ser faktiskt ut som om det vore 1-a matchen på säsongen i powerplay........Bedrövligt!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Vi bevittnar inte två av ES-historiens bästa powerplay lag direkt...
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Nu hörde jag Timråklacken =)
Och rögleklacken sjunger att de ska vinna SM-guldet
Och rögleklacken sjunger att de ska vinna SM-guldet
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Ja, det är sällan man ser två lag spela så otroligt uselt PP som idag.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: Nä.-..jag såg att det blev lite konstigt i text...men jag tror du hajar vad jag menar he he he
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Hehe... jo men "bara" är inte så "bara" den här säsongen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: Första femman skapar bra tryck. Vi kan stänga den här matchen om vi bara sätter två baljer.... Då lägger de av
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Det verkar som att man har nån slags uppfattning att man inte behöver försvara sig mot lag som Rögle.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Inte för att det är av intresse för oss...men VF tar slutspelståget och drar nu...om vi inte vinner
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
fighter: ...och det vet åtminstone jag att dom kan göra... minns hv i torsdags
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
dr-nix: Nu fixar det sig kanske. Challe har skrikit sig hes i pausen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
KniveN: jag tyckte också Rögles andra mål tycktes styras via Owuyas klubba.
Angående första perioden för Timrås del så tycker jag inte att vi gör en bra period, det kändes inte bra.
Angående första perioden för Timrås del så tycker jag inte att vi gör en bra period, det kändes inte bra.
« Föregående · 1236155 · Nästa »
Visa klassen, ta fram Timrå-liret nu! Just do it!