Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
« Föregående · 1236190 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: ja de är ju helt jävla otroligt .. fört bortdömda .. sen superhynnings superavslut . sen de här .. de känns fruktansvärt att vara människa
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: jävla soper...jag skäms ta me fan...ska kolla på schack istället nu
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Nämen....joråå....assåå...jorå...nämen....jaha....jorå.... Nära...såååå att ....jorå
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Hur ska detta sluta. Först Timo, sedan det här- Nu utvisning. Kan vi vinna detta tro? Kan vi ens ta poäng?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Det är ju horribelt! Sånt där förekommer framför mål i varje sekvens och nog fan faller RBK:aren lätt. Blir det mål i arslet nu så bryter jag ihop.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
purpleburn: En liknande grej vid timråmålet i första perioden renderade inte i en interference
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
John K: Precis... "slutspelet har redan börjat", som han sa.. hoppas han lyckas kommunicera detta till grabbarna.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Nu gäller det för Challe att göra rätt jobb i pausen, annars blir det ingen 3-poängare.
Visa klassen, ta fram Timrå-liret nu! Just do it!
Visa klassen, ta fram Timrå-liret nu! Just do it!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Inte många lag som skulle misslyckas med att slå Rögle i dagsläget.........Ta-tag i grejerna för faan!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
ChriZt3r: heh jo snubben här uppe är "suverän" på det här med att intervjua på Engelska.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Jag brukar ju klaga på ppv kommentatorernas engelska så nu får jag nog berömma denne gubbe då som faktiskt gör sig förstådd på ett bra sätt.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Pär: Nu är det faktiskt synd om Pärsinen. Flicklagsklass på den där situationen. Han konkurrerar nu med Hynnings miss och Sonnenberg. Tänk om man inte vinner denna match efter en sån situation
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Vart är Timrå hockeyn med fart o fläkt, inställning o kämpaanda?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Borde leda med 8-0 en sån här match om man kommer upp i någorlunda normal standard
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Raggaren Putte: Stolpe... som Sonnenberg för nån match sen... för små mål den här säsongen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: Den här matchen är nästan outhärdligt dålig just nu. Man vill egentligen bara stänga av skiten.
Och Timo verkar glödhet.
Och Timo verkar glödhet.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Haha... weradiokommentatorn jämförde precis matchen med Göta Kanal 3.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
othan: Gå in på Csports.se mycket rnklare faktiskt.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Pär: Andra perioden är än så länge mycket tröttsam på många sätt.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
superfalle: Det ser faktiskt ut som om det vore 1-a matchen på säsongen i powerplay........Bedrövligt!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Vi bevittnar inte två av ES-historiens bästa powerplay lag direkt...
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Nu hörde jag Timråklacken =)
Och rögleklacken sjunger att de ska vinna SM-guldet
Och rögleklacken sjunger att de ska vinna SM-guldet
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Ja, det är sällan man ser två lag spela så otroligt uselt PP som idag.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: Nä.-..jag såg att det blev lite konstigt i text...men jag tror du hajar vad jag menar he he he
« Föregående · 1236190 · Nästa »