Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ekholm är våran gud, vart hade vi stått utan honom!
Men det är 1 minut kvar..
Det är inte över förns det är över, det vet vi!
Har du helt glömt bort varför du blev supporter? Var är glädjen, bara bitterhet?
Skäms på du.
Jag gläds åt tre pinnar,skönt att spela uselt men ändå vinna!
sylf: Det här var verkligen hyperviktiga poäng! Det tackar jag för..
Men väldigt mycket måste bli bättre!! Speciellt powerplay!
Svedberg förtjänar beröm, 96% idag. Snart kanske han är ersatt om vi ska tro ryktet som finns härinne.
Ja, som Tony sa förr: det är antal gjorda o insläppta mål som räknas
Flera som var mkt bra idag bara att lyftaa på hatten, men tragiskt att se Nordan, Dacke mfl.
Men SKÖÖÖÖNA TRE pinnar!
Så skönt att det är DOM som tappar matchen - det brukar ju ALLTID vara vi...
Ja, jag kan hålla med- låt det svida för de forna stjärnspelarna Dacke och Nordan, bänkning ett par matcher! Sist Boork bänkade Dackell inför SSk borta, gick det iofs TOTALT åt helv ...
Men PP är inte bra och jag börjar faktiskt misstänka att N.C är skyldig Dackell pengar med tanke på matchingen. Förtjänar verkligen Dackell all denna speltid?
Kan väll börja med att sätta ner han i fjärdefemman och skicka upp Sundström en femma :)
Men då trodde Boork att Dackell var Raul i Real Madrid..
Många var under isen idag,men lyfter fram Ekholm,bitvis Clarke osså Eero och Silfverberg framåt.
Kanske vi har en bra målis på pappret då också
åå de kanske han var på den tiden? Zlatan fick spela iofs, inte hjälpte det...
Dr Spec: Det skulle jag kunna döda för!
Ekholm kommer bli en storback i NHL, tro mig!
Han leder Brynäs interna poängliga efter den här matchen om jag inte har räknat fel. Han nosar även på Magnus Johansson i poängligan för backar i ES! =)
Det krävs kontinuitet för att laget ska få respekt, nu är det för svajigt- bra insatser varieras med galet bleka... vi är inte ensamma om det i ligan, men ska vi ta upp kampen om guldet så räcker givetvis inte det här på långa vägar.
Jag tänker lite så här, när vi vinner matcher trots att mycket är väldigt dåligt så förlåts de dåliga sakerna lite undermedvetet hos många. Jag hoppas inte att NC funkar likadant, för då är vi illa ute.
Vi måste får ordning på vårat PP! Snarast..
Nog nog..# pinnar och nästa match inte förren på tisdag, tälje borta. Då har vi ett par dagar på oss att träna pp! Tror faktiskt att det gynnar brynäs att inte spela match en stund nu och nöta lite på träning.
Redigerad kommentar
Jaha vinst!