Historik
Föregående · 387 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud:
Jag har en sån Dell-TV, en W3706MC, 37 tum HåDe-Räddy....
Jag har en sån Dell-TV, en W3706MC, 37 tum HåDe-Räddy....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Tyvärr, jag skojar inte, artikeln dog där på sida 13. Du får fylla i själv vad du vill :-)
Tyvärr, jag skojar inte, artikeln dog där på sida 13. Du får fylla i själv vad du vill :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
På torsdag är jag på plats i Fjällräven Center. Jag kommer att dyka ner på isen under ett DIF-PP och offra mig för laget....
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MoDo den 4 januari 2010 i Läkerol Arena
Paddan: Tribuncovs måste nog komma tillbaka. Här är ett klipp med denne is-tuffing, han måste nog känna sig som Sondell efter den missen....
www.youtube.com/watch?v=t62bHEEs4GA
www.youtube.com/watch?v=t62bHEEs4GA
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MoDo den 4 januari 2010 i Läkerol Arena
Bad_Brett:
Just nu är det ingen konkurrens på backsidan, detta håller inte i längden tyvärr..
Just nu är det ingen konkurrens på backsidan, detta håller inte i längden tyvärr..
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MoDo den 4 januari 2010 i Läkerol Arena
Skicka det här laget till psykologen imorrn...
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MoDo den 4 januari 2010 i Läkerol Arena
Nikki Nine:
Tack för tipset, även på HDTV, yes
Tack för tipset, även på HDTV, yes
MoDo Hockey > Brynäs - MoDo den 4 januari 2010 i Läkerol Arena
Milo: Vi måste åter till bortaspelet före jul
Det är tätt på given i Elitserien. Knappt har man hunnit smälta intrycken från MODO Hockeys seger mot Södertälje (6-3) förrän det är dags igen. Nu handlar det om Brynäs i Läkerol Arena.
- Nu är det också på tiden att vi hittar tillbaka till det fina bortaspelet vi hade före jul, säger huvudcoachen Miloslav Horava. Vid den senaste nystarten har vi inte riktigt fått till det.
Innan juluppehållet spelade faktiskt MODO sju bortamatcher och förlorade bara en enda.
- Det är spelet i egen zon som måste säkras. Det är därifrån allt börjar.
Senast i Gävle blev det 5-1 för MODO - då med Peter Forsberg i huvudrollen.
Vi tittar inte tillbaka utan nu är det nästa match som gäller. Vi vet att vi möter ett för dagen mycket formstarkt lag. Det är enormt imponerande av Brynäs att hämta upp 0-3 till 3-3 i sista perioden mot HV71.
MODO Hockey mot Brynäs IF:
Målvakt:
1 Niklas Svedberg
(45 Roman Malek)
Backpar:
18 Per Hållberg
7 Mattias Timander
44 Daniel Sondell
48 Hannu Pikkarainen
2 Jens Westin
5 Hans Jonsson
Kedjor:
10 Per-Åge Skröder
24 Niklas Sundström
36 Mats Zuccarello Aasen
17 Morten Madsen
20 Oscar Steen
6 Magnus Häggström
29 Andreas Molinder
39 Per Svartvadet
19 Markus Näslund
58 Dan Hinote
27 Josh Green
26 Kristian Forsberg
Extraspelare:
47 Alexander Bonsaksen
Noterbart är
A t t backen Tomas Mojzis, samt forwards Marco Tuokko (avstängd), Andreas Salomonsson och Peter Forsberg inte är att räkna med.
A t t Magnus Häggström vid senaste mötet med Bryns borta gjorde tre mål.
A t t Andreas Molinder gör sin 200:e tävlingsmatch för MODO Hockey.
A t t tidigare möten i vinter slutat 1-1 och 4-2 (Swedbank Arena) samt 5-1 till MODO (Läkerol Arena).
Det är tätt på given i Elitserien. Knappt har man hunnit smälta intrycken från MODO Hockeys seger mot Södertälje (6-3) förrän det är dags igen. Nu handlar det om Brynäs i Läkerol Arena.
- Nu är det också på tiden att vi hittar tillbaka till det fina bortaspelet vi hade före jul, säger huvudcoachen Miloslav Horava. Vid den senaste nystarten har vi inte riktigt fått till det.
Innan juluppehållet spelade faktiskt MODO sju bortamatcher och förlorade bara en enda.
- Det är spelet i egen zon som måste säkras. Det är därifrån allt börjar.
Senast i Gävle blev det 5-1 för MODO - då med Peter Forsberg i huvudrollen.
Vi tittar inte tillbaka utan nu är det nästa match som gäller. Vi vet att vi möter ett för dagen mycket formstarkt lag. Det är enormt imponerande av Brynäs att hämta upp 0-3 till 3-3 i sista perioden mot HV71.
MODO Hockey mot Brynäs IF:
Målvakt:
1 Niklas Svedberg
(45 Roman Malek)
Backpar:
18 Per Hållberg
7 Mattias Timander
44 Daniel Sondell
48 Hannu Pikkarainen
2 Jens Westin
5 Hans Jonsson
Kedjor:
10 Per-Åge Skröder
24 Niklas Sundström
36 Mats Zuccarello Aasen
17 Morten Madsen
20 Oscar Steen
6 Magnus Häggström
29 Andreas Molinder
39 Per Svartvadet
19 Markus Näslund
58 Dan Hinote
27 Josh Green
26 Kristian Forsberg
Extraspelare:
47 Alexander Bonsaksen
Noterbart är
A t t backen Tomas Mojzis, samt forwards Marco Tuokko (avstängd), Andreas Salomonsson och Peter Forsberg inte är att räkna med.
A t t Magnus Häggström vid senaste mötet med Bryns borta gjorde tre mål.
A t t Andreas Molinder gör sin 200:e tävlingsmatch för MODO Hockey.
A t t tidigare möten i vinter slutat 1-1 och 4-2 (Swedbank Arena) samt 5-1 till MODO (Läkerol Arena).
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chris Pronger: "De tuffaste spelarna kommer från Örnsköldsvik" :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:
Om du väntar ett tag så är nog denna nya lite hyllade SL9000 från LG nere på din prisnivå. Är själv lite sugen på 47" av den.
Om du väntar ett tag så är nog denna nya lite hyllade SL9000 från LG nere på din prisnivå. Är själv lite sugen på 47" av den.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zigge:
Jag skulle inte lita alltför mycket på vad SOL säger, jag skulle nog inte ens våga låta honom översätta någon MoDo-trycksak till engelska. I Sverige behöver du nog inte kunna så mycket för att bli arbetsmarknadsminister. Ha en väloljad käft och ladda ner en examen från internet :-)
Jag skulle inte lita alltför mycket på vad SOL säger, jag skulle nog inte ens våga låta honom översätta någon MoDo-trycksak till engelska. I Sverige behöver du nog inte kunna så mycket för att bli arbetsmarknadsminister. Ha en väloljad käft och ladda ner en examen från internet :-)
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Daniel och Henriks MODO Cup 42
spud:
Straffet borde vara att betala 25000 kr till MoDo och dessutom spendera en timme med Challe :-)
Straffet borde vara att betala 25000 kr till MoDo och dessutom spendera en timme med Challe :-)
MoDo Hockey > MoDo - SSK den 2 januari 2010 i Fjällräven Center
Milo: Nu ska vi göra 2010 till ett bra år
MODO Hockey går in i det nya året som nia i tabellen, fem poäng upp till slutspel, tre poäng ned till sista platsen.
Man börjar matchandet med Södertälje SK hemma. Den första i arenan som nu heter Fjällräven Center.
- Vi ska göra allt för att 2010 ska bli ett riktigt bra hockeyår, säger huvudcoachen Miloslav Horava. Vi har det verktyg vi behöver till det, nämligen en i det närmaste helt skadefri trupp, där kunnandet är mycket stort.
Direkt på nyåret handlar det om en ny s k sexpoängsmatch.
- Vi vet vad som gäller och det är att ingenting annat än seger räknas nu. Men vi vet också att vi möter ett formstarkt lag, som visat fin moral på sistone och hämtat upp mycket svåra underlägen i flera matcher.
MODO Hockey har tränat såväl nyårsafton som nyårsdagen.
- Bara lätta träningar, men det är viktigt vara på is. Sist i Skellefteå såg det inte bra ut. Då stämde ingenting och allt vi pratat om var som bortblåst så fort matchen började.
MODO Hockey mot Södertälje SK:
Målvakt:
1 Niklas Svedberg
(45 Roman Malek)
Backar:
2 Jens Westin
7 Mattias Timander
18 Per Hållberg
47 Alexander Bonsaksen
44 Daniel Sondell
48 Hannu Pikkarainen
Kedjor:
21 Peter Forsberg (?)
39 Per Svartvadet
19 Markus Näslund
17 Morten Madsen
20 Oscar Steen
6 Magnus Häggström
10 Per-Åge Skröder
24 Niklas Sundström
36 Mats Zuccarello Aasen
58 Dan Hinote
27 Josh Green
29 Andreas Molinder
Extraspelare:
13 Marco Tuokko
26 Kristian Forsberg
Noterbart är
A t t Tomas Mojzis (skadad) är ur spel och att det är frågetecken för Peter Forsberg. Hans medverkan avgörs efter matchvärmningen. Tidigare långtidsskadade backen Hans Jonsson är nu helt fri sin fotskada och tränar för fullt.
A t t MODO senast vann med 4-1 hemma mot Södertälje, däremot har Södertälje vunnit båda mötena i AXA Sports Center, med 5-0 och 3-2.
A t t lördagens möte blir ett återstående av kanadensiske forwarden Patrick Yetman, som numera spelar i Södertälje. Där återfinns som bekant också Pierre Hedin och Jonas Almtorp.
A t t matchen MODO Hockey-Södertälje SK blir den första i arenan med nya namnet Fjällräven Center.
A t t det efter elitseriematchen blir ett toppmöte i damernas Riksserie, MODO mot Segeltorp. Inte mindre än t i o blivande OS-spelare finns då på isen.
MODO Hockey går in i det nya året som nia i tabellen, fem poäng upp till slutspel, tre poäng ned till sista platsen.
Man börjar matchandet med Södertälje SK hemma. Den första i arenan som nu heter Fjällräven Center.
- Vi ska göra allt för att 2010 ska bli ett riktigt bra hockeyår, säger huvudcoachen Miloslav Horava. Vi har det verktyg vi behöver till det, nämligen en i det närmaste helt skadefri trupp, där kunnandet är mycket stort.
Direkt på nyåret handlar det om en ny s k sexpoängsmatch.
- Vi vet vad som gäller och det är att ingenting annat än seger räknas nu. Men vi vet också att vi möter ett formstarkt lag, som visat fin moral på sistone och hämtat upp mycket svåra underlägen i flera matcher.
MODO Hockey har tränat såväl nyårsafton som nyårsdagen.
- Bara lätta träningar, men det är viktigt vara på is. Sist i Skellefteå såg det inte bra ut. Då stämde ingenting och allt vi pratat om var som bortblåst så fort matchen började.
MODO Hockey mot Södertälje SK:
Målvakt:
1 Niklas Svedberg
(45 Roman Malek)
Backar:
2 Jens Westin
7 Mattias Timander
18 Per Hållberg
47 Alexander Bonsaksen
44 Daniel Sondell
48 Hannu Pikkarainen
Kedjor:
21 Peter Forsberg (?)
39 Per Svartvadet
19 Markus Näslund
17 Morten Madsen
20 Oscar Steen
6 Magnus Häggström
10 Per-Åge Skröder
24 Niklas Sundström
36 Mats Zuccarello Aasen
58 Dan Hinote
27 Josh Green
29 Andreas Molinder
Extraspelare:
13 Marco Tuokko
26 Kristian Forsberg
Noterbart är
A t t Tomas Mojzis (skadad) är ur spel och att det är frågetecken för Peter Forsberg. Hans medverkan avgörs efter matchvärmningen. Tidigare långtidsskadade backen Hans Jonsson är nu helt fri sin fotskada och tränar för fullt.
A t t MODO senast vann med 4-1 hemma mot Södertälje, däremot har Södertälje vunnit båda mötena i AXA Sports Center, med 5-0 och 3-2.
A t t lördagens möte blir ett återstående av kanadensiske forwarden Patrick Yetman, som numera spelar i Södertälje. Där återfinns som bekant också Pierre Hedin och Jonas Almtorp.
A t t matchen MODO Hockey-Södertälje SK blir den första i arenan med nya namnet Fjällräven Center.
A t t det efter elitseriematchen blir ett toppmöte i damernas Riksserie, MODO mot Segeltorp. Inte mindre än t i o blivande OS-spelare finns då på isen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Ja, och nu tampas de med Crosby och grabbarna i statistikligan poäng per match, där de ligger 4:a och 6:a i NHL just nu.
Ja, och nu tampas de med Crosby och grabbarna i statistikligan poäng per match, där de ligger 4:a och 6:a i NHL just nu.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19:
Ja, man vill ju inte att han ska möta Sundlöv i spelargången där, det kan ju ryka ett okben på kung Foppa då...
Ja, man vill ju inte att han ska möta Sundlöv i spelargången där, det kan ju ryka ett okben på kung Foppa då...
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Brynäs 091228 19:00
spud:
Ja, tråkigt. Jag har kontrat med att anmäla Mattias Karlsson, till TV3:s "Du är vad du äter" och Kanal 5:s "Biggest Loser" :-)
Ja, tråkigt. Jag har kontrat med att anmäla Mattias Karlsson, till TV3:s "Du är vad du äter" och Kanal 5:s "Biggest Loser" :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Brynäs 091228 19:00
Gidde:
Tuokko är anmäld till DIF-nämnden igen. Detta snack om att okbenet är "krossat" låter nu: "Enligt rapporterna ska inte okbenet vara av utan det är en gren av okbenet som tagit den största smällen."
Tuokko är anmäld till DIF-nämnden igen. Detta snack om att okbenet är "krossat" låter nu: "Enligt rapporterna ska inte okbenet vara av utan det är en gren av okbenet som tagit den största smällen."
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
zigge:
Det låter ganska troligt den här AB-artikeln med att de började grina då MoDo inte visade mer intresse. Ska dock erkänna att de hade varit värdefulla att ha i säsongsstarten. Hoppas nu att Freddan jobbar flera timmar per dag med att ta hit en backförstärkning.
Det låter ganska troligt den här AB-artikeln med att de började grina då MoDo inte visade mer intresse. Ska dock erkänna att de hade varit värdefulla att ha i säsongsstarten. Hoppas nu att Freddan jobbar flera timmar per dag med att ta hit en backförstärkning.
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
AIK lovar tydligen att de ska tacklas, låter lite hotfullt, Zuccarello är starkare än Antos och jag kommer att försöka vara snäll med alla AIK-are runt mitt bord på O'learys i Umeå ikväll...
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Näslund-Sundström-Forsberg
Zuccarello-Svartvadet-Skröder
Madsen-Green-Hinote
Tuokko-Steen-Häggström
Då kommer trepoängarna på rad...
Zuccarello-Svartvadet-Skröder
Madsen-Green-Hinote
Tuokko-Steen-Häggström
Då kommer trepoängarna på rad...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Den här Kim Thorsén, har någon sett nåt bevis på att han verkligen är läkare?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SR-intervju med Thorsén: Han låter inte förtroendeingivande direkt...
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Brynäs 091228 19:00
...och där gick vi om Brynäs i Elitseriens maratontabell.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MoDo Annandagen 2009
Bragd-Birger:
Så TIK är som ett hopplockat anonymt kämpande källarband som ibland spelar rätt låt, men inte får några rubriker. När kommer genombrottet tro, TIK ger ju aldrig upp säger de? Blir det kanske bättre nu när man kallar sig Red Eagles, flyttar replokalen och uppträder i storstan Sundsvall.
Ja, tänk om det fanns även en maratontabell inom musikbranschen...
Så TIK är som ett hopplockat anonymt kämpande källarband som ibland spelar rätt låt, men inte får några rubriker. När kommer genombrottet tro, TIK ger ju aldrig upp säger de? Blir det kanske bättre nu när man kallar sig Red Eagles, flyttar replokalen och uppträder i storstan Sundsvall.
Ja, tänk om det fanns även en maratontabell inom musikbranschen...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skön länk...Jag kommer nog också att hata Skellefteå på torsdag..Någon fler som ska till O'learys i Umeå för den TV-matchen i Umeå? Leta i så fall efter någon som är lika skäggig som Blatny, där är jag och bjuder på en öl :-)
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MoDo Annandagen 2009
mikenomad:
Nä, men kom igen nu, berätta varför TIK inte genererar spaltmeter i tidningarna. Är ni kanske en tråkig klubb, utan framgångar som dessutom är beroende av Norrlands huvudstad Sundsvall?
Nä, men kom igen nu, berätta varför TIK inte genererar spaltmeter i tidningarna. Är ni kanske en tråkig klubb, utan framgångar som dessutom är beroende av Norrlands huvudstad Sundsvall?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
stefan1978:
Duger det med originalet från NHL för typ 10 år sen?
Duger det med originalet från NHL för typ 10 år sen?
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MoDo Annandagen 2009
Bragd-Birger:
Jag håller med, blir lite tjatigt, det skrivs mer om Foppa än om klubben Timrå IK Red Eagles AB, vad beror det på? Har Foppa mer flis än Timrå har plywood?
Jag håller med, blir lite tjatigt, det skrivs mer om Foppa än om klubben Timrå IK Red Eagles AB, vad beror det på? Har Foppa mer flis än Timrå har plywood?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
mikenomad:
Nej, jag tycker bara att ni är lite gulliga med era komplex.
Nej, jag tycker bara att ni är lite gulliga med era komplex.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Bragd-Birger:
Är den där vinsten din största hockeyframgång eller saknar du något? Har ni inte en liten bit kvar till framgångarna och bragden, lille Birger?
Är den där vinsten din största hockeyframgång eller saknar du något? Har ni inte en liten bit kvar till framgångarna och bragden, lille Birger?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Bergius:
Lugn nu, det blir svårt att slå Timrå i finalen med Piros och Lindbäck i toppform. Har dock hört att Horava tar guldet med en klackspark...
Lugn nu, det blir svårt att slå Timrå i finalen med Piros och Lindbäck i toppform. Har dock hört att Horava tar guldet med en klackspark...
MoDo Hockey > Sv: Daniel och Henriks MODO Cup 42
Martin S:
Har hört talas om den här Byström, vilka är hans styrkor?
Har hört talas om den här Byström, vilka är hans styrkor?
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
Timråit H-sand:
Spika upp Timo's tröja någonstans i nån plywoodbjälke nu, han har ju stannat mer än en säsong i klubben...en legend. Låt honom få avsluta med en fantastisk vinst mot stora MoDo.
Spika upp Timo's tröja någonstans i nån plywoodbjälke nu, han har ju stannat mer än en säsong i klubben...en legend. Låt honom få avsluta med en fantastisk vinst mot stora MoDo.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MoDo Annandagen 2009
mikenomad:
Ni gillar att snacka Foppa. Fortsätt istället att bua ut Månsson ;-)
Ni gillar att snacka Foppa. Fortsätt istället att bua ut Månsson ;-)
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MoDo Annandagen 2009
Uno Gordon:
Ibland pissar nån på er, ibland pissar ni på er själva. Nu får ni bestämma er. Kvalserien eller final? Örn eller tall? Arena i Sundsvall eller Timrå? Challe eller inte Challe?
Ibland pissar nån på er, ibland pissar ni på er själva. Nu får ni bestämma er. Kvalserien eller final? Örn eller tall? Arena i Sundsvall eller Timrå? Challe eller inte Challe?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
73Sjöbba:
Steenad? Kolan är för dyr och väger för tungt. Någon borde ha Challat i tid..
Steenad? Kolan är för dyr och väger för tungt. Någon borde ha Challat i tid..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
U137:
Vi har för tunn trupp. Bara en massa norskar och gamlingar som är trötta och mätta. Sedan har vi inte en Challe som kan dra in flera tusen i timmen till klubben ;-)
Vi har för tunn trupp. Bara en massa norskar och gamlingar som är trötta och mätta. Sedan har vi inte en Challe som kan dra in flera tusen i timmen till klubben ;-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-12-26
U137:
Med tanke på att TIK aldrig ger upp och siktar mot final så blir det nog en jämn match.
Med tanke på att TIK aldrig ger upp och siktar mot final så blir det nog en jämn match.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Döme skickade nyss en bild till mig. Den mannen arbetade upp en jäkla massa aptit när han bodde i Ö-vik :-)
Döme skickade nyss en bild till mig. Den mannen arbetade upp en jäkla massa aptit när han bodde i Ö-vik :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Hedström verkar ju ha haft utomjordisk bra lön och villa. När jag bodde på Skönsmon och V.Radiogatan så var det studielån, 27 m2 och dusch i källaren. Jag hämtade mig aldrig efter detta. Jonte borde skämmas!
Hedström verkar ju ha haft utomjordisk bra lön och villa. När jag bodde på Skönsmon och V.Radiogatan så var det studielån, 27 m2 och dusch i källaren. Jag hämtade mig aldrig efter detta. Jonte borde skämmas!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
OK, jag tramsar för mycket, inser jag. Nu snackar vi om Kulan istället...jag menar Kolan. Har han kapacitet att lyfta sig eller har ni gett upp?
OK, jag tramsar för mycket, inser jag. Nu snackar vi om Kulan istället...jag menar Kolan. Har han kapacitet att lyfta sig eller har ni gett upp?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Jag förstår, det är inte kul, ni har det lite svårt och hårt...Är Tomas Ros dum med er? Skrivs det för mycket om Foppa? Jaaa, ni har det inte lätt...
Jag förstår, det är inte kul, ni har det lite svårt och hårt...Är Tomas Ros dum med er? Skrivs det för mycket om Foppa? Jaaa, ni har det inte lätt...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Ni litar inte på de engelska översättningarna så Timrå lanserar slogan:
"De e svårt och hårt me hockey"
Spendera en timme med Challe och inse hur svårt det är att leda Timrå, det är faktiskt mycket svårt, säger Challe. Jonte håller med, det var ju hårt att bo i Sundsvall och spela i Timrå, mycket svårt, och svårare blev det. Kändes hårt!
Ni litar inte på de engelska översättningarna så Timrå lanserar slogan:
"De e svårt och hårt me hockey"
Spendera en timme med Challe och inse hur svårt det är att leda Timrå, det är faktiskt mycket svårt, säger Challe. Jonte håller med, det var ju hårt att bo i Sundsvall och spela i Timrå, mycket svårt, och svårare blev det. Kändes hårt!
Redigerad kommentar
Föregående · 387 · Nästa
Kan du kolla hur många självmål Hasse J har gjort i en och samma match, jag tror att det är tre :-)