Historik
Föregående · 20 · Nästa
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Både Tommy Åström och Lasse Granqvist kommer ju från Radiosporten. Det är en väldigt stor skillnad mellan dessa båda och mot många nya "stjärnskott" som TV4 plockar upp från sin talangfabrik...
Ett stockholmsderby eller en SM-final som Lasse G kommenterade i radion - det blir aldrig bättrte än så!
Ett stockholmsderby eller en SM-final som Lasse G kommenterade i radion - det blir aldrig bättrte än så!
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Trallgöken: Värdelös säsong i klubblaget i NHL är nog en stor del i förklaringen där.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Perfekt med Åström-Södergren på Eurosport 1. Jag tar sjutusen gånger hellre reklam i sändningen än att tvingas lyssna till Härenstam-Loob på SVT!
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Jaha, då gäller det då. Går vi vidare väntar "omöjliga" USA i kvarten. Alla matcher ska spelas är väl min mening. Vid förlust mot Lettland väntar förstås monumental skämskudde på samtliga Tre Kronorspelare. Kom igen nu, kör bara kör!
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
ante08: En riktigt amatörmässig syn på en hockeyspelares roll idag. Man blir faktiskt mörkrädd av synsättet.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
dempa: Nej, jag vet. Det var mera mitt tvivel över ersättaren som gjorde att jag uttryckte kommentaren på det där viset.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Bråk uppstod på bussen mellan Timråsupportrar på väg ner till Leksand.
"Det var någonting som hände och som de var lite oense om" säger Timrå IK:s säkerhetsansvarige, Anders Lundin.
"Det verkar inte som att det var något jätteallvarligt. Hade man velat göra en anmälan så hade man kunnat göra det" fortsätter Anders Lundin.
Bra jävla sorgligt med den här utvecklingen.
"Det var någonting som hände och som de var lite oense om" säger Timrå IK:s säkerhetsansvarige, Anders Lundin.
"Det verkar inte som att det var något jätteallvarligt. Hade man velat göra en anmälan så hade man kunnat göra det" fortsätter Anders Lundin.
Bra jävla sorgligt med den här utvecklingen.
+ 3
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Exakt! Hur tänker vårt kära hockeyförbund kring detta? Vad jag menar är alltså, har inte Rickard Grönborg fått chansen en gång och redan bevisat sin oduglighet?
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Mycket konstigt. Wallstedt nämns inte ens vid namn?
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Tarasov: Känslan var litegrann Celebrity deathmatch från back in the days där ostälskaren verkligen gick all-in för det i början medan Wilson ändå vet att han äter honom övriga måltider ;)
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Tarasov: Wilson åkte dock på duktigt med stryk i den inledande fighten.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Puckat: 0 (noll) poäng efter 20 omgångar. Man spelar nog inte i riktigt rätt serie.
1 Leksands IF 20 19 1 0 182:16 (166) 59
2 AIK 20 16 1 3 126:31 (95) 49
3 IF Björklöven 20 11 1 8 101:37 (64) 35
4 Kvarnsvedens GoIF IK 20 7 1 12 51:96 (-45) 22
5 IF Sundsvall Hockey 20 5 0 15 39:133 (-94) 15
6 Timrå IK 20 0 0 20 17:203 (-186) 0
1 Leksands IF 20 19 1 0 182:16 (166) 59
2 AIK 20 16 1 3 126:31 (95) 49
3 IF Björklöven 20 11 1 8 101:37 (64) 35
4 Kvarnsvedens GoIF IK 20 7 1 12 51:96 (-45) 22
5 IF Sundsvall Hockey 20 5 0 15 39:133 (-94) 15
6 Timrå IK 20 0 0 20 17:203 (-186) 0
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Mötena mot Italien ska räknas bort för Sverige, Finland och Slovakien. Då kommer Sverige trea.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: I min tabell har jag Sverige före Slovakien på samma målskillnad men med fler gjorda mål för Sverige?
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Kostsam utvisning av Raymond får man nog säga.
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Pettersson igen, men passnigen från Raymond, wow!
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Smutsigt spel av Kanada i OS-curlingen.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Söderöver: Kanada fuskar alltså, helt övertydligt, i gentlemannasporten curling, men när man ifrågasätts av Sverige möter man upp med "fuck you". Seriöst... verkligen 100% seriöst.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: En massa detaljer som beror på tidigare resultat kommer kunna bli avgörande. Även om Italien skulle bli utslagna och alltså inte kunna spela vidare så KAN resultatet mot dom komma bli avgörande för avancemang. En riktig soppa i vilket fall.
+ 1
Tre Kronor > Sv: Laguttagning OS 26 samt spekulartioner kring uppställningar
SaggeBoy: Varför inte läsa i Olympiska spelens gästbok så kanske du får veta det?
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Jag har tappat tron där sedan länge, tyvärr. Elias är en skugga av den spelare han var som äldre junior/yngre seniorspelare. Fattar faktiskt inte varför han är uttagen överhuvudtaget. Han har ju problem att sticka ut i ett helt mediokert Vancouver. Men å andra sidan finns det väl gankska många saker man ifrågasätter med Samhalls "ledarskap"?
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Lakesi: Sorteringen i egen zon vid målet är helt bedrövlig. Fyra (4) svenska spelare åker och tittar på när Finland gör mål.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Lettland ser ut att göra en "Italien" som i stora delar av vårt möte igår. Dock så är ju Lettland ett par nivåer upp på hemmanationen.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Coaches challenge 😉
2026 och svensk ishockey står ute i farstun och tittar på när övriga hockeyvärlden vill utveckla spelet.
2026 och svensk ishockey står ute i farstun och tittar på när övriga hockeyvärlden vill utveckla spelet.
Föregående · 20 · Nästa