HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
« Föregående · 1407251 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
spud: Och nu har Modo börjat fittspela, skicka puckar utan address!!
HELLVETE skärpning nu!!!
Typiskt Modo, bjuda in hv, få ett bråk , tappa fokus och släppa in mål
3-1
HELLVETE skärpning nu!!!
Typiskt Modo, bjuda in hv, få ett bråk , tappa fokus och släppa in mål
3-1
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka: Freddy Meyer får en kompass i julklapp.
Inte bra att HV ska känna att de vann på den där utv. Grisarna kommer få energi av detta.
Inte bra att HV ska känna att de vann på den där utv. Grisarna kommer få energi av detta.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo:
Godnatt!
Dom är så dåliga i egen zon så jag skulle vilja ge på dom en smäll!!!!
De e sant det!
Godnatt!
Dom är så dåliga i egen zon så jag skulle vilja ge på dom en smäll!!!!
De e sant det!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Ledin Ledin ditt j-a...
Hoppar som vanligt sent in ett gruff. Drar av Axelsson hjälmen och slår han med den.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Fan att inte OKT är med så han kunde slå lite vett i idioten Ledin.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Wayne Gresky:
Framför allt får man ju inte chansspela en diagonal där, något som Modos ytterforwards ofta gör då dom blir pressade i fickan.
Framför allt får man ju inte chansspela en diagonal där, något som Modos ytterforwards ofta gör då dom blir pressade i fickan.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo: Vi har ju bjudit på hälften av alla mål hittils så det är väl lika bra att bjuda in hv oxå!!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo: Det är ju samma sak hela tiden, förr eller senare så straffar det sig. Helt värdelöst!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Wayne Gresky: Osade Offside. Men varför la man inte bara ut den när man kunde.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Jävla skit, Hannulas fel, blindpuck i mitten i ögonblicket innan.
Jävla skit, Hannulas fel, blindpuck i mitten i ögonblicket innan.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
spud:
Ärlighetens namn så var han snabbare än båda backarna där och förtjänade en utv.
Ärlighetens namn så var han snabbare än båda backarna där och förtjänade en utv.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka: "Och HS är sävligast på isen!!
Va fan är han me för??"
Om jag tränade så skulle jag spela min grabb också, man kan ju inte bänka sin son.
Va fan är han me för??"
Om jag tränade så skulle jag spela min grabb också, man kan ju inte bänka sin son.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Han hade behövt få hänga den där för självförtoendet. Hur kan det inte bli utvisning?
Han hade behövt få hänga den där för självförtoendet. Hur kan det inte bli utvisning?
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Tänkte just, undra vem fan som HS lyckades åka ifrån.. Kolan. :)
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Gustafsson: HV-publiken har plötsligt börjat skandera "Vi älskar Modo!"
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Gustafsson:
Absolut, låt Hannula och Axelsson leka så får Andersson vara städgumma.
Absolut, låt Hannula och Axelsson leka så får Andersson vara städgumma.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Pöck hade problem med passen också.
Men egentligen tycker jag inte att PP är ett problem som vi ska lägga allt för mkt krut på. Utan vårt problem, som avspeglar sig i både 5-5 och pp är vår totala oförmåga att ta in pucken i offensiv zon. Får vi ordning på uppspelen och att ta oss in i offensiv zon med pucken i behåll så kommer även PP målen trilla in. Nu får vi lägga allt för mycket krut på att åka och hämta pucken efter misslyckade försök.
Men egentligen tycker jag inte att PP är ett problem som vi ska lägga allt för mkt krut på. Utan vårt problem, som avspeglar sig i både 5-5 och pp är vår totala oförmåga att ta in pucken i offensiv zon. Får vi ordning på uppspelen och att ta oss in i offensiv zon med pucken i behåll så kommer även PP målen trilla in. Nu får vi lägga allt för mycket krut på att åka och hämta pucken efter misslyckade försök.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Han gjorde ett ruggigt byte där. Sen avslutar han med en foppapass!
Han gjorde ett ruggigt byte där. Sen avslutar han med en foppapass!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Det var då fan vad svårt det var. Men maler man peppar så går det tillslut.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Salle:
HANNULA DOMINERAR!
Fan vad bra byten han gjort här i början!
HANNULA DOMINERAR!
Fan vad bra byten han gjort här i början!
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo: Helt plötsligt så spelar vi ett enklare (borta)spel med mer skott och snabba pass. Lite mer desperathockey.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo:
Va fan e Hersley med för, 3 felpass i rad. Han dödade halva utvisningen åt HV
Va fan e Hersley med för, 3 felpass i rad. Han dödade halva utvisningen åt HV
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Ja kan inte motståndarna göra mål så måste vi bjuda dom???!!
Skärpning
Skärpning
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Bra fart ännu så länge, fattar inte varför farten ska se ut som olika lag från match till match.
Egen zon blir snabbt kaos dock, så fort en kille tappar position blir det karusell.
Bra fart ännu så länge, fattar inte varför farten ska se ut som olika lag från match till match.
Egen zon blir snabbt kaos dock, så fort en kille tappar position blir det karusell.
Redigerad kommentar
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo:
Jävligt bra timing i checkingen av Hannula, Andersson och Axelsson ännu så länge. Hela tiden någon som checkar, nån som läser passet och nån som säkrar.
Jävligt bra timing i checkingen av Hannula, Andersson och Axelsson ännu så länge. Hela tiden någon som checkar, nån som läser passet och nån som säkrar.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka:
Vi tar då inte burskydd längre iaf.
Jävligt otur där, stolpen!
Vi tar då inte burskydd längre iaf.
Jävligt otur där, stolpen!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka: Det ska bli spännande att se Anton Forsberg i kassen, han lär ju få jobba en del i sin debut.
« Föregående · 1407251 · Nästa »
Skridskon?