Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
« Föregående · 1422370 · Nästa » Till forumet
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spud: Tror det är någon form av systemfel, MoDo har väl som regel alltid spelat sin sämsta hockey i andra perioderna åtminstone de senaste fem åren.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spud:
Istid på Hari såhär långt: 4:53
Jag gillar Samuelssons fingertoppskänsla, där han konsekvent matchar de spelar som verkar hetast för kvällen.
Istid på Hari såhär långt: 4:53
Jag gillar Samuelssons fingertoppskänsla, där han konsekvent matchar de spelar som verkar hetast för kvällen.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: tror inte det var det dom tänkte på ;)
och hur mkt får ni göra innan ni blir utvisad? tollefsens cross-checking över handlederna var riktigt ful... aja
och hur mkt får ni göra innan ni blir utvisad? tollefsens cross-checking över handlederna var riktigt ful... aja
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: Visst är du en tik innerst inne? Torskar man så får man fan göra det med klass, inte förnedra det vinnande laget.
Vi har allvarliga problem med våra andra perioder, hur fan ändrar man på sånt? Nån som har en ide?
Vi har allvarliga problem med våra andra perioder, hur fan ändrar man på sånt? Nån som har en ide?
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk: Nu blev ju löven degraderade av ekonomiska orsaker, men visst han har ju aldrig lyckats heller.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bad_Brett: se det positivt, än så länge har modo varit de bättre laget. Men bara ca 4 min till sen är 2a perioden slut
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk:
Det är mycket möjligt. Jag vet inte vad man ska göra, det känns som att det är otänktbart att byta tränare. Men kanske man kunde ta in Hasse eller någon i båset som en extra tillgång. Jag vet inte. Men någonting måste göras på ledarsidan.
Det är mycket möjligt. Jag vet inte vad man ska göra, det känns som att det är otänktbart att byta tränare. Men kanske man kunde ta in Hasse eller någon i båset som en extra tillgång. Jag vet inte. Men någonting måste göras på ledarsidan.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bad_Brett:
Känns som vi kan ställa Ullared Håkan i båset och ändå höja kompetensen.
Är det inte Peter Andersson som har hand om backarna? Han har i sådana fall lyckats lika bra som han gjorde med backarna i Löven ( Dom spelar i div 1 norra nu...)
Känns som vi kan ställa Ullared Håkan i båset och ändå höja kompetensen.
Är det inte Peter Andersson som har hand om backarna? Han har i sådana fall lyckats lika bra som han gjorde med backarna i Löven ( Dom spelar i div 1 norra nu...)
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK:
Mitt tålamod med Samuelsson är slut. Det är uppenbart att det inte finns något grundspel att luta sig tillbaka mot när det är knackigt. Är inte MoDo-spelarna superfokuserade faller allt samman som ett korthus. Det är tränarens uppgift att skapa ett lugn, det här Samuelsson misslyckats med.
Fast samtidigt går det inte att sparka honom. MoDo betalar redan lön åt Challe och det finns knappast några intressanta alternativ lediga.
Kanske ta in en ny röst i båset som komplement?
Mitt tålamod med Samuelsson är slut. Det är uppenbart att det inte finns något grundspel att luta sig tillbaka mot när det är knackigt. Är inte MoDo-spelarna superfokuserade faller allt samman som ett korthus. Det är tränarens uppgift att skapa ett lugn, det här Samuelsson misslyckats med.
Fast samtidigt går det inte att sparka honom. MoDo betalar redan lön åt Challe och det finns knappast några intressanta alternativ lediga.
Kanske ta in en ny röst i båset som komplement?
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spAps: Nej.
Tyckte att det var någon intelligent person som var lite rädd för att Modo kanske skulle falla ihop som ett korthus i andra perioden. Såna analyser får man bara ifall man talar hockey.
Tyckte att det var någon intelligent person som var lite rädd för att Modo kanske skulle falla ihop som ett korthus i andra perioden. Såna analyser får man bara ifall man talar hockey.
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
"Spela hockey bonnjävlar" från läktaren när Frölunda-spelaren träffas av skott från en egen spelare. Det är Goa Gubbar det...
+ 8
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk:
Finns det något annat lag än Modo i hela världen som kan klappa ihop så totalt?
Finns det något annat lag än Modo i hela världen som kan klappa ihop så totalt?
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: Jag trodde att Henrik Samuelsson var världens sämsta hockeyspelare.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
supertrött:
Den sämsta Modoperioden någonsin.
Lika bra att lämna walk over.
Den sämsta Modoperioden någonsin.
Lika bra att lämna walk over.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
NuMo: Jag tror banne mig att hela laget var och kollade halvljuset i paus.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
supertrött: Vi är så sega i avsluten dessutom. Gör som Fredric säger jag. Skit i att höja klubban och tryck till!
Sen måste vi börja spela pucken till varandra. Nu slår vi ju passningar till varandra som om varenda en vore Eric Heiden.
Sen måste vi börja spela pucken till varandra. Nu slår vi ju passningar till varandra som om varenda en vore Eric Heiden.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk:
K-Fops miss på 2-2 målet är episk. Sämsta centerspelet jag någonsin sett.
K-Fops miss på 2-2 målet är episk. Sämsta centerspelet jag någonsin sett.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
supertrött: Dylika misstag har vi gjort hela säsongen. Det får alltid komma en kille helt ensam framför målisen helt utan markering.
Och där kom 3-2...
Ge dom ett finger och...
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk: Hur f-n kan man tappa så j-a mycket på 18 minuters paus???
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk: Nackade höns i egen zon. Dags att byta ut Forsberg kanske.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk:
HAHAHAHA
JAG TROR FAN JAG BLIR GALEN!
6 minuter tog det....
Nog tycker jag man ska ta ett nedlägg med öppet synfält.
HAHAHAHA
JAG TROR FAN JAG BLIR GALEN!
6 minuter tog det....
Nog tycker jag man ska ta ett nedlägg med öppet synfält.
Redigerad kommentar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bittesehr:
Bra markering av K-Fop, skicka till KB65
Bra markering av K-Fop, skicka till KB65
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: Jorasåatt...Vad är det med oss och andra perioder?
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: Säga vad man vill om Boork, men han är tämligen värdelös.
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
NuMo: detta är väl andra gången schremp rensar pucken på pöck som friställer en motståndare som kan Göra mål
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Vad håller man på med? Det här har ju inget med Frölunda att göra.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Patrik Källstr:
Har vi råkat skicka ut J18 till andra perioden???
Har vi råkat skicka ut J18 till andra perioden???
« Föregående · 1422370 · Nästa »
Redigerad kommentar