Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
« Föregående · 1422527 · Nästa » Till forumet
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Idrott är inte rättvist, vi förlorar tex ikväll... ;-)
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: hade modo gjort mål på lika lägen som frölunda så hade vi haft stor ledning nu
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK:
Min grabbs lag stirrar mindre puck än Modo i egen zon och min grabb är nio år.
Min grabbs lag stirrar mindre puck än Modo i egen zon och min grabb är nio år.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Så jävla less på den här skiten, man sitter å hoppas år efter år. Men det blir fan bara sämre å sämre.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
arnio: TIK har förvisso ingen heller, men vi behöver ytterligare ett lag bakom oss.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Modospelare dribblar och offrar sig för att kunna frispela frölundaspelare. Märkligt.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: och nu har Djurgårn en pinne dessutom, och AIK tre...fy
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: För att inte riskera ytterligare bortplockade inlägg så säger jag; givetvis inte - det är toppen, håkkihåkki.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Salle: förstärkningar måste in annars går slutspelståget om några dagar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK:
Idiotiskt av Danielsson. Han visar samma dåliga moral som övriga laget. Det är därför det blir såhär i match efter match efter match.
Idiotiskt av Danielsson. Han visar samma dåliga moral som övriga laget. Det är därför det blir såhär i match efter match efter match.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: haha du är en sån här som bara se att ni gör bra saker va?
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
DariusK: Solklara armbågstacklingar har aldrig gillats.
Att Joel sedan agerar som den lilla flicka han är är beklagligt för hockeyn som sport.
Att Joel sedan agerar som den lilla flicka han är är beklagligt för hockeyn som sport.
+ 3
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bad_Brett: För nått år sen så sa man ofta jävla hobbit till en av våra spelare. Ingen blev avstängd för det.
Redigerad kommentar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: haha, vi har näst MINST utvisningar med oss, så det där höll inte :)
btw, älskar det här forumet :)
btw, älskar det här forumet :)
Redigerad kommentar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka:
Dvärgar, obegåvade spelare med fula flin och korvsmaskande, tjocka, danskar. Det är tur att det här forumet är så fritt från fördomar. :)
Dvärgar, obegåvade spelare med fula flin och korvsmaskande, tjocka, danskar. Det är tur att det här forumet är så fritt från fördomar. :)
+ 3
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Typ, och det kan man ju inte direkt beskylla honom för att vara.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa:
Riktigt obegåvad spelare är han. Han är framför allt en riktigt feg spelare.
Riktigt obegåvad spelare är han. Han är framför allt en riktigt feg spelare.
Redigerad kommentar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Haha han fullföljer och backen trycker på bakifrån, så nån jävla avstängning är de definitivt inte. Ni frölundaiter tycker bara de för erat jag är ett gäng spelar som gång på gång vänder ryggen ut mot banan i alla sargdueller och ramlar främstupa som flickor för att få utv. med er.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spAps: obegåvad? hahahha nominerad till guldpucken, jaja... men såklart, man måste väl vara nhl proffs för att vara begåvad :)
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Han är inte skadad det var bara lite för lång kö till korven i paus.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
spAps:
Man undrar hur dom kan va bröder ens. Vilken tomte han är. Typiskt lillebrorskomplex.
Man undrar hur dom kan va bröder ens. Vilken tomte han är. Typiskt lillebrorskomplex.
Redigerad kommentar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Äh vafan, Andersen är ju 2,50 hög och väger 300 kg. Lite ska han väl tåla...
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: Tollefsen får mer än gärna sänka nån av VFs sk tuffingar. Henkes obegåvade brors fula flin kan mer än gärna möbleras om.
+ 2
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: :), är det inte under 1,50 man är dvärg? och tollefsen skadade tydligen andersen när han körde på honom, stäng av den jäveln
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka:
Uttagningen i landslaget var inte bra för Danielsson, efter det har han varit mer eller mindre under isen.
Uttagningen i landslaget var inte bra för Danielsson, efter det har han varit mer eller mindre under isen.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bad_Brett: Så var det mot tik också, tycker han och Nyströms fart vände den matchen vilket resulterade i att de inte spelade sista perioden. Och nu får Nyström inte ens vara med.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
lu93rowa: Oavsett vad så har jag för mig att Goa Gubbar bara ska heja fram sitt lag, inte klanka på motståndarna?
Sen håller jag med om Tollefsen, han tar alldeles för stora risker (med MODO-ögon) och spelar fult (med motståndarögon) efter avblåsningarna. Det får han sluta med.
Sen håller jag med om Tollefsen, han tar alldeles för stora risker (med MODO-ögon) och spelar fult (med motståndarögon) efter avblåsningarna. Det får han sluta med.
« Föregående · 1422527 · Nästa »