AIK - Timrå IK 2012-11-15
Blizzard:
"Det fattades några spelare igår. Har några av dessa kommit tillbaka ?
- Niklas Nordgren har tagit sig till Stockholm och kommer att träna med oss imorgon bitti och förhoppningsvis kommer han även att spela på kvällen. I övrigt är det samma lag som mot HV71."
stod inte gunno i båset igår, bredvid monten en gång när dom filmade ditåt? låter ju som han tagit bilen ifrån s-vall själv.
Vi ska vinna! Framåt bröder, framåt!
Bello verkar stå ikväll. " Den här kvällen är det Daniel Bellissimo som startar i kassen för Timrås del."
Blizzard:Om vi har haft kanon centrar(riktiga) då hade man kunnat ta upp J20- målgörare med lite eller mycke självförtroende ..Gud vad man längtar efter en riktig målspottare eller två
SuperMupster:
Jag har bettat på AIK, jag tippar alltid fel. Så då kan vi räkna med ett kryss ikväll.
Känns som om det är dags ikväll...
och Friberg kan ju sluta skjuta i magen.
Oerhört jobbig match att titta på, blir det 2-0 byter jag match för resten av kvällen!
Skjut mer TIK!!!
Men kom igen för f*n. AIK beter sig som Timrå upplaga 11/12 på isen ungefär. Det borde inte vara omöjligt att peta in några puckar tycker man....
EDIT : och det var det tydligen inte heller :D
Redigerad kommentar
ja vi får ju vara nöjda med att någon gör comeback huvudtaget, trodde det skulle bli bakslag på förkylningen som visade sig vara ett dödsfarligt virus!