Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
« Föregående · 1236260 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Skäms på oss. Nu gäller det att bevaka den här poängen i sudden.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Simmalugnt: Men jag har hört att Linkan tydligen har flera mycket bra spelare i sin pärm i alla fall.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: Jag tar min fria rätt att citera Knylan i det här läget... Trots en poäng så känner jag precis, exakt så här just nu: "Dom är som den där snälla farbrorn som lockar in en bland buskarna för att sedan skita en i ansiktet."
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Heleniz: Grymt skönt med pinnen med tanke på hur tredje perioden utvecklade sig
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Är du galen!!! Det gäller att bevaka vår enpoängare!!! ;=)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Härligt Sonnie!.. 5 poäng ner till SSK nu med målskillnad att gå på
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
SONNNIEE! Tack så jävla mycket, trotss att vi inte förtjänade det..
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: Nu är vi världsmästare igen!1!!
Undrar när lallarna behagar att dyka upp?
Undrar när lallarna behagar att dyka upp?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Kanon! Då infriades mina förhoppningar om minst tre p under bortaturnén iaf! En historisk seger! :-)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Nu blev det fotboll på webtv istället. Ingen intervju? :(
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Som matchen utvecklade sig får vi vara mycket glada för 2 pinnar i dag.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Farbrorn var snäll ikväll....mot ssk lär man få munnen full.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: h...j...ä...r...t...a...t...t...a...c...k Tack Anton Axelsson, far åt helvete Vinnerborg och alla jävla gummiknän i rödvitt
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
tik02: Som den obotliga optimisten jag är känner jag spontant; vad surt att det inte Timrå avgjorde under full tid.
Skämt och sido; fantastiskt skönt med två poäng borta mot Rögle. Det var tveklöst två poäng fler än jag räknade med.
Skämt och sido; fantastiskt skönt med två poäng borta mot Rögle. Det var tveklöst två poäng fler än jag räknade med.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
För en gångs skull i år så hade vi riktig bonnröta. Undrar om Challe kommer att säga att vi gjorde en bra bortamatch nu och att allt utvecklade sig enligt planen?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Dom inte bara skiter en i ansiktet dom smetar ut det oxå!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: De visa hjärta och psyke idag efter det bortdömda målet som lyckades vända
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
maskot: Oj, fick Timrå ett mål bortdömt också? Vem gjorde det och hur såg det ut då?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad och John K: Ja vie e best, ingenn protes!11!!
Edit: Jag menar bara att så här besviken har jag aldrig varit över två poäng.
Forza Modo!
Edit: Jag menar bara att så här besviken har jag aldrig varit över två poäng.
Forza Modo!
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Raggaren Putte: Tyvärr är alla från Kovland och Njurunda SK. Vi har inte råd med mera säger TJ. Nu blir det öl+jäger och hålla på Dif framför tv:n. Kan bli bra kväll det här ändå.....
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Jag vet inte varför men Anton Axelsson påminner mig om Robert Carlsson...
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hahl Bundy: Nåja, ikväll blev det ju lite godis iaf...Typiskt Timrå, bara för att man skall hålla kvar lite, lite förhoppningar för att sedan, mot SSK på måndag, bli sodomerad igen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: Sammanfattningsvis av denna roadtrip så hade vi räknat med förlust mot HV och vinst mot Rögle. Nu fick vi ändå ihop 3 poäng fast på ett annat sätt än det var tänkt.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kerstin_k: MPS tog köksvägen men Vinnerborg menade att Sonnie gjorde sig skyldig till en interference då han knuffade omkull, då menar jag verkligen knuffade, en RBK:are framför kassen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
John K: Exakt mina känslor. Infriade förväntningar, inte mer. Fast det känns jävligt skönt att dryga ut nedåt...gör inte lika mkt att vi tappade en pinne uppåt.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: inte då .. kirurgen axelson kommer med sina kliniska avslut att sätta 3 på måndag .. och våran nya sniper nylander 2 .
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: FAN?????????????? Att dom aldrig kan lyssna???? Jag sa ju åt dom att försöka bevaka poängen....
Så var den lördagen förstörd.
En förlorad poäng....
Men skämt å sido...skönt att ha SSK fem pinnar bakom!
Så var den lördagen förstörd.
En förlorad poäng....
Men skämt å sido...skönt att ha SSK fem pinnar bakom!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Det är nog mitt fel att det blev så här både på gott o ont.
Satt o lyssnade på radiosporten i 1:a 2-1. Tänkte att nu skiter jag i det här såg bara på text-Tv i 2:a 2-2. Tänkte att nu, Nu blir det grejjer. Lyssnar på radiosporten fram till 3-2 blir så less så jag stänger av radion o går fram till text- TV 3-3 vägrar sätta på radion 3-4.
Gött!
Satt o lyssnade på radiosporten i 1:a 2-1. Tänkte att nu skiter jag i det här såg bara på text-Tv i 2:a 2-2. Tänkte att nu, Nu blir det grejjer. Lyssnar på radiosporten fram till 3-2 blir så less så jag stänger av radion o går fram till text- TV 3-3 vägrar sätta på radion 3-4.
Gött!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Har inte sett matchen och skiter hur det såg ut!
2 poäng är GODKÄNT!!!
YES! :-)
2 poäng är GODKÄNT!!!
YES! :-)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Det är inte PPV vi ska skylla på dom räknar emd att matchen starta 16:00 och med en OT hade det funka utmärkt men eftersom den där gubben som inte kunde le skulle hyllas till typ 16:12 så vart hela matchen sen!
« Föregående · 1236260 · Nästa »
Ähh vaddå...Linkan var ju ute och letade Wayne Gretzky men sen upptäckte han att Gretzky inte fanns på marknaden