Costanza

21353 inlägg · 24462 besäkare

Historik

· 378 ·
MoDo Hockey > Sv: Fylletråd
Bad_Brett:
Lance Ward behöver vård, vi är alla ett med dig, Bad_Brett.

MoDo Hockey > Sv: Fylletråd
Wayne Gresky:
Tollefsen dricker 80%-ig Argsint

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: Fylletråd
Berka: Jag har en kylig back i kylen. Skottprocent 5,2. Kan dock ge huvudvärk ibland i det det defensiva på söndagsmatcher.

MoDo Hockey > Sv: Fylletråd
Berka: Jag säger som Döme, det finns inget bättre än öl och voodoo:

www.youtube.com/watch?v=5ZF-jEAZAEA

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
En Enström-typ är vad som behövs för att gå långt, surt att Cook inte levererar...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Efter 12 omgångar under MoDos guldsäsong ledde TIK serien med 31 inspelade poäng, MoDo hade 18 poäng och Frölunda låg 11:a med 8 poäng.

Sedan lyfte vi in Morrison och Blatny klev in i januari och inget blev sig likt...

Freddan, värva Justin och Zdenek!! :-)

MoDo Hockey > Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Simmalugnt:
Japp, det var tiden innan indianer steg i land i Västra Frölunda och Mats "Mr. Ugh!" Ahdrian fick hybris och mjälthugg.

MoDo Hockey > Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
spud:
Kent Lantz satte en fin kasse på pass av Icing-Ove Pettersson tror jag, då fanns bara radio...var det mot CRIF tro? Äh, vad fan minns jag ;-)


MoDo Hockey > Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
13 skott,.....

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Freddan ger Dimi ett liiitet ultimatum att börja producera. Pihlman inte aktuell i dagsläget.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
honhunden:
Niklas Svedberg, han köpte ett cyklop istället...ja , alltså till simträningen han fortsätter med i Brynäs. Sim Sala Bim!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
honhunden: MODO-glasögon?

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
EXTRA! Zuccarello inblandad i fight i Hartfords omklädningsrum.




MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Jag säger som Mats Ahdrian...omoraliskt!


Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Ambroo:
Finska ligan är en mindre defensiv liga. Har han kanske hemlängtan? Jämnårige P.Saarenheimo är ju en gåta även han.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ö-vik leder mot Kramfors med 11-2 i tredje, Magnus Holm har fixat tre kassar....

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - HV 71 2010-10-16
Björn W:
Det skulle ha varit intressant att se en undersökning om hur könsfördelningen är bland publiken idag. Under Mia Karlssons tid pekade man ju speciellt på hur många tjejer som besökte arenan. Vad säger Tommy Roos tro, har det blivit gubbig stämning igen på arenan?

Jag saknar Mias driv och ideér...

MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo 2010-10-14
MorganaLefaey:
Vi har en poäng, yeah! Jag sitter och ser MoDo i HD på en fläskig 37-tummare, troligtvis den största TV-apparaten i Norrland. Challes lila näsa är jättestor.

MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo 2010-10-14
Dahlberg står ikväll...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Man hoppas ju att Cook ska komma till mer i det offensiva. Har har dock mest speltid av alla i MoDo, så jag tror nog ledningen är nöjda med hans spel. In med Suchy och ut med Hållberg är ju fortfarande troligt.

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Wayne Gresky:
Ja, han var verkligen lycklig, man förstår varför han har den sittplats han har :-)


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Tydligen skall MoDo skeppa Cook och Hållberg och ta in Sonnenberg, Suchy och Foppa, jag snackade just med Dimitrakos och Sonnenbergs agent Pilloni.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Varför värvar vi inga spelare längre, det är ju kul att värva. Värva nån bra Freddan!

MoDo Hockey > Sv: Sv: Apropå ingenting....
Henrik Sedin ny kapten i Canucks. Poäng av båda sedinarna. I övrigt, Enström ett mål och 29 min speltid, Hedman ett assist och 23 minuter...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blizzard:
Det kunde ha varit värre...


MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
El Maco:
Förresten, varna mikenomad att det nog tyvärr kommer ytterligare en Foppa-artikel snart i kvällsblaskorna...

MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
El Maco:
Snart kommer den rosa skjortan och bakåtslickat, stabilt! Haha!

MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
EXTRA! Foppa har rakat sig...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Till och med Peter Lindmark döpte de till Pekka och tvingade honom att skaffa en finn-mustasch. Inte underligt att killen släppte in 5 mål i snitt säsongen 81-82.

MoDo Hockey > Sv: MODO-TV
Martin S:
Under säsongen skulle jag vilja att du intervjuar någon som ansvarar för souvenierna, vem designar dem? Jag räknade bara lite snabbt till tio olika typsnitt på produkterna, varför har man ingen styrd grafisk profil? Jag skulle vilja veta lite om det finns ett tänk bakom det som tas fram, jag tycker som Boork att det spretar åt alla håll, ingen röd tråd...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Japp, han har ett envägs värt $675,000. En annan nyhet är att Kennedy och White släpps av Rangers och det öppnar i så fall lite grann för Zucca.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Äh, Jonas A. tjänar lika mycket, 4,5 mille där i farmarlaget, men satan vad less han måste vara att bli skickad till AHL.

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda HC 2010-10-05
lu93rowa:
Imorgon slår Tollefsen sin första indianare..

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Wayne Gresky:
Ok, då glömmer vi honom då och så åker jag ner till Ö-vik och sätter heta voodoonålar i arslet på Dimitrakos istället.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa:
Pihlman sitter nog och väntar på Sundlövs och Freddans pengapåsar. Ritola har ett konstigt kontrakt som jag inte riktig blir klok på, bryts detta nu eller följer det med till annan klubb tro?

capgeek.com/players/display.php?id=297

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Berka:
Vänta och se? Det är ju jag som tipsar Freddan hela dagarna, ska det bli något måste man dra sitt strå till stacken ;-)

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Berka:
Han är ju lite i samma läge som Madsen var därborta.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Ritola ratas av Detroit, det vore en kreativ kraft att slänga in i MoDo i dagsläget.

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda HC 2010-10-05
Berka:
Man ser ju hur stor han är i denna film, han är överallt i medierna...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dallas:
Pär är i alla fall bättre än Gregor...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan:
Åge är snäll och Halonen skriver drömsk poesi:
"– Jag såg att han kom mot mig med hög fart och trodde att han skulle försöka tackla mig, så jag vände mig om."

Vad fint :-)

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Nu börjar NHL-lagen att städa i trupperna. Krys Kolanos och Anders Eriksson t.ex. blev just tillgängliga för MoDo ;-)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Det dröjde då inte länge innan Birsta Bad boys dök upp här igen, alltid med komplexa råd.

· 378 ·
Om Costanza
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE