Leksand - MoDo 13-14
Om man bara går efter färgen på tröjorna så kan man tro att det är Toronto - Modo på isen
Fast mot Toronto ska man ändå kunna lämna egen zon
Redigerad kommentar
Lycka till o vinna hockeymatcher med fyra spelar på isen. Kommer nog bli 4-1 och godnatt nu
Menar givetvis tre spelare, ännu bättre.
Redigerad kommentar
Idag är det realistiskt att tycka att vi inte är speciellt bra, Modo har ryckt upp sig lite men det är fortfarande en bit kvar. Förra matchen var det bättre än idag men fortfarande för dåligt och matchen innandet var det oxå hyfsat men stundtals riktigt dåligt..
Patrik Källstr:
Vi hade nog behövt ett mål i den här perioden. Nu har vi ändå jobbat in oss i matchen och Leksand kör med frihjul. Vi har nog chansen till ett oavgjort resultat och sen kanske vi snor extrapoängen.
Nä ser segt ut idag. Tycker dom ligger så långt ifrån i allting. Leksand har hur mkt is som helst att leka på.
Det faktum att det ändå känns som att vi kan sno nån poäng talat kanske för hur Leksand är som lag.. Men känns inte jätte troligt att vi ska ta igen det här. Men med lite tur så. :-)
Monno: Ja, det högg till rejält där i knät, rena rama slägghammarslaget.
Vi har startat ganska bra, men fortfarande så ger vi oceaner av is till motståndarana när de får kontroll på pucken.
Redigerad kommentar
Är linjedommarna fulla btw? Omöjligt å säga när dom släpper och inte...
Monno: Håller med om domarna. Slår av icing trots att de lyfter den i en hög båge över hela planen och ingen hinner nå den.
Nu fick Lööv revanschera sig. Ett mål kvar och mersmak.