Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1135842 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Citatet nedan bör man skicka till domarbasen, här säger ju Törnberg att han filmar rakt upp och ned!
"Martin Thörnberg är knappast smickrad.
– Det är klart att man är förvånad, men det är ingenting att bry sig om, säger Thörnberg.
Varför tror du att de tycker så då?
– Alla gnäller på att det filmas så mycket i HV71. Det som skrivs är vad folk ser.
Filmar du aldrig?
– Ärligt talat så har man väl hjälpt till i vissa situationer, men det gör väl alla. Du såg ju mot Frölunda hur viktigt det är med power play."
"Martin Thörnberg är knappast smickrad.
– Det är klart att man är förvånad, men det är ingenting att bry sig om, säger Thörnberg.
Varför tror du att de tycker så då?
– Alla gnäller på att det filmas så mycket i HV71. Det som skrivs är vad folk ser.
Filmar du aldrig?
– Ärligt talat så har man väl hjälpt till i vissa situationer, men det gör väl alla. Du såg ju mot Frölunda hur viktigt det är med power play."
Sv: Kvartsfinal 2009
Det verkade som Jimmy trampade på några ömma tår igår
om man läser komentarena under hans blogg och här.
Satan vad jag börjar hata smålänningar
om man läser komentarena under hans blogg och här.
Satan vad jag börjar hata smålänningar
Sv: Kvartsfinal 2009
andyo: Vi får väl hoppas på avarten som är undantagsfallet. De som svarat i Jimmys blogg lär väl vara 2-3 omogna pjuklarver.
Roligast är den som beskyller Jimmy och alla timråiter att vara cykloper. LOL
Roligast är den som beskyller Jimmy och alla timråiter att vara cykloper. LOL
Sv: Kvartsfinal 2009
Klockrent blogginlägg av Jimmy. =)
Finest eller vad han kallar sig blev ju duktigt upprörd och det kan man ju bara tolka på 1 sätt, en riktig pungspark från Jimmys sida. :)
Finest eller vad han kallar sig blev ju duktigt upprörd och det kan man ju bara tolka på 1 sätt, en riktig pungspark från Jimmys sida. :)
Sv: Kvartsfinal 2009
JBlom: Jag tycker inte Jimmys senaste blogginlägg är det minsta klockrent. Inte särskilt roligt utan bara onödigt fokus på en motståndarspelare o ev gratis tändvätska åt HV o deras supportrar.
Sv: Kvartsfinal 2009
JBlom: Klockrent vette fan. Jag håller med då han skriver om idioten Thörnberg. Det sista rövslickeriet "Vi har världens bästa domare" var bara helt onödigt och väldigt korkat. Jag har aldrig varit så förbannad över domarnas inkompetens som under den här säsongen.
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu har vi lagt ut Hockeypuls: Studio - det första programmet om SM-kvarten mellan Timrå och HV. Gäster i studion är Robin Jonsson och ST:s hockeyreporter Maria Nordström.
Länken har ni här nedan.
Har ni förslag på gäster ni skulle vilja se i studion så släng iväg ett mail eller ett snabbmeddelande. Vi gör studioprogram inför varje hemmamatch, nästa program kommer vid lunch på måndag!
Forza Timrå!
Länken har ni här nedan.
Har ni förslag på gäster ni skulle vilja se i studion så släng iväg ett mail eller ett snabbmeddelande. Vi gör studioprogram inför varje hemmamatch, nästa program kommer vid lunch på måndag!
Forza Timrå!
Sv: Kvartsfinal 2009
när man ser axelssons ben på isen går dom fan snabbare är olles trumpinnar på läktaren. verkar ju löna sig ganska bra också allt hans skridskoåkande, läste att han inte fått 1 enda 2minutare på 55matcher iår ! mäkta imponerande !
Sv: Kvartsfinal 2009
Maggan: Du som står i klacken och har inflytande:)
"Ramla Törnberg klapp klapp klapp Ramla Törnberg klapp klapp klapp"
"Ramla Törnberg klapp klapp klapp Ramla Törnberg klapp klapp klapp"
Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart m fl: Låter som bra idéer. ;) Hoppas man har minne att komma ihåg dom när det gäller. *ler*
Sv: Kvartsfinal 2009
Vet ej om någon nämnt det men kul för Tom att han blev sista rookiekandidaten...
Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart: De är ju så himla tragiskt att en kille på 100 kg muskler far runt flyger som en vante på de där viset, ha är ju en riktigt bra hockeyspelare men de är himla svårt o respektera honom när han ser ut som en heliumballong, men din ramsa om honom tycker ja va bra.
Sv: Kvartsfinal 2009
actionleif: Är det positivt eller negativt när man upplever supportrarna som "ett fruktansvärt stöd" ?
Sv: Kvartsfinal 2009
Stefan Liv chattar just nu på sportbladet, och han fruktar Miiiiiikaaaaa Pyörälääääääää
Sv: Kvartsfinal 2009
actionleif: Undrar hur många gånger man har sett det där klippet nu, det blir bara bättre. Den där lilla inbromsningen han gör innanför blå så att Grillfors försvinner är bara för underbar.
Sv: Kvartsfinal 2009
Heleniz: ta en valium eller något annat lugnande som tex,,,,,,,,,,,,,,,Kamomillte:)
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Det är iofs sant :) Men kommer vara värre inatt. Hoppas alla är lika taggade som jag är!
Sv: Kvartsfinal 2009
Det finns de som påstår att de inte var ett dugg oroliga här men jag tror dem inte...
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: jag var faktiskt ganska säker , stod på ståplats och såg matchen . slutsignalen tutar exakt samtidigt som han (hv71-spelaren) slår till pucken , det var 0,3 sek för sent .
Sv: Kvartsfinal 2009
"Frågetecken för Tuomo Karjalainen som stog över onsdagens träning."
Den var bra.
Den var bra.
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: äsch vad ska du se #12 för ;-) , när Mark The Park är i farten, haha, han var inte lätt intervjuad =)
« Föregående · 1135842 · Nästa »