zigge: Hade lite tur där men det det är uppenbart att vi inte riktigt behärskar defensiva lag. Örebro, AIK och Leksand är alla lag som verkar passa oss extremt illa.
Nåväl vi tar poäng i var och varannan match så det måste finnas en styrka i det.
Redigerad kommentar
Dragan 2k: Jag gissar på att du tycker det var bättre förr? Tråkigt när folk (oavsett lagtillhörighet) som man haft mer eller mindre kontakt med sprids för vinden. Hur många aktiva Frölundaiter finns kvar på HS idag?
Dragan 2k: KUL att ni slog HV igår! Jag kollade lite, en j:a press mot HV, deras andra kontring gav 0-1 i arschlet! En sån start kan ju ibland straffa sig, men igår var det sen ändå rätt stabilt, efter att "ketchupflaskan gått i topp!" Ni behövde inte ens mixtra med klockorna! hehe
HV o FBK får gärna hålla till därnere, helst under understa strecket. Men nu verkar ju Örebro landat där.
Dragan 2k: Du fick HELT rätt, som vanligt: KUL match som fan! O rätt lag vann, odiskutabelt! :-)
När hände det senast, att hemmalaget fick 0 utvisning?
zigge:Haha. Så är det. Dock har jag märkt att de bästa disskusionerna har jag med mig själv:-)
Ska inte dit tyvärr men det blir nog kul som fan.
Gärna med en poängövervikt till det där vacka laget från Göteborg.
Dragan 2k: Lite ensamt o trist här, måste prata med dig själv? :-)
Jaja, på Onsdag äre ju Match igen, då kommer vi! Dvs Laget, tyvärr inte jag personligen. Ska DU dit? Kan ju alltid tjööta upp inför match i MoDoboka!
Dragan 2k:Hehe, jovisst, GRATTIS! Bara ni har en Jonsson i form så !
De yngre kommer, senaste veckan har man ( i Allsv + SHL) sett Wälitalo, Sterner, Jonsson, Molin m.fl. Klassiska namn!