Historik
Föregående · 5 · NästaNär isen gått så är det väl dags för Jante att börja simma.
I så fall förstår jag att det är lite mer jobb men ES-lagen har ju i alla fall sina kameror kvar än så länge. På Hovet sitter ju också en kamera eftersom DIF spelar där. LIF vet jag då inte men dom borde ju i alla fall ha haft kameror när JVM avgjordes i Dalarna.
Metal Guru: Ja, jag vet men på sikt tycker i alla fall jag att man borde ha det även i KS. Det borde gå att installera en enklare variant i dom arenor som saknar. Kanske en temporär kamera.
I årets KS så är det väl möjligen Växjö och Västerås som saknar kamera.
Jesper Jonsson: Ja, Lener lär ju inte få stanna kvar. Med en av de dyraste spelartrupperna är kraven minst final.
Det är kul att se Timrås matcher och vilken energi dom får fram i viktiga matcher.
Men jag håller med dig, det är häftigt!
Sitter just och kollar på LIF-SSK och som många gånger tidigare under denna säsong så blir jag imponerad över Leksands publik. Vilket tryck dom skapar.
mattias - 74: Det kan jag förstå. Hur kan man tröttna på hockey? Även om nu säsongen är slut för Luleå så känns det avslappnat att kunna kolla på KS utan att vara det minsta orolig:-)
I lokaltidningen sa Rönnberg också det, att vi inte tappade något i meningen efter "det är skandal" men det blir ju inga bra rubriker så både AB och XP tog bara första delen.
Jaja, säsongen blev totalt sett ok men efter denna kvartsfinal så hoppas i alla fall jag att FHC åker ut så snart som möjligt.
Salcin: När Obsut åkte ut så var det spel 4 mot 4. Vid 1-0 var fortfarande Chabada utvisad och eftersom han hade kortast tid kvar så kom han in. När sedan VF fick in den dom hade utvisad blev det spel 5 mot 4. Vid 2-0 hade Obsut 2.45 kvar och då försvann de sista 45 sekunderna av Obsuts första utvisning. Kvar var då ytterligare 2 minuter på Obsut.
Tydligen har man ändrat regeln enligt kanal 9
Föregående · 5 · Nästa