« Föregående · 3039305 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: konstigt att ha inte nämnts som en betydande spelare i Timrå fast i DIF är han en toppvärvning
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Det enda jag har läst är väl att Hartmann själv ville röra på sig.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Någon vilja med oss skämta aprilo. Hartmann lämnar av egen fri vilja och det har inget med ekonomin att göra.
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
Rallarn: Att risken är stor att Timrå kommer slåss i botten och att ekonomin är kass är ju inget nytt. Dom nämner i podden att vi säljer av spelare (Hartmann) för att ekonomin är ansträngd, det är väl ändå inte sant? Eller har jag missat nåt? Som jag förstått var det Hartmanns vilja att röra sig ner mot Stockholmsområdet som gjorde att han lämnade.
I övrigt nämns Linus Eriksson som en kass värvning, vilket jag inte håller med om då jag tycker han avslutade starkt ifjol och fortfarande är väldigt ung.
I övrigt nämns Linus Eriksson som en kass värvning, vilket jag inte håller med om då jag tycker han avslutade starkt ifjol och fortfarande är väldigt ung.
+ 6
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Truppen skulle kunna överraska men den kan ju lika gärna floppa, ekonomin är kanske inte i sitt starkaste slag, Hartmann kanske inte är någon supervärvning dock.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Stockholmare! Det är klart att dom vill uppfatta verkligheten på det sättet!
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
TIK_TIK: Pratades lite Timrå I Hockeynews senaste podd. Jag kan väl sammanfatta det som så dom tyckte att allt såg nattsvart ut, ända från ekonomi till spelartrupp . Sen så klart lyftes ju Hartmann fram som en riktig kanonvärvning för DIF.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Angående Löven så har dom ju 3-4 spetsspelare, varav 2 nordamerikaner som är helt oprövade på svensk mark. I övrigt tycker jag att det ser ut som en allsvensk trupp. Är väldigt många som behöver ta stora kliv i det gänget för att undvika kval.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket annat större och svårare ni tänkt på för att göra oss attraktiva.
Det gäller ståplats. Närmare bestämt bortastå. Dessa kvarglömda stolpar som ger intrycket utav att glaset fortsätter hela vägen upp. Dessa stolpar _måste_ kapas till nivån med glaset.
Detta skadar vår bild utåt. Senast denna säsong hörde jag i 3 olika supporterpoddar att dom nämnde Timrås bortastå i negativ bemärkelse pga att man var hel inglasad 3 meter upp. Detta hör alla andra och det blir ett slagträ för andra att använda. En falsk bild målas upp. Intäkter går i spillo.
Detta arbete tar ca 16-20h. Dvs en mån och tis med lite övertid. Om inte snabbare. Det är som att det är för enkelt att fixa så det inte görs. Arbetet som måste läggas ner kontra vår image vi får ut av det är oslagbar. Jag gör det själv om det sitter i kronorna.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket annat större och svårare ni tänkt på för att göra oss attraktiva.
Det gäller ståplats. Närmare bestämt bortastå. Dessa kvarglömda stolpar som ger intrycket utav att glaset fortsätter hela vägen upp. Dessa stolpar _måste_ kapas till nivån med glaset.
Detta skadar vår bild utåt. Senast denna säsong hörde jag i 3 olika supporterpoddar att dom nämnde Timrås bortastå i negativ bemärkelse pga att man var hel inglasad 3 meter upp. Detta hör alla andra och det blir ett slagträ för andra att använda. En falsk bild målas upp. Intäkter går i spillo.
Detta arbete tar ca 16-20h. Dvs en mån och tis med lite övertid. Om inte snabbare. Det är som att det är för enkelt att fixa så det inte görs. Arbetet som måste läggas ner kontra vår image vi får ut av det är oslagbar. Jag gör det själv om det sitter i kronorna.
+ 11
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: Lite nyfiken, vilken ingång var det du menade som skulle byggas bort?
Sv: Silly Season 2026-27
Modano: De va ungefär de kompisen sa hur Gath fungerar har stora krav o hårda nypor men han är även tydligen en som ger mkt beröm oxo och pepp för att få alla att göra sitt yttersta i varje byte som jag förstår av de han säger!!
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Helt rätt en krävande tränare som kräver ALLA står upp fysiskt jobbar stenhårt över hela banan annars upp på läktaren spela ingen roll vem det är gjort tidigare. % min typ av tränare i min smak en svensk Tortorella älskad hatad av motståndare som kan BRINNA TILL HATAR FÖRLORA
+ 6
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Löven och ät ägg ser inte direkt respektingivande ut. Sen är det fem sex lag som som jag tycker är ganska likvärdiga, där befinner sig Timrå i min värld. Men det vore inte hockey om inte några lag flippar och några floppar.
+ 5
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Ja alltså jag må vara lite pessimistisk.
Men likväl som jag förstår "experternas" resonemang kring Timrå. Så fattar jag nada över det unisona lovprisandet kring Löven. Som har ett rätt ihåligt lagbygge.
Men likväl som jag förstår "experternas" resonemang kring Timrå. Så fattar jag nada över det unisona lovprisandet kring Löven. Som har ett rätt ihåligt lagbygge.
+ 5
Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Ja jag tror också att det kommer bli en intressant säsong. Vi kommer ligga där i mitten! Men laget ser spännande ut och är Gath rätt coach så kommer vi bli jobbiga att möta, det är jag övertygad om!
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Låter jättebra det.
Eftersom det är hans första uppdrag som huvudtränare på SHL-nivå så tror jag definitivt han kommer ha motivation att bevisa att han minsann håller på denna nivå så han kommer nog knappast sitta nöjd och lugn i båten som en del andra tränare ifall det inte går enligt plan.
Eftersom det är hans första uppdrag som huvudtränare på SHL-nivå så tror jag definitivt han kommer ha motivation att bevisa att han minsann håller på denna nivå så han kommer nog knappast sitta nöjd och lugn i båten som en del andra tränare ifall det inte går enligt plan.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Lilla farbrorn tror faktiskt att experterna har stora fel i sin uppfattning om vårt älskade Timrå!! Gath kommer att styra upp detta lag så att vi kommer att bli förvånade hela bunten han har krav ställan som inte liknar något annat enligt en kompis till jag som är lite bekant med en kille som spelat under Gaht han kommer att krama ur grabbarna allt som jag förstår o han ändrar på de mesta om de inte fungerar enl honom o killen som spelat under honom har sagt att han är den bästa han spelat hos!! Bara lite info som jag fick till mig igår han tror att många kommer att underskatta oss men de får vi ju se när cirkusen startar!!! Ha en trevlig kväll nu hejar vi på Sverige i kväll!!!
+ 10
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Ljuv musik för mina öron! Precis den kaxighet och vision man önskat av klubben ett tag!
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite små uppdateringar då och då.
Sändningen från idag hittar du här (det var direkt i början som jag visade filmen):
youtube.com/live/6pAaLiAbg0M
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite små uppdateringar då och då.
Sändningen från idag hittar du här (det var direkt i början som jag visade filmen):
youtube.com/live/6pAaLiAbg0M
+ 20
Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: och han poängterade att Timrå inte skulle vara en liten klubb längre! Det var dags att snäppa upp ett steg!
+ 9
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Intressant intervju med nya ordföranden. Känns verkligen som rätt man på rätt plats, samt att nya styrelsen verkar ha framtidsvisioner som sträcker sig betydligt längre än att bara vara med och delta.
Kul att se lite bilder från ombyggnaden i arenan. Sektion 23 såg så gott som klar ut.
Nya logerna ser ut att kommit långt, blir nog snyggt och bra, kanske lite trist dock att högläktaren inte blir speciellt hög längre, hoppas vi inte tappar publiktrycket pga det.
Nya publikkapaciteten verkar sänkas till 5400 så nu borde det bli fullsatt lite oftare och mindre gnäll över att det är glest på läktaren.
Kul att se lite bilder från ombyggnaden i arenan. Sektion 23 såg så gott som klar ut.
Nya logerna ser ut att kommit långt, blir nog snyggt och bra, kanske lite trist dock att högläktaren inte blir speciellt hög längre, hoppas vi inte tappar publiktrycket pga det.
Nya publikkapaciteten verkar sänkas till 5400 så nu borde det bli fullsatt lite oftare och mindre gnäll över att det är glest på läktaren.
+ 9
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Så är det kanske, men det tog sin modiga tid att ses som annat är en uppstickare på lånad tid.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: Ja, precis. Lite det jag hade i åtanke här faktiskt. Kändes som att Genborg hade lite svårare att tackla allt runtikring, sen blev han väl sjuk i samband med när han kom hem iofs. Men blev sig aldrig riktigt lik heller efter det.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Tyvärr blev det lite tvärtom för honom när han kom tillbaka från JVM. Freij och Linus kom hem med ett enormt självförtroende medan det kändes som det tog slut på bensin en stund för Genborg.
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
Söderöver: Jag har dessvärre en känsla av att Genborgs säsong kommer att bli ganska ryckig. Först camp, sen anpassning tillbaks till SHL. Sedan åka till JVM och återigen behöva ställa om mentalt.
I en perfekt värld så stannar han hemma och anser att han redan "gjort grejen" med JVM i och med guldet. Och att det är viktigare att spela med Timrå och kampen att ta allt annat än en 13:e eller 14:e plats.
(Ja eller om stjärnorna står rätt kanske kämpa om ädlare tabellpositioner)
I en perfekt värld så stannar han hemma och anser att han redan "gjort grejen" med JVM i och med guldet. Och att det är viktigare att spela med Timrå och kampen att ta allt annat än en 13:e eller 14:e plats.
(Ja eller om stjärnorna står rätt kanske kämpa om ädlare tabellpositioner)
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : det där var en liten lustig sak som den nye tog upp i intervjun idag. Vi ska bli en så pass stor klubb så att "experterna" tippar oss automatiskt topp 6 i förhandstipsen!
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : ja det är svårt att sia lixom!
Identiteten på isen kommer sannolikt att ändras med MCL och Gardiner.
Känns som att dom och Gathen kommer stå för en annan ton än Pettersson och Dahlén.
Det tar inget från någon av de offensiva talanger de båda Schweizproffsens har!
Men en ändrad attityd kan påverka ganska mycket i spelet så lite öppen för att det kommer se annorlunda ut kommer man nog behöva vara.
På gott och ont!
Jag förväntar mig inga sjumilakliv på spelare men Genborg kan involveras lite mer i spelet genom att bli bättre med puck och vässa sitt avslut och jag tror han har mer i sig än vi sett.
Heikki har mer i sig med. Vi fick inte ut det och kanske kan det bli lite mer verkstad där.
Vi får se. Jag ser fram emot hösten med, så får vi se vart det går åt.
Mediatipsen kanske stämmer men det känns vanligare att dom bommar ändå. Dom hade ganska rätt ifjol men det var ju tack vare en fruktansvärt otroligt jävla usel avslutning annars hade majoriteten bommat tipsen bland media ifjol med.
Låt det vara tändvätska.
Identiteten på isen kommer sannolikt att ändras med MCL och Gardiner.
Känns som att dom och Gathen kommer stå för en annan ton än Pettersson och Dahlén.
Det tar inget från någon av de offensiva talanger de båda Schweizproffsens har!
Men en ändrad attityd kan påverka ganska mycket i spelet så lite öppen för att det kommer se annorlunda ut kommer man nog behöva vara.
På gott och ont!
Jag förväntar mig inga sjumilakliv på spelare men Genborg kan involveras lite mer i spelet genom att bli bättre med puck och vässa sitt avslut och jag tror han har mer i sig än vi sett.
Heikki har mer i sig med. Vi fick inte ut det och kanske kan det bli lite mer verkstad där.
Vi får se. Jag ser fram emot hösten med, så får vi se vart det går åt.
Mediatipsen kanske stämmer men det känns vanligare att dom bommar ändå. Dom hade ganska rätt ifjol men det var ju tack vare en fruktansvärt otroligt jävla usel avslutning annars hade majoriteten bommat tipsen bland media ifjol med.
Låt det vara tändvätska.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Så är det, men då kan man inte kalla det att man har ett samarbete med alla klubbar i Medelpad. Iofs har man en dialog mellan klubbarna men att kalla det samarbete är lite mycket sagt.
Sv: Silly Season 2026-27
Maktankan: Rögle är väl en av medias nya gullegris? Tycker dom hypas varje år, men det kanske är med all rätt dom då tagit enorma steg både på planen och utanför senaste 10 åren.
+ 5
Sv: Silly Season 2026-27
Vargher85: Vi får nog för evigt leva med att vara blekaste/anonymaste klubb i experternas ögon. Vi och Örebro och i viss mån Rögle. Jag menar, Lakers tog ju t o m en radda guld utan att bli särskilt hypade av expertisen. Dahlén var den ende spelaren experterna kunde namndroppa om väckta mitt i natten, och nu är han borta. Klart vi blir sist.
Men det där med att JVM-trion totalt negligeras blir jag lite häpen över. Liksom att Löven i detta läge tippas högre. Den genomsnittlige experten var ju knappt född när dessa senast var hypevänliga och det är ju inte direkt ett övermått av sus och dus kring den klubbens nyförvärv utöver Wallmark. Märkligt.
Men det där med att JVM-trion totalt negligeras blir jag lite häpen över. Liksom att Löven i detta läge tippas högre. Den genomsnittlige experten var ju knappt född när dessa senast var hypevänliga och det är ju inte direkt ett övermått av sus och dus kring den klubbens nyförvärv utöver Wallmark. Märkligt.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: kan tänka mig att det kommer ta ett tag innan samarbetet med Sundsvall Hockey fungerar.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Ja det har jag sagt länge att klubbarna på ungdomssidan måste samarbeta, men hur Timrå gör nu vet jag inte om det är att samarbeta, man tar t.ex. toppen av SH:s U16. Både SH och Timrå ska spela region U16. Sedan om spelarna valt själv vet jag inte men då borde man kanske som förening stoppa det.
Sv: Silly Season 2026-27
Jugge: Jag tror nog att man på något sätt bör presentera en spelare när man har skrivit kontrakt men det är förstås inte ett problem att vänta en vecka innan man gör det.
Är det inte så att kontrakterade spelare ska anmälas till ishockeyförbundet? Jag kan ha fel men om det är så är det nog väldigt svårt att vänta till nästa år med att presentera honom annars kommer bara några supporters bli arga för att det kommer information "bakvägen".
Är det inte så att kontrakterade spelare ska anmälas till ishockeyförbundet? Jag kan ha fel men om det är så är det nog väldigt svårt att vänta till nästa år med att presentera honom annars kommer bara några supporters bli arga för att det kommer information "bakvägen".
Sv: Silly Season 2026-27
Intressant intervju med nya ordföranden på Timrå live. Det finns en långsiktig plan och det ska satsas på ungdomslagen hos alla Medelpadsklubbar. Han kändes seriös och professionell. Kan nog bli bra det här!
+ 6
Sv: Silly Season 2026-27
DIFFEN: Fanns absolut ingen anledning för Brynäs att gå ut och presentera Välimäki före 1/7 bara för han har 2-års kontrakt. Det hade man kunna göra i efterhand eller först nästa år om det blir aktuellt för Välimäki att vända hem till Europa.
Nu tog nog Alcén en rövare för att kunna visa otåliga supportrar att han visst kan värva spets. Den rövaren kom och bet honom i röven nu istället. Sen är det så klart ett h-lvete att NHL bara kan plocka spelare under kontrakt hur som helst.
Nu tog nog Alcén en rövare för att kunna visa otåliga supportrar att han visst kan värva spets. Den rövaren kom och bet honom i röven nu istället. Sen är det så klart ett h-lvete att NHL bara kan plocka spelare under kontrakt hur som helst.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
sargad: vi surar inte, vi hånar bara deras kunskaper eller brist därav rättare sagt
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: Ser att Dahlen och Pettersson både bara har skrivit 1-års kontrakt i Schweiz. Då känns det ju inte helt omöjligt att dom är tillbaka om nåt år igen bara vi håller oss levande tills dess. Sen kanske Hållander kommer tillbaka efter sina 2 år i NHL om det vill sig väldigt väl. Då skulle det kunna se rätt bra ut igen om några av nyförvärven i år faller väl ut också.
Man måste ju få drömma lite i alla fall :)
Man måste ju få drömma lite i alla fall :)
+ 7
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: jo det är lite anmärkningsvärt att absolut ingen av experterna verkar ha lagt nån som helst notis om våra JVM-killar och deras eventuella utveckling framöver.
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
Morska upp er!
Meningslöst att hänga upp sig på och sura över vad "experter" tippar till höger och vänster.
I sig är det väl heller inte orimligt att Timrå tippas på kvalplats. Ett lag som sånär höll på att hamna i kval, tappar två spelare som stod för ca 1/3 av alla poäng (nu också Hartmann, lagets 5:e bästa poängörare) och med Boyce inräknad alltså 4 spelare som också är större eller mindre kulturbärare. Om det laget hade hetat typ Leksand, LHC eller Modo så hade nog många här tippat kvalplats eller...
Själv gissar jag plats 10-14 med relativt liten risk att hamna 14. Där är jag som vilken "expert" som helst och tror att Löven/nykomling landar på 14:e plats.
Var i och för sig rätt säker på att Djurgårn skulle hamna i kval inför förra säsongen.
Får Gathen till ett lag som sitter ihop och där folk kuggar i och gör jobbet tror jag att vi ska kunna hålla kvalplatserna på hälsosamt avstånd.
Nyckeln är laget, som på Lill-Kentas tid.
Meningslöst att hänga upp sig på och sura över vad "experter" tippar till höger och vänster.
I sig är det väl heller inte orimligt att Timrå tippas på kvalplats. Ett lag som sånär höll på att hamna i kval, tappar två spelare som stod för ca 1/3 av alla poäng (nu också Hartmann, lagets 5:e bästa poängörare) och med Boyce inräknad alltså 4 spelare som också är större eller mindre kulturbärare. Om det laget hade hetat typ Leksand, LHC eller Modo så hade nog många här tippat kvalplats eller...
Själv gissar jag plats 10-14 med relativt liten risk att hamna 14. Där är jag som vilken "expert" som helst och tror att Löven/nykomling landar på 14:e plats.
Var i och för sig rätt säker på att Djurgårn skulle hamna i kval inför förra säsongen.
Får Gathen till ett lag som sitter ihop och där folk kuggar i och gör jobbet tror jag att vi ska kunna hålla kvalplatserna på hälsosamt avstånd.
Nyckeln är laget, som på Lill-Kentas tid.
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
Vargher85: Jag kan för mitt liv inte förstå hur alla experter anser att tappet av Dahlen och Emil är större än våra tre utländska nyförvärv.
Jag tycker att vi har gått plus på det bytet.
Men jag kanske inte fattar jag...
Jag tycker att vi har gått plus på det bytet.
Men jag kanske inte fattar jag...
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Bra kommentar.
Jag har tänkt precis samma sak, angående experternas tips. Det är ovanligt att Timrå har tipsen på sin sida, så att säga. Jag misstänker att man får backa omkring tjugo år för att hitta ett sådant tillfälle.
Med det sagt så har jag inte höga förväntningar på kommande säsong. Nu är inte trupperna klara, så jag tycker det känns oseriöst att tippa i nuläget. Men om jag ska känna efter varthän det blåser så finns det många osäkra kort. Många lag är svårbedömda, och det är ingen vild gissning att något lag kommer underprestera och något kommer överraska.
Jag har tänkt precis samma sak, angående experternas tips. Det är ovanligt att Timrå har tipsen på sin sida, så att säga. Jag misstänker att man får backa omkring tjugo år för att hitta ett sådant tillfälle.
Med det sagt så har jag inte höga förväntningar på kommande säsong. Nu är inte trupperna klara, så jag tycker det känns oseriöst att tippa i nuläget. Men om jag ska känna efter varthän det blåser så finns det många osäkra kort. Många lag är svårbedömda, och det är ingen vild gissning att något lag kommer underprestera och något kommer överraska.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Vi var ju bottentippade för 2 säsonger sedan också även fast vi hade spelare som Hållander, Dahlen, Kapanen, Pettersson, Wedin, Lander osv. Spelar nog inte så stor roll vad vi sätter ihop för lag, vi hamnar alltid där nere. Experterna hittar alltid nån svaghet sen går dom stenhårt på det. T.ex. för dålig backsida eller att vi har en orutinerad tränare, eller en tränare från Finland för dom misslyckas jämnt i SHL osv.
Känns som att det är noll fokus t.ex. på att vi har 3 spelare som var framträdande i JVM-guldlaget i vintras och vad dom kan ta för steg i år. Hade dessa lirat i DIF hade det ju inte pratats nåt om hur bra dom kan komma att bli nästa säsong. Linus Eriksson tycker jag gjorde en riktigt bra avslutning på säsongen och var en av våra bästa spelare, han tror jag mycket på kommande säsong.
Känns som att det är noll fokus t.ex. på att vi har 3 spelare som var framträdande i JVM-guldlaget i vintras och vad dom kan ta för steg i år. Hade dessa lirat i DIF hade det ju inte pratats nåt om hur bra dom kan komma att bli nästa säsong. Linus Eriksson tycker jag gjorde en riktigt bra avslutning på säsongen och var en av våra bästa spelare, han tror jag mycket på kommande säsong.
+ 5
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Haha, isf lär de inte vara glada i Gävle.
Tyvärr innebär väl det här att Brynäs är med och konkurrerar om samma back som vi och säkert några lag till söker. Det är ju rätt många lag som söker en toppback och nu blev konkurrensen ännu hårdare.
Tyvärr innebär väl det här att Brynäs är med och konkurrerar om samma back som vi och säkert några lag till söker. Det är ju rätt många lag som söker en toppback och nu blev konkurrensen ännu hårdare.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
DIFFEN: Om han inte har en klausul för Schweiz och nåt lag norpar honom till nästa säsong istället. Den antiklimaxen blir man ju inte så avis på i så fall.
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: nä,men trodde det var nutid. Tänkte varför ska han tillbaka.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Intressant tankegång. Jag tippar exakt samma, möjligen att HV och Löven då hade hamnat under oss i vissa tips... Det har ju f ö blivit en sanning att det var Dahlén och ingen annan som räddade oss kvar. Det är klart man kan se det så, men man kan också se det som en KOLLEKTIV kollaps sista tio omgångarna och att om den inte inträffat hade vi - mycket tack vare Dahlén och Pettersson såklart - till och med kunnat bli topp 6-8, där vi ju låg stora delar av säsongen.
+ 1
« Föregående · 3039305 · Nästa »