AIK - Timrå IK 2012-11-15
Men kom igen för f*n. AIK beter sig som Timrå upplaga 11/12 på isen ungefär. Det borde inte vara omöjligt att peta in några puckar tycker man....
EDIT : och det var det tydligen inte heller :D
Redigerad kommentar
Skjut mer TIK!!!
Oerhört jobbig match att titta på, blir det 2-0 byter jag match för resten av kvällen!
och Friberg kan ju sluta skjuta i magen.
Känns som om det är dags ikväll...
SuperMupster:
Jag har bettat på AIK, jag tippar alltid fel. Så då kan vi räkna med ett kryss ikväll.
Blizzard:Om vi har haft kanon centrar(riktiga) då hade man kunnat ta upp J20- målgörare med lite eller mycke självförtroende ..Gud vad man längtar efter en riktig målspottare eller två
Bello verkar stå ikväll. " Den här kvällen är det Daniel Bellissimo som startar i kassen för Timrås del."
Vi ska vinna! Framåt bröder, framåt!
Blizzard:
"Det fattades några spelare igår. Har några av dessa kommit tillbaka ?
- Niklas Nordgren har tagit sig till Stockholm och kommer att träna med oss imorgon bitti och förhoppningsvis kommer han även att spela på kvällen. I övrigt är det samma lag som mot HV71."
stod inte gunno i båset igår, bredvid monten en gång när dom filmade ditåt? låter ju som han tagit bilen ifrån s-vall själv.