AIK - Timrå IK 2012-11-15
Hagos ut pyrret in?
Jag är på...
Det här är väl 12:e matchen eller något sånt som vi gör max ett mål. Då är det ganska svårt att ta poäng...
Robinson riktigt bra. Igen.
Ett j-vla pissbyte där vi inte är rejäla nog att få pucken ut ur zon också var den matchen körd!!
Efter AIKs 2-1 har vi inte en passning rätt... Pinsamt Timrå!!
Crippes dubbbelutvisning dödade chansen till tre poäng, den extremt ostrukturerade "forceringen" efter målet chansen till en eller två. Uppspel? Soloräder? Jobbigt att hålla sig till uppgjorda speldirektiv? Fegt att skjuta i PP Robinson?
Riktigt usel insats!
Redigerad kommentar
Det är bara att värva Pyrret o Goren. Nu ikväll.
Ta gärna in 4 LO spelare oxå när vi liks är i gång.
Hockey är en skitsport...en riktig skitsport. Nu ska jag gå o dunka upp grannen.
Tjingeling.
Sluta se matcherna. Du har ju aldrig sett en vinstmatch på teve. Du ska inte se bortamatcher! Denna förlust får du ta på ditt konto!
Nu är vi nere i skiten igen.
Det står 2-1 vi har spelat 1min pp det är 3min kvar. Vad gör erixon? Jo han lägger sveriges lösaste puck mot mål SOM INTE ENS ÄR I STYR HÖJD!! Pp rinner sedan iväg.