Timrå IK – AIK 2015-01-29
Rip Kirby:
Nätverk timrå är ju tamejfaan rena asen. Att ngn kan rösta på dem är ju ett under.
kan ngn slå ngt hårt i huvet på dem så de vaknar upp ur dvalan???
helt otroligt, att de inte skäms! Hör dem inte själva hur de resonerar??
En skam för kommunen är vad de är!!
Jag sköt av korken utav champagnen förut för att fira segern mot AIK ikväll!
Tjooootamjefan va jag är glad!
Timrå IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID!!
Lilla On Lall On..
Släpp puckuslingen nu!!
Nu har jag facklorna ude och nu kör vi så det ryker i vårt och torrt ALLTID!!
är det någon som är på plats i eon och ändå sitter med ett öga här? hur ser det ut på plats?
är det fullt på parkeringen?
Marcus: vore väldigt trevligt om dom måste vänta lite med att släppa pucken så folk hinner in i arenan!
den här matchen kan bli en jättefin present till föreningen...
Nu ska "bara" grabbarna leverera på isen med så har vi en av de bästa TIK dagarna i modern historia!
Betong i benen och ingen timing i passningarna...
Känns små i duellerna med...
Käka taggtråd nu för fan!!!
SMÅLAND:
Det kommer att bli en fantastisk andra period. Vi har ju lärt oss nu att det aldrig är för sent att ge upp!!!
Lite stundens allvar i första, nu blir det åka av!
Kom igen Timrå!
Woody:
Jag tar det som ett gott tecken att det är så lite tryck här inne i kväll. Det måste betyda att alla andra ser matchen live....
Och 50 utvisningsminuter på Boyce var inte att leka med!
sargad:
Precis. Tycker det är fördel Timrå nu. Varför inte 5-2 som senast?
4514 åskådare, härlig stämning förstår jag, eller vad säger ni som är där?
Nu kör vi gasen i botten i tredje !
Det går inte att mesa sig till 3 poäng med våran trupp... Vi skall vara hungriga och störa våra motståndare hela matcherna!
Timrå Isstadion: Nope. Inga träd ska få växa till... taknocken här inte. Så j#%# kul ska vi inte få ha'de föståss. Naivt rycktes man med med alla jublingar idag.
Vi får ju inte tappa rötternna lixom, oket ska bäras..
jå1:Ridå....surt.....det som såg ut som en perfekt dag......
Nåja, föreningen räddad var ändå viktigast.
Igen, vi måste gjuta mer mod i grabbarna och lära dom spela 3:e perioden på ledning .
jå1: Jo, de är ju synd att det alltid går så här när det blir spel i "stort skyltfönster". Någon som vet hur många år det är sedan vi vann en sådan här typ av match?
All heder till publikum och speciellt ni som rest halva Sverige för att hylla föreningen!1!
Jag skiter i att domaren kanske släppte en utv när vi tagit ut målvakten.. Vi torskade match ca 5min in i tredje då vi slutar spela Timrå hockey!
Jag tar med mig boyce fight jag trodde inte han hade det i sig när det hettar till!
Diddes assist till Pettersson's snygga frilägesbalja!
Norja känns fortsatt stabil med och det är kanske den allra viktigaste detaljen!
Riktigt kul med inramningen som publiken och klacken skapar var feelgood delux!
Upp på hästryggen igen bara!
Kääämpa på tik!!
luleåfan#!
söder över:
Väl talat! Förlusten svider, men det finns åtskilligt mycket mer som värmer i dag. Spelet ser inte dåligt ut heller, tycker jag. Finns alla chanser i världen. Det viktigaste är att det fortsatt kommer 4000 och tittar på matcherna!
Vad skönt att ni hankar er kvar....Timrå till Eliten igen :)
//Luleåfan
Patric B och jag har gått samma domarkurser och han är en bra grabb!
Jag.tror dock att det var AIK:arna som drog mest nytta av trycket i hallen. Drömde att komma upp och stjäla poäng av Timrå i denna match. AIK vann välförtjänt efter att ha vunnit ronderna med 2-1.
Timrå var nog lite tagna av stundens allvar. I första och tredje perioden så backade man tyvärr hem och det spelet passar inte Timrå.
Nya tag mot Malmö.
Kul att se så många ansikten i ladan idag. Så även Uffe Dahlen i korridorerna, han var på gott humör.