Historik
Föregående · 173 · Nästa
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
{8839}: Du är ju för fan otrolig. Gick fram som en tjejsur jävla slåttermaskin när du grinade över att jag med en bild ifrågasatte en för klacken ansvarig persons beteende. Det var så jävla kränkande så man funderade över ifall personen i fråga faktiskt var du. Nu vet jag ju att det inte är så. Men nu sitter du på höga hästar och och viftar med rättrådighetens flagga över lite burop och annat under ett tal som drog närmare 30 min över utsatt matchstarttid. Borde inte du sitta och fila på polisanmälningar mot ST som idag publicerar bilder på buande Timråsupportrar i samband med en fördömande artikel kring pinsamt uppträdande?
Ja jag försökte. Men till sist kunde jag inte hålla mig borta
Ja jag försökte. Men till sist kunde jag inte hålla mig borta
+ 33
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Nu hoppas vi på ett gott slut och så vill jag önska ett Gott nytt år till ALLA härinne. Efter drygt 14 år som mikenomad härinne och ytterligare några under andra nick känner jag att jag nått slutstationen. Det är ingen specifik anledning som ligger bakom utan snarare långvarig söndring. Det finns ingen bitterhet i det här utan endast en personlig gallring i mina val av energidränering. Allt har ett slut och det här blir mitt, tack och hej
+ 30
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Bragd-Birger: Valpiga var ordet. Jag tror den mentala hälsan mår bäst av att acceptera det faktum att en HA-final för Timrås del är avlägsen. Det är dock inte detsamma som att möjligheten till happy ending är lika avlägsen. Jag tror våra möjligheter i en fortsättningsserie är stora och i ett ev möte med förloraren från HA-finalen skulle förutsättningarna vara väldigt öppna
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
bisterfinnen: Nu tappade jag matlusten. Men man ska ju ändå inte äta den här tiden på kvällen 😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
bisterfinnen: Världsklass på den. Tajmingen är oslagbar 😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
{8839}: Du bjuder ju upp hela tiden. Du undrade vilka som gillat ett visst inlägg och jag är en av dem. Jag tycker du framstår som både ganska korkad och väldigt otrevlig. Du har åtminstone väldigt klara åsikter om t.ex mig som person. Jag nöjer mig med att uttala mig om hur jag uppfattar dig genom dina inlägg och säger inte att du är sån. För jag känner dig inte. Men jag möter inte samma mindervärdeskomplex hos övriga skribenter och jag ska ärligt säga att jag många gånger inte förstår vad du skriver. Jag tänker inte bemöta dig mer efter det här för det blir bara pajkastning. Jag kan inte hindra dig från att svara mig dock men jag skulle uppskatta om du lät bli för det kommer ändå inte leda någonstans
+ 14
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{5647}: Tja, bara att acceptera att 1: Han är känslostyrd och som den Stockholmare med Djurgårdshjärta han är så är motivationen säkerligen större där än här och 2: Han har ohyggligt mycket bättre omgivning i år jmfrt med hos oss.
Men hos oss VAR han dålig
Men hos oss VAR han dålig
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
{8839}: Vi hejar iaf på samma lag, vi kan väl foka på det ist f att du ska ifrågasätta vilka inlägg vi andra gillar och dumförklara oss därefter
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
{8839}: Du är rätt overklig. Det där med självinsikten var intressant, att det kommer just från dig. Du verkar väldigt berörd av det jag skriver, är mina åsikter viktiga för din självbild?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
{8839}: Ja du är ju redan igång, hugger på allt och alla. Är det inte det att laget är dåligt som bara vinner med 6-1 så är det hur många gilla(!) andra användare här får. Eller att nån varit taskig mot dig i nåt inlägg. Var tomten orättvis i år?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Tar nog båd en o två så länge de ä rejält mä pönch i röllarna! 😛
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jag tror att han menar att vi ligger helt ok till, att vi är bättre än Hästar och Tingsryd. Att vi utan problem klarar topp 8. Jag tror mer än så, jag tror inte vi kommer sämre än 5:a, snarare 4:a. Och ja, det är inget misslyckande men här och nu känns det lite avslaget och som att grundserien lite dog för oss iom förra veckans förluster. Topp 2 känns osannolikt men fortsättningsserien rätt säker
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Håller med dig helt, vi har blivit ordentligt omkörda av nämnda lag. Men nåt halmstrå måste man ju greppa efter om det ska finnas någon som helst anledning att följa återstoden av serien. För oroa oss nedåt, för negativt kval, behöver bi ju inte. Ur kommer vi inte åka det sticker jag ut hakan och slår fast här och nu
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag tycker vi är ett bättre lag än VIK, mellan bofors och oss är det ganska jämnt skägg. Men för att hockeyvåren ska bli rolig på riktigt krävs att Nubben agerar och i min värld handlar det om back-och centerförstärkning samt att vi via meca (el vad det heter nu) krånglar till oss matcher mot förloraren i HA-finalen.
Jag är f.ö jävligt glad över att jag inte följde impulsen att köpa en plats till bortaresan mot övik
Jag är f.ö jävligt glad över att jag inte följde impulsen att köpa en plats till bortaresan mot övik
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Lagbygge, resultat och placering då? Jag tror Nubben sitter jävligt lugnt i båten och är riktigt nöjd. Han pratade innan serien om topp 5-målsättning, en placering vi har stor möjlighet att klara och t.om toppa med en 4:e-placering. Tror inte alls som vissa att lagets målsättning är uppdelad i före och efter Dahlén. Snarare tror jag Nubben hade honom redan i bakhuvudet när han pratade topp 5
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: Precis, det måste ju handla om det, att Belfast fungerade som nån sorts utfyllnad i glappet mellan Tjeckien och SHL. Kan inte tänka mig att nån förlängning i Nordirland vore intressantare än ett SHL-kontrakt om inte skattetekniska orsaker ligger bakom
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Jag är hjärtligt trött på all satans julefrid och tjafsar gärna
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jag svarade på att jag tyckte att ett hockeykontrakt i Belfast var ett jävligt märkligt val om man satt med en massa SHL-anbud. Nu visade det sig att Nordirland (detta "The Heart of Hockey) handlade om 9 matcher och att han nu är klar för jumbolaget IKO. Känns rimligt men att komma med nån antydan av "vad var det jag sa" från ditt håll känns jävligt magstarkt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{6868}: Nämen vad gör jag? Fortsätter svara? Jaja.....ett sista får det bli ändå. Du kör med oschysst retorik, du vrider diskussionen till något den aldrig handlat om. Antagligen för att ta fokus från och förminska det jag, Sputnik och några till lyfter som själva problemet. Har inte någonstans skrivit eller sett någon av de andra skriva att "hoppande fyllon" skulle vara det
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{6868}:
Jag lägger ner nu. Jag orkar inte bemöta fler imbecilla inlägg, de som fattar fattar. Heder åt er och God jävla jul till samtliga tikare. Även blöjhuliganerna
Jag lägger ner nu. Jag orkar inte bemöta fler imbecilla inlägg, de som fattar fattar. Heder åt er och God jävla jul till samtliga tikare. Även blöjhuliganerna
+ 13
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{6868}: Och kan man INTE förtära alkohol och hantera offentlig plats, så bör man inte söka sig till platsen.
Är snarare vinkligen vi dryftar här
Är snarare vinkligen vi dryftar här
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{3405}: Håller med om att oroligheter och liknande på läktarna inte är nytt. Men jag skulle ändå påstå att det gror en tråkig anda i vår klack som skiljer sig mot för tidigare. Men jag kanske har fel och det är ändå inte det viktigaste. Jag vill väcka en medvetenhet om att leder man en klack med hyggligt god uppslutning så har man ett ansvar för hur man uppträder. Det är eg allt, det enda jag sen diskussionens början framhärdat. Men tack för ett nyanserat svar!
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{6868}: Jaja, jag säger inte emot det där. Men jag har alltså invändningar mot hur klacken leds, där borde det väl rimligen vara möjligt att någonstans föra upp en diskussion och få till stånd en förändring? Eller tycker du att det är bättre att rycka på axlarna och acceptera misären bara? Jag vill ha en stor, enad klack som håller en nivå över underlivet. Nykter som onykter
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{6868}: Men vi ska inte dra iväg. Jag målar inte upp nån krigszon, jag har initialt åsikter kring ledande person/er i klacken som beter sig pä ett sätt som enligt mig inte är förenligt med god läktarkultur. Ett beteende som säkerligen sanktionerar och inspirerar småglin som de i fredags
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{6868}: Det har väl sålts alkohol även tidigare utan de här problemen?
PRO? Menade du kanske IOGT?
PRO? Menade du kanske IOGT?
+ 1
Föregående · 173 · Nästa

Men det är väl så, du är rättshaverist och behöver hålla igång ett ständigt drev. Sakfrågan är sekundär i ditt fall, likaså ditt ställningstagande från gång till gång