Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
« Föregående · 1528324 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: Jo, prognosen är att vi släpper in nästan 50 kassar mindre denna säsong.
Spelade Mål Poäng
2012/13 Prognos 55 98 - 125 55
2011/12 Utfall 55 115- 183 52
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Bragd-Birger:
"Jag skulle vilja se något lika analt i Timrås anfallsspel."
Jag tycker vi sett nog med det bakåtsträvande spelet so far.....
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Bragd-Birger: Glöm inte att det finns ett lag till på plan, dom har också en taktik och deras är kanske bättre i vissa matcher ,en del lag spelar sitt spel och en del spelar snålt om oss , troligtvis är det så .
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Inte vet jag, men allt snack om den svaga insatsen igår sammanfattas av den alltid lika korrekta Fredrik Söderberg:
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Montén inne på samma linje.....
Dessutom är det nya skador och sjukdomar och truppen i morgon är något oviss, om man får uttrycka sig milt.
Travlig helg.
Dessutom är det nya skador och sjukdomar och truppen i morgon är något oviss, om man får uttrycka sig milt.
Travlig helg.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Skarin: Meen...TV-inslag. Orka! Kan inte nån som hört årerge?
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: Precis! Tv-inslagen funkar ju apa om man exempelvis sitter i möte :-(.
Däremot funkar det ju iofs bra om man sitter i bilen...
Däremot funkar det ju iofs bra om man sitter i bilen...
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Nybbe: om man har hemma is bör man inte låta motståndaren spela efter sin plan hur jävla bra den än är.
o om man har en taktik som bygger på att spela på motståndarens misstag så är man ganska anpassningsbar eller?
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
söder över: Jag tror han syftade på BB:s önskan om att TIK skulle bli mer anala.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Blizzard: Ja soeciellt Vampola som står och spelar halva pp:t med sig själv
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad:Är det några tik spelare som läser detta så vill jag säga.SKJUT på mål o inte ner i hörnen,ÅK framför mål o skym o inte ner i hörnen.Ni tillbringar 95% av all istid nere i hörnen.Träna o skjut på ett hockeymål o inte ett bandymål,ni måste kunna träffa oftare.Lite direktskott o tacklingar vor inte heller fel annars kan ni börja med innebandy
+ 6
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Blizzard: Äntligen fredag så man får dricka sprit!!
Edit: Och till skillnad från zaccodog hoppas jag att inte spelarna läser det här
Edit: Och till skillnad från zaccodog hoppas jag att inte spelarna läser det här
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Så nu har de värsta lagt sej sen igår och man kan tänka klart utan att vara i affekt . Så jag kan nu ärligt säga att JAG HATAR ISHOCKEY
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Håller med. En skitsport där bara skitlag vinner!
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Timrå Icon: nä de gör inte det . Jag är så fruktansvärt irriterad
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: håller med! så jävla allmänt less på den här jävla hockeyn nu!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Seså inte vara arg nu. Du blir bara förbannad....
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Timrå Icon: jag har en lösning Timrå väljer att vara totalt likgiltiga och värdelösa mot hv färjestad skellefteå osv på bortaplan . Och så gör dom sina topp matcher mot aik växjö och rögle . De skulle lätta upp stämningen radikalt i min familj
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Hmmmm.....njaaaa.....ska vi urinera på nio säkra pinnar för att spara oss mot div 1-lagen...?
Nä jag tycker vi går på en winning-tour mot alla sex lag!
Helt ärligt så kan vi slå alla de lagen.
Fast FBK borta lär kräva lite extra av dem.
Bello-balle lär ju stå nästa
Nä jag tycker vi går på en winning-tour mot alla sex lag!
Helt ärligt så kan vi slå alla de lagen.
Fast FBK borta lär kräva lite extra av dem.
Bello-balle lär ju stå nästa
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Hockey som underhållning är vansinnigt överskattat. Som själslig späkning är det dock oöverträffat.
+ 1
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Timrå Icon: Definitivt bättre. The first cut is the deepest. I mitt fall den tidiga seriefinalen -82 mellan TIK och Löven. Resultatet? 0-10......sen var man fast. Vi ledde serien innan den matchen vill jag minnas, eller om vi låg tvåa efter Löven. Sen åkte vi som bekant ur.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: själv är man lite ny nas . Värsta minnet jag har är torsken mot modo i sudden i 7 matchen och skriskoskenan är väl mina mest minnesvärda ögonblick . Underbart
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
mikenomad: Ja vad fasen var det som hände egentligen....?
Fast den här sadomasochistiska delen av det hela ska man inte heller underskatta.
Nästan så man kanske skulle pallra sig iväg på en S-vallsmatch med spikmattan under armen
Fast den här sadomasochistiska delen av det hela ska man inte heller underskatta.
Nästan så man kanske skulle pallra sig iväg på en S-vallsmatch med spikmattan under armen
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: fast dom är nog uppe i toppen och seglar endå dessa minnen, vi pressa ju faktiskt ett modoriktigt bra och som wikigård sa "dom som vinner denna kvartsfinal tar guld". Ett modo vi inte haft sådana matcher på sen typ never!
Fyfan, och på sättet allt avgörs, 7:e avgörnade, Hahl var äntligen tillbaka efter sin skada som gjort att han missat de första 6 matcherna, han spelade verkligen bra ocksåoch man tänkte "fan om han varit med från match ett" sen blir det övertid en kontring och backlund blir totalt ur spel när dom passar och direktskjuter! FYFAN!
ALLT var tomt efter det.
Fyfan, och på sättet allt avgörs, 7:e avgörnade, Hahl var äntligen tillbaka efter sin skada som gjort att han missat de första 6 matcherna, han spelade verkligen bra ocksåoch man tänkte "fan om han varit med från match ett" sen blir det övertid en kontring och backlund blir totalt ur spel när dom passar och direktskjuter! FYFAN!
ALLT var tomt efter det.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Timrå Icon: dom spelar ju i samma serie som vårat stolta gäng här uppe nu . Man kanske ska ta och gå och se en match . Etta och två är dom ju också . Derby light
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Men vilka håller du på då...?
Och sedan strippklubben hehe
Och sedan strippklubben hehe
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Blizzard: ja fy fan . De va på den tiden då man tyckte de va skandalöst lite folk på matcherna om de va 5 tusen .
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: precis! och personligen håller jag en sjunde avgörnade i sudden kvartfinal mot modo högre än att förlora en seriefinal med 10-0 högre!
När sifforna rinner iväg sådär så börjar man ju typ gråt-skratta endå.
Nä du, den som hade 7:e matchen som sin första match lever nog inte idag, dom skärsåren blev nog allt för djupa, måste ha tvärdött!
och kommer du ihåg det där förbannade skottet på hemmqplqn som tog på egen skridskon rakt jävla upp i luften och ner bakom ryggen på backe? FYFAN! det var jobiga mil hem det!
När sifforna rinner iväg sådär så börjar man ju typ gråt-skratta endå.
Nä du, den som hade 7:e matchen som sin första match lever nog inte idag, dom skärsåren blev nog allt för djupa, måste ha tvärdött!
och kommer du ihåg det där förbannade skottet på hemmqplqn som tog på egen skridskon rakt jävla upp i luften och ner bakom ryggen på backe? FYFAN! det var jobiga mil hem det!
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Heja Granlo....2 i superligan. Imorgon serieledaren på hemmaplan. Det här är sport. Gammal Sm guld medaljör som jag är.
Skit på er. Skål.:)
Skit på er. Skål.:)
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
superfalle: Perfekt! Då kan man ägna sig åt kvalitetstid i puben
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Mäster T: Jag har ett SM-brons.
Fast i en annan sport. Gissa vilken....
Fast i en annan sport. Gissa vilken....
« Föregående · 1528324 · Nästa »
Bragd-Birger: Ett bra ex. är ju TIK:s 3-1 mål mot LHC.
Erövrad puck i mittzon. Robinson driver in pucken o går på slagskott.
Jonte o Rodda går på mål.
Retur från målvakten rakt ut o öppen kasse för Rodda.
Så simpelt. Så vackert.