Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
« Föregående · 1231638 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: Sällan har jag njutit så av en period med mittzonsgegga och sarg ut.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: "NuMo: Hehe...sitter du här och är orolig? :-)"
det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Random: Nu har väl Modo ändå vunnit va ?
4-1 MZA ENG
4-1 MZA ENG
Redigerad kommentar
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Gidde: "Inte visste jag att 8500 personer kunde låta så här tysta"
Finns språkbegåvningar även på andra orter.
Finns språkbegåvningar även på andra orter.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: Hehe...sitter du här och är orolig? :-)
Själv pillar jag naveln och packar träningsväskan för en kvällstur till gymmet.
Själv pillar jag naveln och packar träningsväskan för en kvällstur till gymmet.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Bara att gratta till segern då! Syntes vilka som behövde poängen mest..
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka: Perfekt.
Ett normalt PP nu så händer absolut ingenting.
Ett normalt PP nu så händer absolut ingenting.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka:
Domarna verkar svalt pipan i sista perioden, hoppas det gäller hela perioden nu bara...
Redigerad kommentar
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: I så fall tog de emot pengarna och stannade hemma. Det här är någon mer besynnerlig folkstam.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: Ja Zuccas storhet är att han blir hal när han rör sig. Därför blir han så otroligt förutsägbar när han väljer att vara helt statisk i PP.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: Hinote har fått ett jobb.
Är det gamla kempispubliken som LHC köpt in?
Är det gamla kempispubliken som LHC köpt in?
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: Nu vinner vi med 6-1, tre pinnar av Foppa på 10 sista minuterna.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud:
Nu börjar hemmaklacken verkligen komma upp i nivå.
Härliga ramsor dom kör mot Foppa, NOT! :(
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Bad_Brett: Heja Norrena!!!
PÅSen gör 1-4 fast sen blåser dom av. Pajasdumare
PÅSen gör 1-4 fast sen blåser dom av. Pajasdumare
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Poffa: Tror Norrena är tillgänglig på marknaden snart. Ska vi slå till?
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W:
Jag tänker mest på att Forsberg har vunnit väldigt få närkamper ikväll. Det tvingar Näslund att åka ut i sarghörnen istället för att hitta ytor. Litet plus för Sundström som har vunnit en del närkamper.
Jag tänker mest på att Forsberg har vunnit väldigt få närkamper ikväll. Det tvingar Näslund att åka ut i sarghörnen istället för att hitta ytor. Litet plus för Sundström som har vunnit en del närkamper.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Björn W: Att notera är att vi skuter mycket, suhonen tar mycke skott vilket jag verkligen gillar.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Bad_Brett: Varsnarsch sitter det stora problemet som du ser det? Själv tycker jag hela kedjan har en tendens att göra små, små felbeslut som gör att de tappar initiativet i sina byten.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Bad_Brett: Killen har inte spelat på väldigt länge, var med i en holmgång i lördags, inte fått vara hemma. Kan ju vara så att han känner av lördagsmatchen i benen också.
Har lärt mig att man inte ska överanalysera och dra egna slutsatser för ofta, det finns ju massor av orsaker till att Peter inte är på topp idag. Sen har han väl han rätt att ha dåliga dagar som alla andra också.
Har lärt mig att man inte ska överanalysera och dra egna slutsatser för ofta, det finns ju massor av orsaker till att Peter inte är på topp idag. Sen har han väl han rätt att ha dåliga dagar som alla andra också.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka:
K-Fops utvisning var ju riktigt dum. Riktigt coolt om Aravirta är så pass aktiv i sin coachning.
K-Fops utvisning var ju riktigt dum. Riktigt coolt om Aravirta är så pass aktiv i sin coachning.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud:
Foppa är dock inte sig lik. Lyckades Joel-bitar förstöra honom på nytt?
Foppa är dock inte sig lik. Lyckades Joel-bitar förstöra honom på nytt?
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: så kan det vara, men nu har hägga komit in i spel och det såg ut som green spelade med hinote och tuokko, kanske såg jag i syne?
Vila K.fop.?
Vila K.fop.?
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka: Det är bara det att lagen tvingas koncentrera sig på foppalinan, vilket ger lite över till de andra.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: Som almtorp precis sa i tv, 2-0 är ingen stor ledning så de gäller att fortsätta kriga och ha kyla.
Ja jag antar att 1-3 är lika liten ledning så de gäller för modo att fortsätta på den inslagna vägen i 3:e.
Ja jag antar att 1-3 är lika liten ledning så de gäller för modo att fortsätta på den inslagna vägen i 3:e.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Wayne Gresky: Jo jag går också efter devisen att tur förföljer den skicklige. Men emellanåt har det kännts som att allt studsat emot oss, så var det inte denna period.
"ojojoj ack ack ack, ni har ingen hejjarklack" Den var det några år sedan man hörde sist.
"ojojoj ack ack ack, ni har ingen hejjarklack" Den var det några år sedan man hörde sist.
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Hawerchuk: foppa har inte varit så bra idag, näbben och sussie har varit bra
« Föregående · 1231638 · Nästa »
Hej,
Vi är MoDo Hockeys a-lag med Peter Forsberg på planen.
Vi vinner matcher.
Med vänlig hälsning,
MoDo Hockeys a-lag med Peter Forsberg på planen