Leksand - MoDo 13-14
Berka:Det finns inga mediokra lag i Shl alla lag kan slå alla inse det.
PAJAS!!!
?!
Leksand är ett ganska mediokert lag ÄNDÅ är vi helt chanslösa.
MoDo är ju bedrövligt jävla dåliga.
ULTIMAVICI: Ja, den här matchen kan vi absolut vinna trots 3-1. Vi spelar ju bara på 50% av vår kapacitet.
För att man landade på fel flygplats? Ja, är man så sköra så har man fan inget på en hockeyplan att göra igen någonsin. Prinsessan på ärten mentalitet.
Redigerad kommentar
Ja nä. Nästan så man blir sugen på se idol.
Utvisningen var ju löjlig. Kassa domare där nere.
Å där kom 3-1, herregud vad billigt.
Nu har vi ju flyt om det döms bort.
Vi är egentligen inte ens nära. Vi räknar in helt uselt, jag tror vi är drabbade av dyskalkyli och stelopererade nackar på samma gång.
Vi verkar ju inte duga till att ha en kombo av båda...
Modospelarna åker runt å småglider i egen zon och leksingarna åker runt runt å skjuter på mål..
Ge upp å åk hem för hellvete om det ska vara så jävla jobbigt att möta ett skitlag på bortaplan
Kon igen Modo...
Modo är kvar på flygplatsen
Ryno åker in i målvakten efter varje avblåsning men bara Modospelarna åker ut när dom plockar bort han..
Anders Forsberg gör nått din pajas
Kvällens laguppställning enl AF
| 12. Spina, Dave | 7. Tambellini, Jeff | 18. Ritola, Mattias | |||
| 14. Hägg, Robert | |||||
| 13. Nordgren, Niklas | 27. Öberg, Peter | 11. Önerud, Simon | |||
| 38. Torp, Nichlas | 41. Hedman, Oscar | ||||
| 44. Hedberg, Edwin | 34. Bengtsson, Christopher | 33. Possler, Gustav | |||
| 3. Lehtivuori, Joonas | 15. Cumiskey, Kyle | ||||
| 70. Kempe, Mario | 26. Påhlsson, Samuel | 10. Skröder, Per-Åge | |||
| 50. Lööv, Viktor | 49. Regehr, Richie | ||||
| 30. Ullmark, Linus 48. Forsberg, Anton | |||||
Berka:Man räknar in hela Leksands tätort, ICA, äldreboenden, RUBBET! :-)
Mattias: Bussade de ner, elr flög de? Troligen buss,va? Hinner de hem inatt, innan snövädret börjar om?
En annan helt grej är att jag under hur dom räknar i Leksand, arenan saknar dubbla etage på kortsidorna och pressen sitter på ena lången, ändå har man över 7600 i kapacitet, räknar man toalettstolar å parkeringsplatserna utanför oxå?! Sen såg jag en match häromdagarna då det var väldigt dåligt med folk, jag gissade på 4-4500 men när publiksiffran kom så visade den nästan 6000... Jag trodde inte mina ögon. Glädjesiffror eller räknar man antal sålda biljetter och inte själva besökssiffran?
Skönt att ni fått lite taskig uppladdning med ovädret som ställde till det lite , nu vinner vi detta lätt.. OBS Ironi (:
Redigerad kommentar
zigge: Förhoppningsvis låter vi inte Leksand leka fritt mot vår målvakt i första perioden denna gång...