Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1142338 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Vi har hela Sverige med oss för fan.. förrutom Jerusalem och Ö-vik då.. känn stödet!
Sv: Kvartsfinal 2009
ja det var den säsongen det,förlust i sudden o klar förlust i jönköping väntar. vad har vi för coach? vore jag tränare så fick manskapet 2 uppgifter proppa davidsson och proppa tedenby,dom spelar som dom vore lagkompisar med dom,kanske finns nån oskriven lag att davisson inte är tacklingsbar.
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: ...Vi har hela Sverige med oss för fan.. förrutom Jerusalem och Ö-vik då.. känn stödet!
Heja HV ;-)
Heja HV ;-)
Sv: Kvartsfinal 2009
fyfan va tragiskt att Timrå slutar spela, hur fan kan man göra så med 1 måls ledning ?!?!?!!? förlorar dom nu har dom sig själva att skylla helt klart.
Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: Upprinelsen till 2-2 målet är ju att Wandell är alldeles för nonchalant när han skall lägga ut pucken ur zonen. Faan va dåligt
Sv: Kvartsfinal 2009
AndersN: Jag är så sjukt less nu, jag satt redan 5 min in i tredje och var tvärförbannad att dom spelade försvars hockey, sen när har timrå kunnat spela det? nån match kanske när dom börjar försvara när de är 5 min kvar,
Men en hel period, herregud Challe hur dum är du?
är så sjukt piss less,
Men en hel period, herregud Challe hur dum är du?
är så sjukt piss less,
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: Nu är det kört! Nu går det åt helvete och jag rasande förbannad på Timrås defensiv. Inkompetenta amatörer som aldrig med betoning på ALDRIG lär sig någonting. Nu kommer samma procedur som i kvartsfinalerna mot Djurgården under lockout-säsongen. 3-1 i matcher men likt förbannat så schabblar vi bort möjligheterna. För jävla dåligt rent utsagt!
Sv: Kvartsfinal 2009
ja gubbar detta vinner hv71.. tyvärr men det är bara för typiskt timrå för att vi ska kunna vinna helt enkelt..
Sv: Kvartsfinal 2009
Timråvänner:
Det där skenade ju iväg alldeles....
Jag lider med er dåliga tajming att ta den första suddenförlusten för säsongen nu...
Det där skenade ju iväg alldeles....
Jag lider med er dåliga tajming att ta den första suddenförlusten för säsongen nu...
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop:
otur, otur Timrå. Vad är oddsen att skenan på skridskon ska gå av?
Hade hoppats på att ni skulle gå vidare, hellre Timrå i semi än HV.
Lycka till i sjunde och avgörande kvartfinalen!
Sv: Kvartsfinal 2009
difzi: Asså som vi spelade i 3:e förtjäna vi inte att vinna, är riktigt riktigt förbannad på Timrå IKs uppträdande, man kan inte med 1 måls ledning backa hem då måste man vara efterbliven alltså, sen att backe blir pååkt och att lellosskena ger vika är ju också riktigt jävla surt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Poffa: ja om du kollar på tv bilderna så kör dom över backlund två gånger.. sista vid målet
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu tar vi dom i Tvåan i nästa match.. vi ska slicka deras söta tårar från deras kinder när dom blir förnedrade på hemmaplan.. jag orkar inte ens vara förbannad efter ett sånt här osannolikt jävla avslut
Sv: Kvartsfinal 2009
Jag tycxker lillkenta är äcklig o ful, sen är ju Jukka o David P lite småtjocka =) Natti Natti
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Känns ju lite surt att Lello missade ett gäng byten före målet pga att han höll på att fixa sina skridskor. Verkar som att dom inte fikc till problemet iaf.
Sv: Kvartsfinal 2009
Dr AXA: konstigt att vinnerborg får dömma då ljungby inte är alls långt från jpkg.. nu får man stå ut med jehova packet här nån dag till
Sv: Kvartsfinal 2009
Dr AXA:
Hela Sverige skrattar när Backlund ligger och filmar på isen och förlorar matchen åt Timrå. Pinsamt.
Förresten så borde ni gå i strejk mot skridskosken-tillverkarna. Först Horavas skridskoskena och nu detta. Vad har ni gjort dem för ont.
Sedan är det väl tyvärr så att man inte gör några bra slutspel utan en riktigt vass målvakt.
Hela Sverige skrattar när Backlund ligger och filmar på isen och förlorar matchen åt Timrå. Pinsamt.
Förresten så borde ni gå i strejk mot skridskosken-tillverkarna. Först Horavas skridskoskena och nu detta. Vad har ni gjort dem för ont.
Sedan är det väl tyvärr så att man inte gör några bra slutspel utan en riktigt vass målvakt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Barr att bryta ihop och komma igen. Men i ärlighetens namn låg nog vår chans i att vinna hemma. Men som sagt det är först till fyra som gäller.
Sv: Kvartsfinal 2009
FM: Om skridskorna var ur funktion redan innan är det en jättetavla av materialaren.
Men, jag lider med er...
Men, jag lider med er...
Sv: Kvartsfinal 2009
JanT: Men hela jävla timrå är ju ett gäng klantarslen, vem fan backar hem en hel period med bara 1 måls ledning ????? Då är man ju helt jävla rubbad i huvet.
Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: klart vi tar dom!!! titta bara på dom.. som sundh säger. petrasek e fet.. voutilainen har så fet skalle att han troligtvis har special hjälm. Davidsson ser ut som en tupp i nyllet. Tedenby tycker jag bara synd om.. så ung men så trasig. nästa år får dom ju tillbaka sin gamla apa i ward
Sv: Kvartsfinal 2009
Kan ingen köra upp en klubba i rektum på Liv och äckel Thörnberg? Det är dom fan värda.
Nu ber jag till högre makter om ett under i Jönköping på måndag.
GIV OSS FRID. VINN!
Nu ber jag till högre makter om ett under i Jönköping på måndag.
GIV OSS FRID. VINN!
Sv: Kvartsfinal 2009
bisterfinnen: Jag tänkte också på Horavas klack, men tyckte det var lite känsligt att ta upp det nu. Jag ser det som allvarligare att domaren missar en tydlig pååkning av Backlund i samband med målet...
//Opartisk Modoit
//Opartisk Modoit
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2009
Danfj: haha... precis.. varför göra det skönt för dom?
Med all respek för Houkko skall tilläggas
Med all respek för Houkko skall tilläggas
Sv: Kvartsfinal 2009
bisterfinnen:
Att du är en tragisk sak som väljer att alltid att komma in i denna GB
när Timrå IK förlorar är ingen nyhet..
Tragist nog så visar du varje gång att hockey inte är din grej..
Kul ändå att Timrå IK är så viktigt för dig..
Har du varit o kollat någon försäsongträning för ditt pisslag ännu då??
Att du är en tragisk sak som väljer att alltid att komma in i denna GB
när Timrå IK förlorar är ingen nyhet..
Tragist nog så visar du varje gång att hockey inte är din grej..
Kul ändå att Timrå IK är så viktigt för dig..
Har du varit o kollat någon försäsongträning för ditt pisslag ännu då??
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben:
Fyyy fan vilken jäkla mardröm...skenan av...sluta!
Däremot är jag osäker om interference av backlund...han var ju i en rörelse mot hv-spelaren med...men som sagt..bara osäker, får kolla på sekvensen på nätet igen.
Lider med er..fy fan!
Fyyy fan vilken jäkla mardröm...skenan av...sluta!
Däremot är jag osäker om interference av backlund...han var ju i en rörelse mot hv-spelaren med...men som sagt..bara osäker, får kolla på sekvensen på nätet igen.
Lider med er..fy fan!
Sv: Kvartsfinal 2009
Fan om inte timrå vinner nu... har gått o dissat mina arbetskamrater i stil med "visste du hv står för hobby verksamhet" mm... kan bli tufft till veckan
« Föregående · 1142338 · Nästa »