Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Det här börjar bli tjatigt men Lander o Erixon är dom två bästa för tionde matchen i rad.
RTS: Lander o Erixon är landslagsmässig.
Säga vad man vill men Timrå är det bättre laget 5-5.
Tekningar förlorar vi. Kamper. Spelar dåligt, långsamt. Gnäller. Hemskt. Skott utifrån som är enkla för Hadelöv. Vi gör SAIK bra.
På alla positioner. Skellefteå är också riktigt dåliga. Då förstår du hur illa ställt det är.
Gnälla på domaren som coach är pinsamt och oproffsigt och visar att man inte har kontroll på sig själv och då är det svårt att kontroll på laget.
En av dem sämsta värvningarna någonsin och oerhört fegt och dumt av klubbledningen att inte göra sig av med killen.
Olle: Nu kan det ju finnas en förklaring att Tik stressar lite väl i PP tack vare att man vill för mkt.
Nej denna match avgjordes efter 3min Tyvärr.
Jespers sista match i Timrå? Allt annat är fullkomligt oacceptabelt.
Om Modo tar poäng i afton och SSK håller ut så har vi jumboplatsen igen...vi förtjänar den så jävla mycket just nu.
Rooster23: Vi forsatte där vi slutade, men tyvärr varade det bara i 3min.
Orsaken till detta har skrivit alldeles för många ggr här nu.
RTS: "Har jag skrivit alldeles för många ggr här nu".
skall det vara.
Han har så fel så, Det är inte alls därför utan det är för att Challe inte har en gnutta till riktig PP kedja, kasst men sant -.-
Olle: Håller med, Håller med även ang PP lite.
Men vi har inte spelat så dåligt som tabellen visar faktiskt.
Skogs insats i Timrå från att han värvades 2008 är så genomusel att jag inte finner ord. Ser man sedan till att karln med all sannolikhet har ett 6-siffrigt belopp i månaden så är det bara ett skämt. Han har ingenting i Timrå att göra och ska bort omedelbart. Att han inte redan är borta sedan länge tyder på en oroväckande avsaknad av handlingskraft!
RocknRolf2: Men det blir svårt att ge 3:an o 51:an annat betyg än 4:a. För dom har varit jäkligt bra, Lander är numera 3 klasser bättre än MPS
Jag vet inte vad som skall få Challe att ändra första kedjan. testa 17-13-19 istället.
Noterade det oxo, lite av en skandal av Canal +....
Men var är linjerna, spel intentionerna, detta är inte bra då Timrå hade i princip 6 min i rad.....
Jag skulle vilja ge Skogs en månadslön för varje + han är inne på efter säsongens slut...han skulle alltså bli skyldig klubben en hel del pengar.
När Sebbe o Lander är de som drar laget framåt så måste nåt vara så in i h-vete fel. Å så här har det sett ut mer eller mindre under de senaste åren med Challe vid rodret. Allt beröm till Sebbe o Lander men sen då...
Att inte kunna prestera bättre PP är ju helt enkelt skandalöst dåligt så vad är fel? För roligt kan dom inte tycka det här är.
Hörde ett rykte om att flertalet av spelarna ifjol ville ha en ny tränare till i år, sant eller inte vet jag inte....
varför tror ni warg inte skrev på?? 1 år med Saik i stället!!
Hur resonerar Månsson tro? Den typen av spelare behövs sannerligen men passar han med Challe?
Matchen slutar 4-6, Timrå får 3 poäng! :)